Doktorun odasından çıkıp onu boş koridora sürükledim.
"Bana hemen ne olduğunu açıkla!"
"Ne olmuş ki?" diyerek güldü.
"Ne olduğunu biliyorsun seni dinliyorum." Bıkkınlıkla nefesini verip omuzlarını düşürdü.
"Baban gelemediği için üzgündü benden sana bakmamı istedi."
"Eee."
"Ne ee bu işte."
"Bu öpmeni açıklamıyor."
"Haa rol icabı."
"Yine de açıklamıyor zaten anlımdan öptün ne diye dudağımdan da öpüyorsun ki?" bir anda arkasını dönüp omuz silkti ve yürümeye başladı.
"Yah!" diye bağırdım arkasını dönmedi. Bende arkamı dönüp çıkışa ilerledim. Koşma sesleri duymamın ardından yanıma geldi ve elimi tuttu. Daha önce beni öptü ama yine de kalbim bir maratona çıkmış gibi atıyordu. Elimi ondan çekmek istedim ama izin vermedi. Arabama yaklaşınca sert bir şekilde elimi yine ondan çekip arabama bindim. Oda yan koltuğa oturunca sorar bakışlar ile ona bakıyordum.
"Taksi ile gelmiştim."
"Ve takasi ile gideceksin."
"Ama senin için geldim." diyerek bana dönüp dudak büzdü. Hayır anlamıyorum gitsin Sevgilisine büzsün bu dudaklarını ne diye benle bunu yapıyor ki?
"Ben mi istedim? Hadi senle uğraşamam git Sunny uğraşsın senle."
"Şu anda çalışıyor." Ne zaman sunny boş olsa aklına anca geliyorum. Daha fazla uzatmak istemediğim için eve sürdüm. Arabadan inince bende gaza basıp gittim. Aynadan ona bakınca hayal kırıklığına uğramış bir şekilde bana bakıyordu. Muhahahaa iyi oldu ona.
____
Sahilde bira temiz hava alıp eve geldim. Kapıyı açıp içeri girdim.
Bu ne sinir yiğidim. Biraz Miyopum ama ben bile buradan net bir şekilde görüyorum. Bir anda ayağa kalkıp sinirle yanıma geldi.
"Neredeydin?" gözlerimi devirip odama adımladım. Yerden ayaklarım kesilince istemsiz omuzlarına tutundum ve küçük bir çığlık attım.
"Yah! Bırak beni."
"Olmaz."
"Bana bak Jin çok olmaya başladın yeter. Hayır yani ne hakla hesap sorup beni kucağına alıyorsun?" Koltuğa kucağında olmama rağmen oturdu. Tabi gözlerim fal taşı gibi açıldı. Eli ile saçlarımı kulağımın arkasına götürdü. Kısık sesle cevap verdi.
"Kocan olma hakkı ile."
"Jin yeter bizim evliliğimiz sahte. Sözleşmemiz var ve bitmesine de az kaldı."
"Biteceğini sanmıyorum." Kaşlarımı çatıp ona baktım. Ne saçmalıyordu? Kalkmaya çalıştığımda koltuğa yayıldı ve beni de yanına çekerek üzerimizi örttü.
Tabi bacaklarımı üstünden çekmeme dahi izin vermedi.
"Jin bırak! Sende onun gibi oldun. O da zorla yapıyordu bunları." bir süre ses gelmeyince kafamı kaldırıp ona baktım.
"Ben aramızı a-aramızı düzeltmeye çalışıyordum."
"Jin ağlama." göz yaşlarını sildim. Elimi tutup avuç içimi öptü.
"Affet beni ne olursun. Yıprandım dayanamıyorum. Uykusuzluk acı verici ama uyuyamıyorum." Ona doğru yaklaşıp göz kapaklarına öpücük kondurdum. Yüzü avuçlarım arasında duruyordu eli de elimi tutuyordu. Ne zaman aktığını anlamadığım göz yaşlarımdan öptü oda. Hafif geri çekildi. Yüzü yüzüme çok yakındı nefesini hissediyordum. Kokusu başımın dönmesine yeterde artar bir durumdu. Onun kokusu beni her seferinde mayıştırmaya yeter bir durum. İyice aşağı kaymamızı sağlayıp gözlerini yumdu. Bende çok yorulmuştum. Gözlerim giderek kapanıyordu ama ona bakmaktan alıkoyamıyordum kendimi.
Kapı çalması ile Jin'in dudaklarından küçük bir küfür savruldu. Kalkıp kapıyı açtığında Sunny gelmişti.
"Hoş geldin Sunny ben odamdayım." gülmeye çalışarak odama adımladım. Sunny aslında iyi bir kızdı ama aramızda ki garip durumdan arkadaş olamazdık. Neyse ki gözümün önünde öpüşmediler yoksa kimse beni tutamaz haftalarca ağlardım. Gerçi daha önce gözümün önünde çok da yakınlaşmadılar garip bir durumdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WorldWide Handsome Married_ Kim Seok Jin (TAMAMLANDI)
عاطفيةEski sevgilisinin zorla ona sahip olmasının ardından hamile kalan bir kız. Babasının isteği üzere de ortaklarının oğlu ile evleniyor. Çünkü babasının haklı olduğunu biliyordu. 17 bölümlük.