"Lan Karannn!"
Birden önümüzde belirdi. Soğukkanlılığımı koruyaraktan duygusuzca ona baktım. Gözlerini Karan'dan çekip bana çevirdi. Gözlerini kocaman açtı ve gözünden bir damla yaş düştü.
"Z-zeynep?"
Sonra bir adım attı bana doğru, bir adım daha ve bir adım daha. Tam önümde durduğunda öylece gözlerimin içine bakıyordu.
Aniden kollarını etrafıma sardı. Bende ona sarılmayı o kadar isterdim ki...
Karan Sancak'ı tuttuğu gibi ileri ittirdi.
"Kardeşimden uzak dur Sancak!"
"Ne kardeşi lan! Zeynep o."
"O Zeynep değil. Kardeşim Duru. Seni son kez uyarıyorum ondan uzak dur!"
Sancak kafası karışmış bir şekilde bana bakıyordu. Yavaşça bana yaklaştı.
"Zeynep sensin değil mi?" dedi kısık sesiyle.
"Hangi Zeynep' ten bahsediyorsunuz bilmiyorum ama benim o olmadığım kesin. Ben Duru Karadağ. Bu sabah Türkiye'ye geldim."
"Yalan söylüyorsunuz. Ben karımı tanımaz mıyım ?!"
"Sancak duydun işte. O Duru benim kardeşim. Yıllardır yurtdışındaydı bugün döndü. Saçmalamayı kes!" dedi ve beni elimden tutup Sancak'tan uzaklaştı.
Arkamızdan baktığına emindim. Bu işi hiç kabul etmemeliydim.
Biraz daha yürüdükten sonra bir odanın önünde durduk.
"Duru burası senin odan abicim. Bak benim odam da hemen burası senin yanındaki oda. Bir şeye ihtiyacın olursa Selin Hanım'a seslenirsin. Tamam mı? "
"Tamam abicim sen işine bak ben buralardayım. Biraz gezeyim."
Karan eğilip yanağımdan öptü ve sessizce kulağıma fısıldadı.
"Etrafta çok gezmemeye bak. Sancak'ı idare edemeyebilirsin."
Anladığıma dair mırıltılar çıkarınca odasına girdi. Ben de bana gösterdiği odaya girdim.
_______________
-Akşam-Sonunda şirketteki ilk günümü atlatmıştım. Hemen eve gidip gece uyuşturucu ticareti yapılacak yere yapacağımız baskın için hazırlanmak istiyordum.
Normalde bu bizim görevimiz değildi fakat ticareti yapacak adamlar askeriyeye ajan yerleştirmişler bu yüzden hiçbir şey yapamıyorlardı. Biz dikkat çekmeyeceğimiz için bunu bizden yapmamızı istemişlerdi.
Tabiki yanlız olmayacaktık. İlk Demir ve ben yanımızda birkaç gizli adamla gidip baskını yapacaktık. Biz oradan ayrıldıktan sonra polisler gelecekti.
Eve vardığımızda ben hemen odama çıktım. Üstümdeki rahatsız kıyafetlerden kurtulup dolaptan çıkarttığım siyah taytımı ve siyah sweatshirtümü üzerime geçirdikten sonra çelikyeleği giydim ve tabancalarım için bacak kılıfını taktım. Siyah şapkamı da alıp çıktım. Hızla Demir'in yanına gittim ve silah odasının anahtarını aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmaz (Sezon 1:Tamamlandı)
ActionOnun bu Dünya'da abileri ve silah arkadaşlarından başka kimsesi yok. Öz erkek kardeşi annesi ve babasını, Arıkan ailesini, sadece 9 yaşında bir çocuk iken bir yangında kaybetmiş. Daha sonra onun her şeyi olan abilerinin anne ve babası, Arslan ailesi...