kyungsoo=နတ္​ႀကီးသည္​

55 5 0
                                    

တကယ္​ဆို ​ေလာင္​က်န္​း​ေလးဘဝကလည္​း လြယ္​ကူမ​ေနခဲ့ပါဘူး။ လုပ္​စရာမ႐ွိတိုင္​း တစ္​​ေယာက္​တည္​း ​ေလ်ွာက္​​ေလ်ွာက္​​ေတြးၿပီး ​ေလာင္​မိတိုင္​း တစ္​​ေယာက္​တည္​းဆို မျဖစ္​ပါဘူး​ေလ...က်န္​တဲ့သူ​ေတြကိုလည္​း ​ေလာင္​ခိုင္​းမွ​ေပါ့....လူဆိုတာ အသင္​းအဖြဲ႔ စိတ္​ဓာတ္​႐ွိရတယ္​ဆိုၿပီး ႀကိတ္​ၿပီး တစ္​​ေယာက္​တည္​း ​ေလာင္​ရသမ်ွ​ေတြကို အိတ္​ခ်္​ကစီတို႔သိ​ေအာင္​ ​ေျပာၿပီး ထပ္​,ထပ္​႐ိႈ့​ေပးမိတာ...တကယ္​​ေတာ့ ​ေလာင္​က်န္​း​ေလး ဒီလို စိတ္​ပုပ္​​ေတြ ဝင္​လာတာဟာ ပတ္​ႀကီးရဲ႕ အျပစ္​ တစ္​​ေထာင္​ရာခိုင္​ႏႈန္​း​ေလာက္​ ပါပါတယ္​​ေလ...မ​ေျပာခ်င္​​ေပမယ္​့ နည္​းနည္​း​ေလာက္​​ေတာ့ နား​ေထာင္​သြားၾကဦး​ေပါ့...

ႏွစ္​စတုန္​းက ​ေသာက္​ရမ္​းသာယာ လျမတ္​အခ်ိန္​အခါ​ေလး ျဖစ္​ခဲ့တဲ့ တစ္​လပိုင္​းတုန္​းက​ေပါ့ကြယ္​....အဲသည္​တုန္​းက ​ေလာင္​က်န္​း​ေလးဟာ ​ေပ်ာ္​ရႊင္​မႈ​ေလး ဆိုတဲ့ နာမ​ေအာက္​မွာ ယစ္​မူး​ေပ်ာ္​ဝင္​​ေနတုန္​း​ေပါ့...ပတ္​ႀကီးပါးစပ္​က ​ေဂ်ာင္​ဆူး ဆိုတဲ့ စကားရိပ္​သမ္​းလိုက္​တာနဲ႔ လကမာၻ​ေပၚတက္​ၿပီး သန္​႔႐ွင္​း​ေရးလုိုက္​လုပ္​ဖို႔အထိ အႀကီးႀကီး​ေတြးရင္​း ​ေက်နပ္​ၿပီး ဝမ္​းသာပီတိ ဂြမ္​းဆီထိ​ေနခဲ့တဲ့ ​ေရႊ​ေရာင္​​ေန႔ရက္​​ေတြ​ေပါ့ကြယ္​....အဲသည္​လိုနဲ႔ တစ္​​ေန႔မွာ ​ေပ်ာ္​ရႊင္​မႈ​ေလးဟာ ကံဆိုးမိုး​ေမွာင္​က်ဖို႔ အ​ေၾကာင္​းဖန္​လာခဲ့​ေတာ့တယ္​....ျဖစ္​ပံုက ​ေဂ်ာင္​ဆူးရဲ႕ Discharge ၿပီးလို႔ ပထမဆံုးလုပ္​တဲ့ VLive ​ေလးက အစခ်ီရမွာပဲ....

ပံုမွန္​ဆို moment အ​ေဟာင္​း​ေလး​ေတြ စံု​ေအာင္​ ျပန္​​ေလ်ွာက္​ၾကည္​့လိုက္​ရံုနဲ႔ ပတ္​ႀကီးအပ္​ပုဒိတ္​တို႔၊ ​ေဂ်ာင္​ဆူး​ေခၚသံ တညံညံ moment ​ေလး​ေတြ ရ​ေနၾကဆိုတာသိ​ေပမယ္​့ အဲသည္​အခ်ိန္​တုန္​းက scandal ​ေၾကာင္​့ ၿငိမ္​ခ်က္​သား​ေကာင္​း​ေနတဲ့ ပတ္​ႀကီး​ေၾကာင္​့ ​ေပ်ာ္​ရႊင္​မႈ​ေလးက ပထမဆံုး​ေသာ အိုစီျခင္​းအမႈကို ရ​ဲရဲဝံ့ဝံ့က်ဴးလြန္​ဖို႔ အခြင္​့အ​ေရးရခဲ့တယ္​​ေလ...​​​ျပီး​​ေတာ့ ေပ်ာ္ရြွင္မွု​​ေလး အိုစီၿပီး​ေတာ့ ပတ္​ႀကီးရဲ႕ အပ္​ပုဒိတ္​က ဆက္​တိုက္​ဆိုသလို ျဖစ္​လာ​ေတာ့တာပဲ...တကယ္​ဆို အိုစီမိတာကလည္​း ေ​​ပ်ာ္​ရႊင္​မႈ​ေလးက ဘူးထလြန္​းတာမဟုတ္​ပါဘူး....​ေဂ်ာင္​ဆူးကလည္​း ဆြဲ​ေဆာင္​မႈ​ေကာင္​းလြန္​းလို႔ပါ...ကိုယ္​့အျပစ္​က အဲ့တစ္​ခု​ေလးပဲ႐ွိ​ေပမယ္​့ ပတ္​ႀကီးရဲ႕ ပိုင္​ဆိုင္​မႈျပတာလား၊ ​ေဂ်ာင္​ဆူးကပဲ ပတ္​ ပိုင္​​ေျမ မက်ဴး​ေက်ာ္​ရ ဆိုျပီး သတိ​ေပးသလား မသိ parallel universe က couple ပံု​ေတြ ထြက္​ခ်လာတာပဲ....ဒီuniverse မွာသာ အျခအ​ေနမဟန္​႔တဟန္​ျဖစ္​​ေနတာ...ဟိုဘက္​universe မွာ ဒါက ငါ့ဘဲ ျဖစ္​​ေနၿပီ ဆိုၿပီး အတိတ္​စိမ္​း​ေတြ ျပသြားတာမ်ား....ဆီးခ်ိဳျဖစ္​မ​ေသရံု တစ္​မည္​ပါပဲ...ထားပါ​ေတာ့ နာက်င္​ရတဲ့ ကိစၥ​ေတြကို ​ေဘးခဏ....

💗 Chansoo Ship Is Sailing 💗Where stories live. Discover now