Yeşil İllet Bölüm 2 + (Duyuru)

86 5 0
                                    

Yeşil İllet'in Önceki Bölümünde:

Hahaha.HAHAHAAAA. İşte bu ilk defa güneşin yansımasını bu kadar çok sevdim adamım. Adam burada parmak izi bırakmış. Hahaha geri zekalı insan bir erldiven takar. En iyisi felan değilsin. Barth'ın yanında bir hiçsin BİTCH!

-Hey millet! Şu parmak izleriyle ilgilenen birileri vardı ya onları çağırın da şunu bi incelesinler.

-Pekala Polka hemen.

Görevliler geliyor biraz bekliyeceğiz. Hem sıcak hem sabah hem de uykusuzluk. Bu bana çok geldi. (15 Dakika sonra) Hala gelmediler. Arabalarına bir şey oldu herhalde.(35 Dakika sonra) Neyse ya moral bozmaya gerek yok elbet gelirler.(1 Saat 20 dakika sonra) Hafiften sinirlenmeye başladım güneşin alnında.(4 Saat 27 Dakika 35 Saniye sonra)

-Hey adamım nerede kaldınız güneşin alnında 4.30 saattir sizi bekliyoruz.

-Kusura bakmayın 1-2 arıza çıktı. Parmak izi nerede?

-Şurada. (İşaret parmağım ile bankamatiği gösteriyorum.

Görevliler bankamatik camdan olduğu için camı kesmeye karar verdi. En iyisini onlar bilir yapacak bir şey yok. 5 saat boyunca parmak izi diğer ipuçları her şey incelendi. Ve en sonunda o kadar güneşin altında kalmamıza değdi mi? Bende bilmiyorum gidip bakacağız.

-Pekala sonuç nedir?

-Buna çok şaşıracaksın Polka.

-Neden ki?

-Parmak izi senin. Eldiven takmadan mı inceleme yaptın?

-(Hadiii o kadar da adama saydırmıştım.) Herkes hata yapar. Kusura bakmayın.

Hey dostum! Şu uyuşturucu satıcısı ile ilgili 1-2 şey daha öğrendim. Adamın takma bir adı var. Takma adı "Al Capone". Eski bir italyan mafya babası ismi. Senin işini kolaylaştıracak bir şey daha var. En çok ünlü oldukları yer Wheaton-Glenmont. Satışların %84'ü burada yapılıyor. Belki işine yarar.

Scott

Pekala şimdi ilk yapmam gereken şey nedir? Gangsta kıyafetleri lazım. Sokak ağızımı geliştirmem lazım. Ve son olarak vücudumda 1-2 yara açmam lazım. (Yara açmamın sebebi genelde uyuşturucu kullananların vücutlarından yaralar oluşur. Yani bir keş gibi görünmek için açıyorum.)

Şimdi hazırım. Eğer bunu yapan adam zeki ise kendi dağıtmıyordur. Mutlaka yanında çalışan biri olması lazım. 

Whenton-Glentmon. Saat 18:45. Scott'ı aramam lazım:

-Dırrırrırıd dırrırrırd.(Telefon arama sesi)

-Alo.

-Alo Scott. Bana nerede satıldığını atmadın.

-Attım adamım Wheanton-Gle...

-O değil hangi sokak, hangi bar arkası?

-Haa evet. Orada ormanlık alan olması lazım. Ormanın içine gir onlar seni bulur.

-Pekala.

Ormanlık alan. Ormanlık alan. Evet burada. Orman çok güzel. Kuş sesleri, rüzgar sesi, yaprak sesi... Neden burayı tercih etmiş olabilir ki. Neyse şu anda bu pek önemli değil. Güzel orman, güzel orman. Bir dakika bu ormanın diğer ucu resmen zifiri karanlık. Şimdi anladım neden burayı tercih ettiğini. Her güzelin bir kusuru var. Şu karanlık ormana da gireyim. Ormanın karanlık orman olduğu çok belli daha yeni içeri girdim ama yineden bataklığa girdim. Burada yürümek çok güç. Bu böyle olmayacak daha kolay bir yol deneyeceğim.

GençDedektifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin