Acıyı Sevmek Olur Mu?

192 34 6
                                    

Bu hikaye bir genç kızın hayatında biri varken; başkasına aşık olma hikayesi...

Acaba aşık olduğu çocuk ;böyle bir kızı sevmek, ona aşık olmak ister miydi?
Acaba tüm imkansızlıklara rağmen bu aşk bir gün gerçek olur muydu ?
Her şey birgün genç kızın istediği,kurduğu hayal ettiği gibi güzel olur muydu ?

O zaman hikeyeye baştan başlayalım ,hep birlikte...

Yine her zaman ki gibi gözlerimi açtım, sabahın ilk ışıklarına ...
Kafam da bir sürü soru ve benim beynimi kurcalayan , uyuyamama engel olan tek bir soru vardı. Birini severken başka birine aşık olur muydu insan?

Ben peri ışıksoy 16 yaşındayım
İstanbulda yaşıyorum .
...
Kitap okumayı çok seven ,hayatı dağınık biriyim.
Dağınık derken neden dağınık çünkü ben bir salağım ,hayatımda biri varken başkasına aşık olabilecek bir salak ...
Ama şöyle diyorum iyi ki de karşıma çıktı Sergen iyi ki de tanıdım onu.

Gerçi tam olarak tanımıyorum çünkü burda yaşamıyor ,evet kafanız karıştı o zaman baştan anlattayım .
Ben yine normal birgün elimde telefon Twiteer da dolanıyordum.
Birden karşıma biri çıktı adı Sergen girdim bloğuna , Yazdığı her twetini tek tek okudum .
Her okuduğumda içimden bir parça gitti sanki ona.
Sonra istek attım kendisine.
Sanırım 2 ya da 3 saat sonra beni geri takip etmişti .

Her şey çok normaldi ...

Telefon elimde onun sayfasını bilmem kaçıncı kere tekrar tekrar okuduğum sırada bir şey oldu,sergen benim son paylaştığım fotoğrafımı ve bir kaç twetimi beğenmişti.
Ben de onunkini beğendim tabi :)

(Beğenmemek büyük aptalık olurdu demi,o kadar zahmet edip beğenmiş benim de ona cevap vermem gerekiyordu yani gerekiyordu derken kalbim öyle istiyordu .Bende cevap olarak beğeniyle karşılık verdim.)

Sonra bir şey olmadı aslında olmasını beklemek doğru olmazdı ama ben bekledim . Hayatım da başka biri varken ben başkasının bana bir adım atmasını bekliyordum. Evet belki istediğim şey yanlış bir şeydi ama kalbim istiyordu bunu.
Sonra düşündüm,düşündüm ama boşa düşünmüştüm. Kalbim ona git aklım hayatın da başkası var "napıyorsun sen kendine gel!" diyordu.

Daha hiç tanımadığım birine neden böyle hissetmişti kalbim inanın bende bilmiyorum...

Ama bildiğim tek şey vardı. Sergeni ilk gördüğümde düşündüğüm ve yapacağımı bildiğim şey.
Ona yazacaktım ama nasıl ?
Ne yapacağıma karar vermem bir günümü almıştı.
Düşünüp durdum ve ona yalan söylemek asla istemiyordum hayatımda birinin olduğunu bilecekti .Aslında beni tanımayan birine yalan soylemek çok kolay olurdu ama ben bunu kendime yapmayacaktım çünkü ben yalancı biri degildim ve olmayacaktım da.
Bir taraftan da çok korkuyordum belki onun da hayatında biri vardı ,Onu çok seviyordu .Ama beynim bu ihtimali hiç kaldıramazdı ve kaldırmakta istemiyordu...

Bir tarafım da çok saçma giden diger ilişkimdeydi aklım...
Neden saçma diyorum çünkü ne sevgilim beni seviyordu ne de ben onu sadece adı sevgili denen duruma düşmüştük ve ikimizde böyle gitmeyeceğini biliyorduk ama pes eden taraf ikimizde olmak istemiyorduk.

Düşünceler beynimi kemirirken, benim aklımda tek şey vardı .
Sergene yazmak... Ama ne yazacaktım ki?

(Aa kusura bakma ama ben sevgilim varken sana aşık oldum sonra senin bu durumu bilmeni istiyorum ama beni yargılamadan sende bana aşık olur musun ? )

Evet durum bu ama yapacak bir şeyim yok . Napabilirim ki , evet yaptığım şey doğru olmaya bilir ama insan kalbine söz geçiremeyince aklını kaybediyor...

Bir Kalp İki Kişiyi Taşır Mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin