Covid second wave ေၾကာင့္ Stay home ေနရတဲ့ မတ္မတ္ေအးရီတို႔အတြက္ အပ်င္းေျပကလိလို႔ရေအာင္ voting အသစ္တစ္ခုအေၾကာင္းကို မိတ္ဆက္ေပးပါ့မယ္...ဒီvoting ေလးက အျပင္ထြက္ၿပီး ဝါးတီးလည္း မဆြဲရ၊ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔လည္း အဆက္အသြယ္လုပ္ၿပီး အျပင္ထြက္ မကဲႏိုင္တဲ့ stay home မေအးရီတို႔အတြက္ အခ်ိန္ေကာင္းေကာင္းျဖဳန္းလို႔ရေအာင္ ကူညီေပးနိုင္မယ္လို႔ ထင္မိပါတယ္...
ဒါဆိုရင္ voting ေလးအေၾကာင္း ဆက္လိုက္ၾကရေအာင္...
ဟုတ္ကဲ့...ဒီတစ္ခါ အလွည့္က်လာတဲ့ voting ကေတာ့ BBMAs အတြက္လို႔ ေျပာပါတယ္ခင္ဗ်....EXO က Top social artist အေနနဲ႔ nominate ဝင္ထားျပန္ပါတယ္တဲ့ဗ်ာ...
Voting ကာလကေတာ့ OCT 1 ရက္(ကိုးရီးယားစံေတာ္ခ်ိန္ဆို Oct 2 ရက္ ) က စပါမယ္...
ဒါဆို voting အတြက္ အေရးႀကီးတဲ့ အပိုင္းေလးကို စလိုက္ၾကရေအာင္...
ဒီႏွစ္ BBMAs ရဲ႕ voting အတြက္ Tiktok ကို main platform အေနနဲ႔ အသံုးျပဳသြားမယ္လို႔သိရပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ Tiktok app မ႐ွိေသးသူမ်ား download ဆြဲျပီး အေကာင့္အသစ္ ေဖာက္ထားေစခ်င္ပါတယ္။
(အုပ္ႀကီးနဲ႔ duo ဆြဲဖို႔ ေဖာက္ထားတဲ့ Tiktok အေကာင့္ေလးေတြ မ်ားမ်ားက်န္႐ွိေနဖို႔ေတာ့ ေမ်ွာ္လင့္ထားမိ....မ႐ွိလည္း ျပန္ေဖာက္ၾကေပါ့ေနာ...)
Tiktok ကေန vote ေပးမွာဆိုေပမယ့္ အျခား twitter တို႔၊ website တို႔ကေန vote မေပးေတာ့တာမ်ိဳး မဟုတ္ပါဘူး။ အဲ့ဒါေတြနဲ႔ ပက္သတ္လို႔ကေတာ့ မၾကာခင္မွာ အေသးစိတ္အခ်က္အလက္ေတြကို ထပ္မံ တင္ေပးပါ့မယ္....Twitter မွာ @exopublicity ဆိုတဲ့ အေကာင့္ကို follow လုပ္ၿပီး noti ယူထားေစခ်င္ပါတယ္...update ျဖစ္တဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြကို အဲဒီ အေကာင့္ကေန တင္ေပးပါလိမ့္မယ္...
အခုလက္႐ွိအေနနဲ႔ကေတာ့ ဒီ voting အေၾကာင္းကို အသံုးျပဳတဲ့ media ေတြကေနတဆင့္ EXO-Ls ေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား သတိထားမိေအာင္ ျပဳလုပ္ၿပီး လူႀကိဳစုထားရပါမယ္....မ်ားေလ ေကာင္းေလပါပဲ...
ဒီႏွစ္အတြက္ အျပင္းအထန္ ျကိုးစားျပလိုက္ၾကရေအာင္!
Alarm ေတြဖြင့္ထားဖို႔ မေမ့ပါနဲ႔!!!
ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္က်မွ ကပ္ၿပီး vote ေပးတာမ်ိဳးကို လံုးဝ မလုပ္မိေအာင္ သတိထားေပးရပါမယ္!!
Voting စတဲ့ အခ်ိန္ကေန Voting ကာလ ၿပီးဆံုးတဲ့ အခ်ိန္အထိ ထိပ္ဆံုးမွာ ႐ွိေနမွ ျဖစ္မွာပါ...
ၿပီးေတာ့ BillBoard Fan Army Face-off ဆိုတဲ့ voting လည္း႐ွိပါသးတယ္....အဲတာကလည္း အေရးပါတဲ့ voting အမ်ိုးအစားတစ္ခုပါ...အခုလက္႐ွိႏႈန္းအရ ေျပာရရင္ ဒီ round ကို ေက်ာ္ႏိုင္ဖို႔ေတာင္ အႏိုင္ႏိုင္ ျဖစ္ေနတဲ့ အေနအထား ေရာက္ေနပါတယ္။ဒါေၾကာင့္ တတ္ႏိုင္သမ်ွ အႀကိမ္အေရအတြက္ မ်ားမ်ားနဲ႔ ေန႔တိုင္း voting ဝင္ေပးေစခ်င္ပါတယ္....
အထက္ပါ စာသားမ်ားအားလံုးကို CHOEAEDOL App မွ top voters ေတြရဲ႕ ေၾကျငာခ်က္ကို ကူးယူေဖာ္ျပထားျခင္းပဲျဖစ္ပါတယ္...
အခုတင္ဆက္ေပးခဲ့တာကေတာ့ Chansoo HC သတင္း ဌာနမွ ေပ်ာ္ရႊင္မႈေလးျဖစ္ပါတယ္...
အဲ....တစ္ခုက်န္သြားေသးတယ္။ follower မ်ားေအာင္ လုပ္ထားၾကပါဦးတဲ့...အဲတာက tiktok ေရာ twitter ေရာ ႏွစ္ခုလံုးအတြက္ထင္တယ္...အေကာင့္ေဖာက္ၿပီးတာနဲ႔ အျပန္အလွန္ Link ခ်ၿပီး follow လုပ္လိုက္ရင္ အဆင္ေျပသြားမွာပါ...ခင္ဗ်ားေလးတို႔ စကြက္ေတြက အုပ္စုေတာင့္ၾကတယ္မလား...ဒါဆို အားလံုး အဆင္ေျပေစဖို႔ ေမ်ွာ္လင့္ရင္း စိတ္ဝင္စားစရာ အသစ္ေတြ႔တာနဲ႔ ျပန္လာခဲ့ပါ့မယ္...
YOU ARE READING
💗 Chansoo Ship Is Sailing 💗
Fanfictionသေဘၤာအမည္>>>ခ်န္ဆူးသေဘၤာ ကပၸတိန္>>>ပတ္ခ်န္းေယာလ္ မာလိန္မႉး>>>ေပ်ာ္ရႊင္မႈေလး သေဘၤာသားမ်ား>>> chansooists