Şarkıyla beraber...
Galiba bu gece ona aşık olduğum gece ,(Aslında onu ilk gördüğümde ona aşık olmuştum ama kendime itiraf edememiştim.)
Saat 1.29 mesajlaşıyoruz ve onun haberi bile yok ona aşık olduğumun
(Tarih 9 Kasım ...)Bugün 9 Kasım sabahı Sergen sınavımın nasıl geçtiğini soruyor ve ben çığlık çığlığa bağırıp seviniyorum çünkü benim sınavımın nasıl geçtiğini merak etmiş.
Bana görüldü attı ama bir şey olmaz.
Ne de olsa bugün sınavımın nasıl geçtiğini merak edip sormuştu.Bu da benim için yeterliydi.Gerçekten ona karşı hislerim çoğalıyor ve git gide büyüyor içimde.
Ne yapacam , nasıl davranılacağımı bilemiyorum.
Düşüncelerime hapsolmuş bir şekilde,yaşıyorum...Bugün 11 Kasım yemin ederim şuan ben şok,ben iptal.
Kimse yok mu bana bir güzel tokat patlatsın .
Sergen bana'merhaba' yazmış.
Sanki Atomu parçalamışta bana haber veriyormuş gibi;
Ama gerçekten demek ki o da benimle konuşmak istiyor,Yani ben öyle düşünüyorum.
Ama yazmış işte yaaaaa çok mutluyummmmmmmm!
(Şuan Allah razı olsun.Bu kızacağızı çok mutlu ettin , Diyecem.
Şaka şaka be o kadar da degil,yani o kadar da olabilir. Her neyse girmeyelim o konulara...:))))Bana fotoğrafını attı ,saat 20.54 .
(Vallahi bir an dedim kalbim durdu ama nefes alıyorum çok şükür şuan.:)
Tamam belki abartıyorum. Belki çok abartıyorum ama, napayim gerçekten çok sevmeye başlıyorum ve bu elimde olmadan oluyor.
(Yok bide elimde olsa çarpılırım,çocuğa :)
Ayrıca bir daha fotoğraf atarken haber versin de yavaş yavaş bakıyım fotoğrafa.
Bir daha pat diye bakarsam cidden sonum hastanelik olur.Ayrıca gerçekten çok hoşş ya ,ben seviyorum diye mi öyle yoksa hep mi öyle:))
Ay bir de çok tatlı;
Fotosuna "karizmadan ödün vermiyoz."
Yazdım .(Baya yürüyorum çocuğa, yok ya sadece birazcık iltifat ettim . Ee olsun o kadar da yani. Bir de içimden geçenleri söylesem,
Sergen de olmayan ego da oluşur sayemde :)))
'Estafurullah;)' diyor.
Içim gidiyor buna yaaaaa...
Tarih 17 Kasım. Vallahi dayanamadım,sesini çok merak ediyorum .
"Konuşalım mı?"dedim.
"Tamam" dedi.
Aradı ,konuştuk...(Konuşmamız klasiklerden napion,nasılsın vesaire derken gerisi ipler koptu ...)
Tamı tamına 50 dakika boyunca konuştuk.
Yemin ederim o 50 dakika nasıl böyle hemen geçti,hala anlamıyorum.Ses tonu hafif kalın ve tok bir sesti.
(Çok beğenmiştim sesini , acaba mimikleri falan nasıldı?
Günden güne onu daha çok merak ediyor ve onunla konuşmak istiyordum. Onu her zerresiyle bilmek ve ona daha yakın olmak istiyordum.(Yakın derken yanlış anlamayın haa! ...)
Ayrıca sabaha kadar konuşsa dinlerdim onu,o güzel sesini...
Aradan bir kaç gün falan geçti, inanılmaz bir derece de sesini duymak istiyorum .Gece saat 1 .30 civarında.
Acaba o da konuşmak ister mi diye düşünürken ,dayanamayıp yazdım."Saat geç ama arayabilir miyim?"yazdım ve yolladım.
(Ne kadar mahsum'um degil mi?:::))))(Ah Ah biraz tanısa o da sever işte ama o da olacak yaa ben inanıyorum. (Ya ne inanması kesinlikle olacak , yeter ama ya benden iyisini mi bulacak yaaaaa::)Anında cevap geldi.
'Olur'.
Aradık,konuştuk,konuştuk...
Gece 2'den sabah 6'ya kadar konuştuk.
Inanın hemen sıkılır ,kapatır diye düşünüyordum ama ikimizde konuşmak istiyorduk ...Sanki uzun zamandır biriyle konuşmak istiyormuş fakat oda sanki benimle konuşmayı bekliyormuş gibiydi.
Konu üstüne konu açıldı...
Ben konuşmak yerine onu dinlemek istiyordum,o anlatsın ben sadece onun o , güzel sesini duyamak istiyordum.
(Konuşurken şarjının •/• 2 kaldığını söyleyince kapatacağını düşünüp,üzülürken...
'Kapatmak istediğimi bana söyleyince,şaşırmış bir vazitte aynı soruyu ben sordum. Yani anlayacağınız ikimiz de kapatmadık .
*Telefonunu şarja takıp, konuştuk. Yemin ederim ,iyi ki aşık olmuşum dedim ,bu çocuğa (SERGENE) .
(adının hoşuma gittiğini kaçıncı defa söylüyorum bilmiyorum ama hoşuma gidiyor işte :)))Sonra ikimizde uykumuza yenik düşüp ,uyuduk.
Keşke zaman dursaydı o gece.
O kadar mükkemel hissediyordum ki ,tarifi yok ...Hayatımda hiç bu kadar güzel uyuduğumu hatırlamıyorum...
Unutulmaz bir geceydi benim için .
Kazıdım akılma, unutulmaz '22 Kasım' tarihini...
Adı hoşuma gidiyo...♾
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kalp İki Kişiyi Taşır Mı?
Ficción General"Açtım müziğimi, taktım kulaklıkğımı ,topaldım uzun saçlarımı ve çıktım evden dışarıya... Yağan yağmurun altında ruhumun bedenimden süzülen bir kuş gibi uçup gittiğine şahit oldum o gün. Ruhum geri dönecek miydi bana? Yoksa birdaha geri dönmemek iç...