DOLO!!!

68 1 0
                                    

Title: ​bitch စိုးျမင္​့ that's a DOLO!!
(Jenny တီးလံုး​ေလးနဲ႔တြဲဖတ္​)

ပတ္​ခ်န္​ကို မဘူးခင္​ ပုစုခ႐ု​ေလးရဲ႕ solo အ​ေၾကာင္​း​ေျပာၾကမယ္​​ေလ...​ေတာင္​တန္​း(nord)vpn ရဲ႕ ပရီမီယံ ပက္​​ေက့ခ်္​ သက္​တမ္း​ကုန္​သြားလို႔ ​ေပ်ာ္​ရႊင္​မႈ​ေလးက ​ေဂ်ာင္​ဆူးsolo အ​ေၾကာင္​းကို နကန္​းတစ္​လံုးမွ မသိလိုက္​ပါဘူးတဲ့။ ကံမ်ား​ေကာင္​းခ်က္​ဆို ၂၈ ရက္​​ေလာက္​က သက္​တမ္​းကုန္​သြားတဲ့ဟာကို သက္​တမ္​းမတိုးပဲ အားနာပါးနာ free မ်ား ​ေပးမလားလို႔ ထပ္​မတိုးပဲ ​ေစာင္​့​ေနတာ ​ေဂ်ာင္​ဆူးsolo လြတ္​သြားတာ​ေတာင္​ မသိလိုက္​ဘူး။ ဆို​ေတာ့ ​ေတြ႔ရာ free vpn ​ေဒါင္​းရင္​း psiphon နဲ႔မွ လိုင္​းရ​ေတာ့တယ္​...။အဲ​ေတာ့ နယူးဖိမွာ ပတ္​​ေျပး​ေနတဲ့ ​ေကာင္​​ေလးကို ​ေနာက္​ဆံုး​ေတြ႔တဲ့သူဟာ ​ေလာင္​က်န္​း​ေလး ျဖစ္​​ေနမွာ အ​ေသအခ်ာပါပဲ။ ​ေဘာင္​းဘီတို​ေလးနဲ႔ ​ေကာင္​​ေလးကို ​ေတြ႔​ေတာ့ ​ေလာင္​က​်န္​း မာမားကို ​ေျပာလိုက္​တယ္​....

"မာမား ....နယူးဖိမွာ ​ေဘာင္​းဘီတို​ေလးနဲ႔ ပတ္​​ေျပး​ေနတဲ့ ​ေကာင္​​ေလးကို သူမ်ား​ေတြ မျမင္​ခင္​ အိမ္​​ေခၚ သိမ္​းထားခ်င္​လို႔ တစ္​​ေသာင္​းခြဲ​ေလာက္​ ထုတ္​​ေပးမလား"(ကိုယ္​​ေနာက္​ဆံုးမွ သိတယ္​ဆိုတာ မာမားကို ျပန္​မ​ေျပာ​ေၾကး)

​ေကာင္​​ေလးပံု​ေလးကို ျပၿပီး​ေတာင္​း​ေတာ့ မာမားက ​ေပးခ်င္​လာၿပီ​ေနာ္​တဲ့။ ၿပီး​ေတာ့ third wave နဲ႔မို႔ နယ္​​ေဝးက ပစၥည္​း​ေတြ မမွာနဲ႔ဦး။ အႏၱရာယ္​မ်ားတယ္​...အ​ေျခအ​ေန​ေအးမွ ဝယ္​တဲ့....

မာမားက အဲသည္​လိုဆို​ေတာ့လည္​း အင္​​ေပါ့ ...ပိုက္​ဆံက သူထုတ္​​ေပးမွာကိုး...ဝယ္​​ေပးတဲ့အခ်ိန္​​ေစာင္​့​ရံု​ေပါ့...

အရင္​လကလည္​း မာမားဆီက ပိုက္​ဆံမ​ေတာင္​းပဲ ကိုယ္​့ဘာသာကိုယ္​ ခ်ဲထိုး ဝယ္​ဖို႔ စီစဥ္​ထားတာပဲ။ဘာထိုးရမွန္​းမသိ​ေတာ့ chansoo anni date ပဲ ယူထိုးမယ္​ဆိုၿပီး မ​ေမ့​ေအာင္​ရြတ္​တာပဲ...ရြတ္​ရင္​းက 519 က​ေန ဘယ္​ပံု 517 ျဖစ္​သြားမွန္​းမသိဘူး။ ရက္​​ေဝး​ေသးတယ္​ဆိုၿပီး မထိုးပဲ​ေနလိုက္​တာ...လကုန္​မွာ ၃၁ဆိုၿပီး ​ေအး​ေဆး​ေနလိုက္​တာ...သူမ်ား​ေတြက ထိုးတာနဲ႔ ထြက္​တာ လြဲတယ္​ဆိုမွ ခ်ဲထိုးဖို႔ သတိရတယ္​။ ကိုယ္ ထိုးမယ္​့ ဂဏန္းထဲက ထြက္သြားတာဆို​​ေတာ့ ​ေမ်ာက္​ မီးခဲ ကိုင္​မိတာ​​ေလာက္နဲ့ မက​ေတာ့ဖူး ​ေခြးက ျငုပ္သ​​ီးစားလိုက္မိသလိုပဲ ပူစပ္ပူ​​ေလာင္နဲ့ ​...ဘယ္အဘသြားတရမွန္းကို မသိ​ေတာ့...​ေစာ​ေစာစီးစီးထိုးလိုက္ရင္ ဘာျဖစ္​မွာလဲ ဆိုၿပီး ရတက္​​ေပြရတာ..။အဲတာVPN ၿဂိဳဟ္​​ေမႊတာ​ေၾကာင္​့...။ဒီလလည္​း လဝက္​တစ္​ခါကို မွီ​ေအာင္​ထိုးဖို႔ ဂဏန္​းလိုက္​႐ွာတာ အမ်ားႀကီးပဲ...​ေပးသမ်ွကို မထိုးပဲစု​ေတာင္​ all ver ​ေအး​ေဆးမွာလို႔ ရ​ေလာက္​တဲ့အ​ေနအထား...ဘုရားသိၾကားမလို႔ ဒို​ေဂ်ာင္​ဆူးရဲ႕ ​ေက်းဇူး​ေတာ္​နဲ႔ ပနံသင္​့ၿပီး တစ္​ကြက္​ထဲတိတိက်က်ထြက္​မွာ​ေလးမ်ား ႐ွိရင္​ လက္​တို႔ၾကပါဦး အိတ္​ခ်္​ကစီ မမတို႔ရယ္​...ထိုးမယ္​့​ေနရာက ယံုၾကည္​ရပါတယ္​...ထိုးရမယ္​့ ဂဏန္​းမ႐ွိ​ေသးတာက ျပႆနာမို႔ပါ...​ေရအိုး​ေတြ႔လ်က္​နဲ႔ ခပ္​​ေသာက္​စရာ ​ေရခြက္​​ေပ်ာက္​​ေနတဲ့ ​ေလာင္​က်န္​းရယ္​ပါ...

💗 Chansoo Ship Is Sailing 💗Where stories live. Discover now