Hava çok güzeldi en sevdiğim gibi yağmurun cama çarpıp çıkardığı ses beni mayıştırıyor. Bir süre sonra arkamı dönüp gözlerimi araladım. Jin sıkıntı ile dudaklarını büzüyordu.
"Jin ne yapıyorsun?"
"Bu gece yanında yatabilir miyim?"
"Hayır. Jin bu doğru değil. Hem Sunny nerede?"
"Kardeşine bakması gerektiği için eve gitti."
"Güzel şimdi sende odana git."
"Hayır ya ne olur bak aramıza yastık koyarsın."
"Jin saçmalama."
"Off tamam ben gök gürültüsünden korkuyorum." dediği şey ile tüm uykum kaçtı ve kah kaha atmaya başladım.
"Ya of dalga geçme tamam gidiyorum."
"Dur tamam o kadar gaddar değilim." aramıza yastık koydum ve uyumaya başladım.
Bir süre sonra Jin'in ağlaması sesini duymam ile arkama baktım.
"Jin?... gel." diyerek kollarımı açtım. Bana sokuldu ağlaması biraz dinmişti.
"Neden ağlıyorsun?"
"Soru sorma lütfen." hiçbir şey demedim. Sadece saçını okşuyordum. Bir süre sonra uyuya kalınca bende uyudum.
____
Uyandığımda Jin ile çok yakın olduğumu fark ettim ondan uzaklaşmaz isem bir daha asla uzaklaşamam. Bu yüzden hemen kalkıp valiz hazırladım. Bir süre dağ evine kalsam iyi olur.
Beni Namjoon getirdi sabah da iş için gitmesi gerekti. 2 Gündür Namjoon ile birlikte kalıyordum. Jin arasa da telefonu açmıyordum. Ama bugün babam aradı. Jin'nin merak ettiğini ve her şeyin yolunda olup olmadığını sordu. Kafamı dinlemek için dağ evine geldiğimi söyledim. Kapı çalması ile oraya adımladım Namjoon dönmüş olmalıydı.
Kapıyı açtığımda Jin büyük bir telaşla bana sarılınca bir an afalladım.
"Neden haber vermeden kayboluyorsun hem de 3 gün. Ne kadar kortum haberin var mı?" Jin'i itip aramızda mesafe bıraktım.
"Namjoon'la dağ evine geleceğimi biliyordun. Ayrıca hesap sora bileceğini de sanmıyorum iyi günler." kapıyı kapatacağım esnadan içeri adımladı. Sinirli gönüyoru.
"Min-ji bak bu tavırların beni sinir ediyor. Valizini hazırla eve giyoruz."
"Hiçbir yere gelmiyorum. Zorla mı? Sen kimsin ki?"
"Evet gerekirse zorla eğer gelmezsen ben de burada kalırım."
"Jin saçmalama git evden." Omuz silkip salona geçti. Kapı çalması ile zaten kapının orada olduğum için açtım. Bu sefer Namjoon gelmişti.
"Güzelim çok açım." diyerek yanağıma buse kondurup içeri adımladı. Tabi adımları Jin'i görmesi ile durdu.
"Lan gözümün önünde karımı öptüğünün farkında mısın acaba?"
Namjoon-"Hah! Min-ji bu adam rolüne iyice alışmış." diye alayla güldü. Jin ise sinirle Namjoon'a yürüdü. Namjoon da duruşunu dikleştiridi.
"Yah! Jin yetere artık bu ne ya? Başta arkadaşız diye bu evlilik güzel geçecek sanmıştım ama sen sürekli kıskançlık yapıyorsun. Sevgilin olmasa beni sevdiğini sanacağım." diye kükredim adeta. E bir zahmet 3 aylık oldu canım hormonlar.
Jin- "Sevmek mi? Hah sana mı kaldım hamilesin sen." Bu bardağı taşıran son damlaydı. Gözlerim dolmaya başladı onları göremiyordum bile. En son gördüğüm Namjoon, Jin'nin yakasına yapışmıştı. Onları aldırmadan odama koştum. Tabi tökezledim adımı bağırdıklarını duydum ama merdivenlerden tekrar ayağa kalkıp odamın kapısı kilitledim.
____
Namjoon sabah işe gitmesi gerektiğini söyledi benim de çıkıp bir şeyler yemem gerektiğini. Dünden beri odadan çıkmıyordum. Dün Namjoon, Jin'e bir düzüne posta koyup eve gönderdi.
Evin kapısı çaldı ama ben odamdan çıkmadım. Kapı alacaklı gibi çalıp bir süre sonra sustu."Min-ji?" Jin? Odamın kapısına nasıl geldi? İçeri nasıl girdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WorldWide Handsome Married_ Kim Seok Jin (TAMAMLANDI)
RomanceEski sevgilisinin zorla ona sahip olmasının ardından hamile kalan bir kız. Babasının isteği üzere de ortaklarının oğlu ile evleniyor. Çünkü babasının haklı olduğunu biliyordu. 17 bölümlük.