Chapter-3

643 127 8
                                    

《Zawgyi》

အခန္း(၃) : ဆရာေခ်ာေခ်ာေလး တစ္ေယာက္ေတာ့ရၿပီ။

ရွင္းယန္ ထိုသူကို ေစ့ေစ့ၾကည့္ေနလိုက္သည္။ သူယခု သူ႔ရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္ဝတၳဳထဲ transmigrateလုပ္ခံလိုက္ရမွန္း အတည္ျပဳၿပီး ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ သူ႔ေရွ႕က လူက အဓိကဇာတ္လိုက္ က်ိဳးပိုင္လ်န္ျဖစ္ရမည္။ အႏွီလူက အျဖဴေရာင္ဝတ္ရံုရွည္ကို ဝတ္ဆင္ထားၿပီး ဆံပင္ကို အေနာက္ဖက္တြင္ ေက်ာက္စိမ္းျဖဴဆံထိုးျဖင့္ ေျပေျပေလးထံုးထားကာ က်န္တစ္ဝက္ကို ခ်ထားသည္။ ဇာတ္လိုက္ sama၏ အသြင္ျပင္က နတ္သားတစ္ပါးလို ေခ်ာေမာၿပီး မ်က္ခံုးက မိုးမခကိုင္းလို ေျပျပစ္စြာတည္ရွိၿပီး မ်က္ဝန္းမ်ားက မေမွးလြန္းမဝိုင္းလြန္းဘဲ အေနေတာ္ရွိၿပီး ေတာက္ပလြန္းသည္။ ႏႈတ္ခမ္းမ်ားက မထူမပါးႏွင့္ ႏွင္းဆီဖူးေလးလို လွပကာ သဘာဝအတိုင္းပန္းေရာင္သန္းေနေလသည္။ ထိုသူ၏ အလွက ေခ်ာေမာလွပလြန္းကာ မိန္းကေလးမ်ားထက္ပင္ သာလြန္စြာ လွ...လွ...

'လခြမ္း..ဘာလို႔ မိန္းကေလးေတြထက္ေတာင္ လွေနရတာလဲ..ငါေရးတုန္းက ဇာတ္လိုက္ကို ေခ်ာေမာခန္႔ညားၿပီး စိတ္ထားႏူးညံ့တယ္လို႔ဘဲေရးထားတာပါ...ဘာကိစၥ မ်က္ႏွာအစိတ္ပိုင္းတစ္ခုခ်င္းစီကပါ ႏူးညံ့လွပေနရတာလဲ'

'ေတာ္ပါၿပီ..ငါ့အရင္ကမၻာက အေကာက္ၾကံမႈေတြနဲ႔ဘဲျပည့္ေနတာ..အခုဒီျဖဴစင္တဲ့ ကမၻာေရာက္မွေတာ့ ဇာတ္ေၾကာင္းေျပာင္းၿပီး..က်ိဳးပိုင္လ်န္ရဲ႕ တပည့္မလုပ္ဘဲ..ကိုယ့္ဘာသာ ေတာက္ဓမၼလမ္းေၾကာင္းကို ေလၽွာက္ၿပီး ေကာင္းကင္ဘံုတက္...'

ထိုစဥ္ systemမွ အသံထြက္လာျပန္သည္။

<အဲ့လိုလုပ္လို႔မရပါဘူးHost>

< ဘာကိစၥမရတာလဲ>

<Host ရဲ႕ ပထမဆံုး mission က က်ိဳးပိုင္လ်န္ရဲ႕တပည့္ ျဖစ္လာရမွာျဖစ္ပါတယ္...OOCလို႔ရေပမဲ့ ဇာတ္ေၾကာင္းကိုေတာ့ ေျပာင္းလို႔မရပါဘူး>

<ငါ သူ႔တပည့္မလုပ္တာနဲ႔..ဇာတ္ေၾကာင္းသိပ္ေျပာင္းမွာမွ မဟုတ္တာ>

<ဇာတ္လိုက္က တပည့္အလိမၼာေလးတစ္ေယာက္ကို ပ်ိဳးေထာင္ႏိုင္လိုက္ျခင္းက လူအမ်ားအျမင္မွာ cool ျဖစ္ပါတယ္...အကယ္၍ တပည့္ေလးမရွိခဲ့ရင္ coolnessေလ်ာ့သြားတဲ့အတြက္ ဇာတ္ေၾကာင္း သိပ္မလွေတာ့ပါဘူး>

Everyday, preventing my playful white lotus master!!!Where stories live. Discover now