Açıklama

461 11 2
                                    

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem olacağı için bazı hatalar olabilir o yüzden kusuruma bakmayın. Hikayenin ismini aslında "çocuk" yapacaktım ama içine biraz da benim hayat hikayem girdiği için bu şekilde yazdım. :)

Konu: Bir sosyopat genç CIA sitesine sızmış ve oradaki cinayet, yolsuzluk, uyuşturucu vb. gibi olayları çözüp CIA'e yolluyor...

Hikaye bu şekilde ilerliyor her hafta bazen 1 bazen birkaç bölüm yükleyeceğim.

Not: Ben hacker değilim. :)

Polka: Gerçek ismi Hatemi. Dedektifimiz. Boyu 1.70cm. Kilo 70. Yaş 15.

Özellikler:150 IQ, Yüksek işlevli bir sosyopat, Analiz etme yeteneği, Zihin evreni, Kendini savunma yeteneği Wing Chun.

Scott: Özel bir ismi yok. Hackerımız. Boyu 1.70. Kilo 78. Yaş 15.

Özellikler: 130 IQ, Yüksek işlevli tembellik, Bütün yasaklı siteye girme yeteneği, saçma teori üretme. Kendini koruyabilme yeteneği "BEN".

Müfettiş William: Özel bir ismi yok. Olayları bize aktaran kişi. Boyu 1.80. Kilo 90. Yaş 24

Özellikler:120 IQ, Yüksek işlevli sıradanlık, Silah tutabilme ve "benim yardımım olmasaydı yapamazdınız" diyebilme yeteneği, başka özellik yok. Kendini koruyabilme yeteneği silah ve "uzun süre konuşabilmek

DSM: Gerçek ismi Elizabeth. Ölü bilimcimiz. Boyu 1.68. Kilo 55. Yaş 15.

Özellikler:140 IQ, Yüksek işlevli insan bilimci, gördüklerini söze aktarabilme yeteneği,Kendini koruyabilme yeteneği jijitsu.

GençDedektifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin