How Much Do You Weigh?

114 11 2
                                    

Araba durduğunda yağmur da durmuştu. Lee Hyun arabadan inip kapımı açtı

-İn!

Dedi. Kibar bir şekilde demek isterdim ama bu Kore ürünü yüzde yüz organik odundan kibarlık beklemek köpeğin konuşmasını beklemek gibi bir şey. Arabadan indim dışarısı soğuktu etrafıma baktım her yerde yeşillik vardı galiba Lee Hyun beni evine getirmişti birazdan şu ağacın arkasından anne ve baba ayı çıkıp biri benim lapamı yemiş derse hiç şaşırmayacaktım! Lee Hyun önümde durup hayallerimi kesti biz burada ne güzel kafamızda hikaye tasvir ediyorduk ayı!

-Yürü!

Ben senin şimdi ebenin.... Neyse terbiyeli olmalıyım evet Lee Hi çiçek ol bakalım! Anaokuluna dönen Lee Hi saçmalık mod on!

-Hayır!

-Lee Hi yürü dedim!

Dedi sinirle. O inatçıysa ben daha inatçıydım!

-Hayır! Beni eve bırak Lee Hyun Woo!

Dedim sinirle. Lee Hyun öfkeden kızarırken arkamı döndüm tam gidicekken yer yüzü ile hızlı bir şekilde 3D bağlantım kesildi.

-YAH! LEE HYUN WOO BIRAK BENİ!

-...

-BIRAAKKK!

Dedim bağırarak ama takan kim? Sırtına vururken.

-Kes sesini Lee Hi! Yoksa burada ikimiz varken ne yapıcağımı biliyorsun!

Dedi. Yutkundum ve ona vurmayı bırakıp sustum Lee Hyun beni taşırken mırıldanıyordu.

-Yah! Ne diyorsun sen?

-Diyorum ki çok ağırsın! Kaç kilosun? Elli ya da altmış var mı? Az ye lütfen!

-Sanane benim kilomdan be!

-Seni taşıyan benim ve senin sayende kol kası yaptığıma eminim!

-Pislik!

Dedim mırıldanarak...

Lee Hyun durunca şarkı söylemeyi bıraktım beni yere indirdi

-Tanrım! Hem kulaklarım hem de vücudum işkence gördü! Lütfen beni bağışla tanrım! Hepsi bu kilolu cadının suçu!

-YAH! KİLOLU SENSİN! TİPSİZ BUDALA ADAM KATEGORİSİNE GİREMEMİŞ VELET!

Dedim sinirle. Lee Hyun sırıtarak

-Bitti mi?

-Evet

-Yine de bu kötü sesin ve kilolu olduğun gerçeğini değiştirmez!

-LEE HYUN WOO!

Dedim. Lee Hyun koşarken

-YAH! KIZ KILIKLI KAÇMA!

Dedim. Onu kovalarken birden rolleri değişmek zorunda kaldık hızla bulduğum ağacın arkasına saklandım

-LEE Hİ SENİ BİR YAKALARSAM ÖLDÜN!

Dedi. Dil çıkardım ve sesler kesilince ağacın arkasından çıkıp etrafıma bakarak koşarken bir cisme çarptım. Bana sırıtarak bakarken bileğimi tuttu ve yüzüme yaklaştı dudaklarıma eğilerek.

-Cezan küçük hanım bundan sonra ben ne istersem onu yapacaksın!...

STUPIDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin