İlk karşılaşma

1K 40 3
                                    

Tiniden

Arkadaşlarımla parkta oynamak için hazırlandım. Evet park . Çünkü daha sekiz yaşındayım ve parka arkdaşlarımla fubol oynamaya gidiyorum. Evet yanlış duymadınız . Futbol oynamaya. Abılrkadaşlarımın hepsi erkek kızlarla takılmayı sevmem.

Ayakkabılarımı giydim ve hemen evin karşısındaki parka gittim.

T: Hadi başlayalım .

Ç(çocuklar): hadi.

Oynamaya başladık. Bizim takım öndeydi. Top bendeydi , kaleyi hedef aldım ve topa vurdum. Ops! top kaleye değil, kalenin üstünden geçerek kalenin arkasındaki bankta oturup kitap okuyan çocuğun gözlüğüne gelmişti.

Hemen yanına gittim. Çocuk yaşadığı şoktan hala çıkamamıştı. Öylece durmuş yerdeki kırılmış gözlüğüne bakıyordu.

T: İyı misin ? bir yerine bir şey oldu mu ? Çok özür dilerim.

X(adını bimediği için ): İyiyim. Niye sen özür diliyosun ki ? Sonuçta topu sen atmadın.

T: Hayır ben attım.

Birden gülmeye başladı.

X: Bir kız ve futbol. güldürme beni.

T: Aslında benim yerimde sein olman gerekiyordu. Eminim hayatında bir kere bile topa vurmamışsındır. Bu arada görebiliyor musun ?

X: Görebiliyorum merak etme ama biraz daha senin sesini dinlersem sağır olacağım.

Kitabını ve kırılmış gözlüğünü alıp gitti. Bende artık oynamak istemediğimden eve gittim.

Jorgeden

Bugün parktaki kız yüzünden doğru düzgün kitap okuyamadım. Gözlüklerim de kırıldı zaten. Gözlüksüz olduğum için kızı da tam olarak inceleyemedim. Tek hatırladığım kızın kumral saçları ve yanıma geldiğindeki endişeli sesiydi. İlk defa annemden başka birisi benim için endişelenmişti ki sekiz yaşında olduğum için bu gayet normal. Ama ben onun adını bile bilmiyordum.

Tiniden

Yatağımda yatmış bugün parkta gördüğüm çocuğu düşünüyordum. Çocuk en fazla benden bir yaş büyük olabilirdi ama her çocuk gibi oyun oynamak yerine kitap okuyordu. Pek iyi bir tanışma olmamıştı. Aslında tanışmamıştık. Adını bile bilmiyordum. Gerçi kim kafasına top atan kıza adını söyler ki ?

Unutulmuş Aşk(1.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin