En sevdiğim kafede oturuyorum ve düşünüyorum. Çocukluğumun geçtiği yerlere gitmeli miydim ? Yoksa burada mı kalmalıydım ? Gidersem ne yapacaktım ? Hatırlyabilecek miydim her şeyi ?
Keşke o gün kaza yapmasaydık ve hala yaşadıklarımı hatırlıyor olsaydım.
Pablodan
Meydanda dolaşıyordum. Yorulmuştum. Önüme çıkan ilk kafeye girdim. Kafede düşünceli bir şekilde oturan Tiniyi gördüm. Yanına doğru yürümeye başladım.
Tiniden
Beni düşüncelerimden ayıran yanıma gelen bir çocuğun sesiydi. Kafamı kaldırdığımda bu çocuğun, dünkü mavi gözlü çocuk olduğunu gördüm.
P: Merhaba ben Pablo . Senin adın da Tiniydi galiba. Arkadaşın sana böyle seslenmişti.
T: Evet adım Tini . Aslında Martina ama herkes Tini der.
P: Oturabilir miyim?
T : Tabiki.
P: Tini ilk görüşte aşka inanır mısın ?
T : Evet .
P : Bende inanıyorum . Özellikle de seni gördükten sonra . Sen çok güzel bir kızsın ve galiba sana aşık oldum.
T: Aslında bende gözlerini görür görmez sana aşık oldum.
P: Tini seni seviyorum ama ben buraya sadece tatil için geldim ve 2 hafta sonra gideceğim.
T: Nerede yaşıyorsun ?
P: Buenos Aires.
T: Seninle gelebilirim .
P: Gerçekten mi ?
T : Zaten oraya gidip gitmemeyi düşünüyordum. 10 yıl önce geçirdiğim kazada hafızamı kaybettim ve dün hatırlamadığım on yılımın orada geçtiğini öğrendim. Eğer seninle gidersem orayı daha çabuk öğrenebilirim.
P : Sana elimden geldiğince yardım etmeye çalışırım.
T: Orada gidebileceğim bir üniversite var mı ?
P: Var . Hem de üniversitenin sahibi babam.
T: Ama benimle birlikte iki arkadaşımda gelecek.
P: Gelsinler . Zaten 3 kişi gidecekti . Onların yerine siz gelirsiniz.
T: Teşekkür ederim. O zaman 2 hafta sonra birlikte gideriz . Birlikte yürümeli mi ?
P: Tamam
Birlikte yürürken düşünüyordum. 2 hafta sonra gidiyordum. Buenos Aires e . Çocukluğumun geçtiği yere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmuş Aşk(1.kitap)
Fanficİki çocuk birbirini sevmiştir ama ayrılmak zorunda kalmışlardır. Birbirlerini bekleyeceklerine söz vermişlerdir. Ancak bir araya geldiklerinde her şey için çok geçtir. Tini büyük aşkını unutmuştur ama aşk duygusunu da unutmuştur. Peki Tini UNUTULMUŞ...