Mark-"Min-ji bir ara bir şeyler yapalım şimdi gitmem gerek. İyi günler Seok-Jin Bey."
Jin-"Size de." Bir süre markın gidişini izledim. Jin bir hışımla bana döndü.
"Başka üniversiteden erkek arkadaşın var mı? Yoksa hepsi ile tek tek mi karşılaşacağım." Nefesimi büyük bir bıkkınlık ile dışarı verdim ve sorusunu es geçtim.
"Çiçekleri beğendim."
"Soru yanıtlamak da yok artık güzel. Bende gidiyim artık. Şirkette işler var malum." Bilgisayarda işlerimi hallederken ona bakmadan el salladım. Bir süre sonra Namjoon'dan mesaj geldi;
Namu: Ben Amerika'dan geldim bilgine her an müsaitim.
_Bu akşam gelsene.
Namu: Olur güzellik.
Ne ara akşam olduğunu anlamadım. Montumu alıp eve geçtim.
Havalar ısındığı için artık kısa giyebilirim. Tabi hala soğuk ama ev sıcak. Aşağı inip yemekleri ısıttım. Tabağı koyacağım esnada kapı çalınca oraya doğru adımladım.
"Kim o?"
"Şeyy ben Sunyy." Derin nefes al ver fyuu her şey normal. Alt tarafı kocamın sevgilisi. Gülümse ve aç.
"Merhaba."
"Merhaba." bir süre bakıştıktan sonra kenara çekildim. Tahminimden daha sevimli biri.
"Gel hadi kapıda kaldın Jin daha gelmedi."
"Tamam." içeri doğru adımladı.
"Aç mısın? Tam da yemek yiyecektim."
"Şey aslında evet."
"Gel hadi." Mutfağa geçip ona da tabak koydum. Oturunca kapı çaldı.
"Sen aç istersen muhtemelen Jin gelmiştir."
"Tamam" diyerek içeriye gitti. Bir süre sonra içeri Jin girdi yüzünde tuhaf bir bakış vardı sormayın bende anlamadım. Sessiz geçen yemeğin ardından ayağa kalktım.
"Ben doydum odama geçiyorum siz rahatınıza bakın." Ben hamileyim ve neredeyse her gün aynı şeyleri yaşayarak odama kapanmak beni çok gerekiyor ve sıkıyor.
Jin- "Aslında filim izleyecektik bize katılsana günlerdir odadan çıkmadım bile." Garip bir durum ama sıkılıyorum. Kafamla onu onaylayıp bodruma geçtim. Orası filim izlemek için küçük ama şık bir yer. Diğerinden bir tık daha küçük olan tarafa oturdum. Onlar büyük koltukta ne yapıyorlarsa yapsınlar.
Jin korku filmi açmıştı altıma yapmak üzereyim. Arada bir bacağıma bakıp duruyordu. İlk defa kısa giyinmiştim rahatsız mı oldu acaba? Zil çalması ile durdurdu ohh rahatlık. Kapıya gittim. Ben Namjoo'nun geleceğini unuttum. Kapıda selamlaşıp alt kata geçtik. Namjoon selam verip yanıma oturdu kolunu da arkama koydu. Bacağının bana olan tarafını da kendine doğru çekti. Jin'in bakışları hiç iyi değil.
Jin filmi başlattığında korktuğum için film boyunca Namjoon'a sokuldum, Sindim, inime indim. Namjoon rahatlıktır. Film boyunca Jin'nin bakışlarına maruz kaldım. Film bitince ayağa kalktım.
"Kahve isteyen?" herkes onaylayınca mutfağa adımladım. Bir süre sonra Jin geldi ben makine ile ilgileniyordum. Tam arkamda durdu.
"El alemin yanında ne diye kısa giyiniyorsun." şok olmuş bir şekilde arkamı döndüm ve sinirle güldüm bardak almak için de onu es geçtim. Kolumdan tutunca bir koluma bir ona baktım.
"Yah cevap vermeyecek misin?"
"Neye cevap veriyim o el alemin yerini konuluyorsa sen hangi sıfatta bulunuyorsun?"
"Kocan olma sıfatı ile."
"Hah! Kendini kandırmayı bırak." tepsiyi alıp içeri adımladım.
"Minderlere gelin burası daha rahat."
Durum kritik. Ortam gergin. Herkes kahve içiyor ama kimse konuşmuyor. Namjoon ve Jin bir birlerine öldürücü bakışlar atıyorlar arada bir.
"Sunny sen ne işi yapıyorsun?"
"Moda Tasarımcısıyım."
"Aa güzelmiş." benden bu kadar. Namjoon niye kıza bakıyon? Tamam kız güzel ama ben de buradayım. Namjoon'un bacağını cimcikledim.
Namjoon-"Ahh ne?" ona kaş göz yaptım.
Jin-"Sizin aranızda ne var? Min-ji niye kaş göz yapıyorsun?" ona dönüp garip bakış attım 'ciddi misin sen' bakışlarından.
"Sana ne." Oha sesim çok sakin çıktı gayet ilk seferdi.
Namjoon-"Min-ji yarın ne yapıyoruz?"
Jin-"Hiçbir şey. Kız hamile evde dinlenecek." ona bakışlarımı devirdim ve Namjoon'a döndüm.
"Namu dağ evimize gidelim mi? Orayı özledim." Namjoon anında kafası ile beni onayladı.
Jin-"Namu? Dağ evimiz?"
"Yahu Jin senin benle derdin ne? Niye uğraşıyorsun? Biz burada Namjoon ile plan yapıyoruz. Hem sende Sunny ile evde tek kalırsın fena mı?" Sunny utançla kafasını eğdi. Kocamın sevgilisi olmasa iyi kız aslında sadece o geceleri düşündükçe kanım ısınamadı. Evli değiller sonuçta. Yada ben mi eski kafalıyım?
Jin-"Olmaz bizde gelelim sıkılırız evde."
Namjoon- "Biz de eve gidiyoruz zaten bir fark yok."
Jin- "Çok fark var orası dağda bir kere."
"Off tüm hevesimi kaçırdınız ben yatmaya gidiyorum."
Namjoon-"Tamam güzellik iyi geceler." diyerek havada öpücük attı. Jin kudurrrr. Ona neyse artık. Kendince triplere giriyor manyak mıdır nedir. Her geçen gün Jin'e olan hislerim soluyor bu benim için iyi bir şey. Namjoon gidince bende odama çıktım. Uyumama az kala kapı açılma sesi geldi. Ardından yatak çöktü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WorldWide Handsome Married_ Kim Seok Jin (TAMAMLANDI)
RomanceEski sevgilisinin zorla ona sahip olmasının ardından hamile kalan bir kız. Babasının isteği üzere de ortaklarının oğlu ile evleniyor. Çünkü babasının haklı olduğunu biliyordu. 17 bölümlük.