...Kaçarken Caio'nun önceden ayarladığı uçağa yetişmeleri gerekiyor. Ama en yakın uçak pisti 5 km ileride. Yakalanma ihtimalleri çok yüksek. Aynı zamanda pilotlar da siren sesinden rahatsız olup girmek isteyeceklerdir.
Barth ve diğerleri sonunda uçak pistine geldiler. Ama ne yazıkki uçak 2.48 saniye önce kalkmıştı ve polisler de etraflarını sardı.
Caio:
- Barth ne yapacağız?
Barth:
-KAÇACAĞIZ!
Bu sözlerle pistin yanında duran ormana girdiler. Kaçma olasılıkları %25-30 arası. Hem helikopterlerle hem de polis arabalarıyla etrafları sarılıydı. Saat gece 3'de hapishaneden kaçmışlardı ve 2 saattir yürüyorlar. Hepsi çağresiz bir şekilde koştururken Barth duruyor. Diğerleri:
- Ne yapıyorsun lan? Çabuk polisler gelecek.
-Polislerden kurtuluyoruz. İleride mezarlık ve mezarlığın ilerisinde şehir merkezi var. Oradan şehre kanayacağız ve polis bizi bulamayacak.
Mezarlığa geliyorlar. İlk iş kazmaları alıp mezarı açmak olacak. İçeriden kıyafetleri aldılar ve giydiler.
Caio:
-Bu pantolonun paçaları kısa.
Barton:
-Ayak bileklerini kes o zaman. Zaman kaybedemeyiz.
O polislerin geldiklerini hissettiler ve gittiler. Hala bulunamıyorlar. Bunu çözmeni umarım.
Scott
Dövmeler kaçış planı olduğu için önce onlardan başlayacağım. Barth'ın yazdığı bütün kelimeler:"Vida firması(markası), Psikiyatri koğuşu, Revir, Müdür odası ve 36. Hücre" bunları yazarken İrlandaca,Türkçe,Japonca ve bazı az bilinen dilleri kullanmış, akıllıca. Ayağında yazılan şifreler ise:"Bugün Osmanlı İmparatorluğu Tamamlandı" Şimdi bunu çözmem lazım. Kelimeler anlamsız olduğu için harflere bakmam lazım."B.... OS..... .......TO.... ........N....." Bugün Boston'da! Şu anda şehir merkezinde olması lazım ve Boston'a giden bir metro var. Hemen kamera kayıtlarına gitmeliyim.
Evet işte videosu burada. Yine akıllıca bir şey yapmış:Mors alfabesi. Yazdığı cümle şöyle:".../..-/../.-../../.-./.-././.-/.../../-.-./.-/.-./-/../.-./" Bu cümlenin anlamı ise:"Su ılık iken sıcaktır" atasözüne benziyor anlamı ne olabilir. Beyin fırtınası yapmam lazım. "Düşün,Düşün, Düşün!" Bir dakika. Bunun hiçbir anlamı yok. Sadece bizi oyalamak için hazırlanmış bir tuzak. Ve metroda bunu yaparken aynı zamanda gözlerini sol üste kaydırdı. Beni kandırmaya çalışıyordu ama işe yaramaz. İnsan eğer sağlak ise ve gözleri konuşurken sağ üste kayarsa yalan söyler solaktada aynı. Barth sağlaktı ama sola kaldırdı.
Biz bunlarla uğraşırken hapishaneden bir mesaj geldi. Hapishanede Barth'ın yakın olduğu tek kişi ile arasındaki konuşma:"Barth, hani hakkımda konuşmalar varya bu adam 1.5 milyon yürüttü diye. İşte aslında o 1.5 değil 5 milyon. Torreon'da 4M çiftliğinde. Senin olsun ve birazını da kızıma ver." Bu konuşmadan sonra adam kalp krizinden ölmüş.
Polka:
-Herkes Meksika'ya!
Ben ise hapishaneye gideceğim. Bir kaç ipucu daha bulmam lazım. Barth'ın yakının odasına girdim. Tertemizdi bir ipucu kesinlikle var. Ama nerede saklar. Barth zeki birisiyse gözümün önüne koyması laz... İşte burada. Kitapda yazılı. Görünmez mürekkep kullanmış. Kağıtta ise:"Fazla şırıltı." yazıyor. "Şırıltı" boş arazide sadece ağaçdan çıkar. "Fazla" ise yaprak fazlalığından bahsediyor. Büyük bir ağaç lazım en büyük ağaç. Torreon'a gitmem lazım. İşe koyulalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GençDedektif
Misterio / SuspensoSuç, Takip, Kanıt. Not:Lütfen sadece ismi okuyup karar vermeyin. Derinlere inin.