Beklentiler..
Beklentilerini en yüksek seviye de tutmamalı insan, elinden gelenin daha fazlasını yapıyorsa da alçakgönüllü olmasını bilmeli.
Kendisine karşı , karşısındaki kişiye karşı , topluma karşı..
Alçakgönüllüsün.
Kimseyi kırmak gibi bir çaban yok ama bazen sivri çıkışlar yapıyorsun tabiki de. Kendi tavrından vazgeçmeyen duruşun seni sen yapıyor biliyorum.
Sende farkındalık sezmiyorum. Bu sabah kalkıyorum aynısın. Ertesi sabah kalkıyorum yine aynısın. Hep kendinsin mükemmelsin.
Insanın hayatlarına başka insanlar girer ilk başta özeldirler ama giderek özelliğini kaybederler bir bakarsın aslında zaten o insan bir hiç niteliğindeymiş aslında kaybettiği bir şey yokmuş.
Ama sana bakıyorum. Dün özeldin ondan önceki günde sonra ki günde. Bakıyorum bugün de.
Seni bu kadar cennet sıfatında gözüküp ama aslında cehennem gibi yanan kavrulan dünya da kim sakladı da hiç bozulmadın?
Utanma.
Utanmak yakışıyor olabilir ama utanma. Gerçekleri anlatıyorum burada. Seni sana anlatıyorum. Seni sana anlatırken utanma. Kaldır başını gurur duy.
Hissettiklerinle övün , gülümse.
Gülümsemek yakışmamazlık yapar mı hiç senin gibi bir güzele?
Her tonu var sende gülümsemelerin.
Her hissi var dilinden dökülen kelimelerin.
Defalarca kez izlenmeye değer yeşil tonlu gözlerin.
Söylesene nereden çıkıp geldin bu karanlıklara aydınlık olurcasına?
Sen dur.
Sen dur, günler geçsin aylar gelsin ama sen dur sen hiç geçme gözlerimin önünden. Gözlerimi kapatıp açtığım da bile seni aynı yerde görebileyim.
Her veda yeni bir başlangıçtır derler. Veda demelere ihtiyacım yok. Yeni başlangıç istemem.
Yeni başlangıç istemem ,
Seni bulmuşken ,
Seni , sana anlatabiliyorken...