Yeşil İllet Bölüm 1

116 4 0
                                    

...Şu yeşil illet. Bu yaptığım en zor iş herhalde adam çok iyi planlamış. Ama neyse en azından diğerlerine göre daha güçlü bir rakip bu hoşuma gitti.

Dostum bu sefer cinayet yok. Bir uyuşturucu vakası. Sonunda o namı değer "Yeşil İllet" buraya da geldi. Sokak ağızında "Meth" deniyor. Açılımı ise "Metamfetamin". Eğer bir deney yapacaksan sakın "Metamfetamin veya uyuşturucu alacağım." deme. Seni oracakta darp eder ve beyaz olduğun için seni s*kerler. Uyuşturucunun formülü "C10H15N". En son satıldığı yerler elimde atıyorum sana. En son satılan yerler: New jersey, Haboken, Newark Caddesi, 2.5 saat önce. New York, Lowe Manhattan, Köprü altı, 2.35 saat önce. New York, Brooklyn, Hampton PL, 2.10 saat önce. Ellerinden öper Polka.

Scott

Scott son olayda ona emir verdiğim için bana kızmış olmalı. Neyse yola koyulayayım. En son neredeydi bi bakalım.  Brook... Scott'dan bir mesaj daha geldi okuyalım.

Dostum yeni bir yerde satmışlar. Daha 7.5 dakika olmuş. New York sınırında (Olamaz adamım ben Philadelpia'da bulunuyorum. Oraya en erken 1.30 saate giderim.) acele edersen en azından ipuçlarını kaybetmezsin. Acele ET!!

Scott

İyiki karakolda bulunuyorum hemen polislere haber vereyim...

Yoldayız ve neredeyse Philadelpia'dan çıkacağız. 25 dakika olmuş. Eğer şehirden gidersek ve şansımıza trafik durgun ise ortalama varış süresi 45 dakika. Çevre yolda gidersek 50 dakika. İşimizi şansa bırakamayız çevre yoldan gidiyoruz. "Cırtttrttrt" (Arabadan çıkan ses) 

-Neler oluyor?

-Akü bitmiş!

-Ne?! Adamım şaka mı bu?

-Keşke öyle olsaydı.

-Tamam siz yardım çağırın ben bir yolunu bulacağım.

Düşün Polka düşün. Ne yapabilirim? Ne yapabilirim?

-Hey dostum! Motor süren. Motorunu bana verirsen sana 10000$ veririm.

-15000$.

-Seni tanıyorum adamım sen suçlunun tekisin seni şu anda tehdit edip hapise de tıkayabilirim. Şimdi kalkıyormusun?

-15000$.

-Pekala sen istedin. Beyler! Bunu burdan alın.

Motorla tahmini varış sürem 28 dakika. Şimdiden 36 dakikam gitti. Yolda herhangi bir sorun da çıkabilir. Elimi çabuk tutmam lazım. Gidelim!

Ne uzak yolmuş bu adamım neredeyse motorun benzini bi... İşte geldim. Hemen içeri! İçeri girdim ve...

Yumşak ve sevecen bir ses ile:

-Petrol istasyonumuza hoşgeldiniz efendim. Bir arzunuz var mı?

-Evet var. Bana o yeşil meth'i ne zaman, nasıl ve kimden aldığını söyleyebilirsin.

-Anlamadım?

-(Salak ayağına yatıyor :) Bu çok kolay.) Salak ayağına yatma seni tehdit etmek istemem.

-Anlamıyorum efendim yeşil neth felan yok bende.

-(İşte biraz iyi olmaya başladı. Adını bile bilmiyorum bende nasıl olsun ha :) Akıllı kız.) Sen çok pis bir yalancısın. Ya sorularıma cevap verirsin ya da dışarıdaki arkadaşlar seni içeri tıkarlar hangisini istersin?(Aslında burada değiller tıkayamazlar ama olsun.)

-Tamam tamam. Özür dilerim lütfen hapishane olmaz. Yaklaşık 55 dakika önce bir adam geldi. Ve bana bunu verdi.

- Çok kolay geçtin? Aç biraz. Fiziksel özellikleri, neler yaptı, parayı ne ile ödedi?

- Yeşil gözleri vardı. Yemyeşil gözleri vardı.

-(Buna aşık olmuş.) Anladım yeşil gözler başka?

-Bir arabayla gelmişti. Yeşil bir araba. Benzin doldurdu ve sigara aldı. Parası yetmedi dışarıdaki bankamatikten çekmek istedi ama o da çalışmıyor. Bana ödemeyi meth ile yaptı.

-(Söyledikleri doğru)Lütfen bana şuradaki (Tavan) kameranın çalıştığını söyle.

-Malesef. Geçen yıl bir saldırıya uğradık ve kayıtlar polislere geçmesin diye kamerayı kırdılar.

-Neyse bana bu kadar bilgi yeter. Millet buraya gelin bir suçlu var. İçeri tıkılması gerek. "Anlaşıldı Polka 5 dakikaya oradayız."

-Ne?! Ama demiştin ki...

-Suç ortağısın. Yanlış kişilere aşık olma.

Dışarı çıkıp bankamatikde bir ipucu aradım. 5 dakikadır hiçbir şey bulamadım (Bu bir ilk). Kafayı yemek üzereydim. Çok fazla da güneş vardı bir şey göremiyorum. Belki arka tarafta bir şeyler vardır.Lanet olsun adamım burada da hiçbir şey sanırım şu ana kadarki en zorlu suçlu çok iyi planlamış. Ama neyse en azından diğerlerine göre daha güçlü bir rakip bu hoşuma gitti. Bir de bankamatiğin içine ba...

Hahaha. HAHAHAAAA. İşte bu ilk defa güneşin yansımasını bu kadar çok sevdim adamım. Adam burada parmak izi bırakmış. Hahaha geri zekalı insan bir eldiven takar. En iyisi felan değilsin. Barth çok daha iyiydi BİTCH!

DEVAM EDECEK!

GençDedektifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin