DOLO!!

94 7 0
                                    

Title:​bitch စိုးမြင့်​that's a DOLO!!
(Jenny တီးလုံး​လေးနဲ့တွဲဖတ်​)

ပတ်​ချန်​ကို မဘူးခင်​ပုစုခရု​လေးရဲ့ solo အ​ကြောင်း​ပြောကြမယ်​လေ...​တောင်​တန်း(nord)vpn ရဲ့ ပရီမီယံ ပက်​ကေ့ခ်ျ​သက်​တမ်း​ကုန်​သွားလို့​ပျော်​ရွှင်​မှု​လေးက​ဂျောင်​ဆူးsolo အ​ကြောင်းကို နကန်းတစ်​လုံးမှ မသိလိုက်​ပါဘူးတဲ့။ ကံများ​ကောင်းချက်​ဆို ၂၈ ရက်​လောက်​က သက်​တမ်းကုန်​သွားတဲ့ဟာကို သက်​တမ်းမတိုးပဲ အားနာပါးနာ free များ​ပေးမလားလို့ ထပ်​မတိုးပဲ​စောင့်​နေတာ​ဂျောင်​ဆူးsolo လွတ်​သွားတာ​တောင်​မသိလိုက်​ဘူး။ ဆို​တော့​တွေ့ရာ free vpn​ဒေါင်းရင်း psiphon နဲ့မှ လိုင်းရ​တော့တယ်​...။အဲ​တော့ နယူးဖိမှာ ပတ်​ပြေး​နေတဲ့​ကောင်​လေးကို​နောက်​ဆုံး​တွေ့တဲ့သူဟာ​လောင်​ကျန်း​လေး ဖြစ်​နေမှာ အ​သေအချာပါပဲ။​ဘောင်းဘီတို​လေးနဲ့​ကောင်​လေးကို​တွေ့​တော့​လောင်​ကျန်း မာမားကို​ပြောလိုက်​တယ်​....

"မာမား ....နယူးဖိမှာ​ဘောင်းဘီတို​လေးနဲ့ ပတ်​ပြေး​နေတဲ့​ကောင်​လေးကို သူများ​တွေ မမြင်​ခင်​အိမ်​ခေါ် သိမ်းထားချင်​လို့ တစ်​သောင်းခွဲ​လောက်​ထုတ်​ပေးမလား"(ကိုယ်​နောက်​ဆုံးမှ သိတယ်​ဆိုတာ မာမားကို ပြန်​မ​ပြော​ကြေး)

​ကောင်​လေးပုံ​လေးကို ပြပြီး​တောင်း​တော့ မာမားက​ပေးချင်​လာပြီ​နော်​တဲ့။ ပြီး​တော့ third wave နဲ့မို့ နယ်​ဝေးက ပစ္စည်း​တွေ မမှာနဲ့ဦး။ အန္တရာယ်​များတယ်​...အ​ခြေအ​နေ​အေးမှ ဝယ်​တဲ့....

မာမားက အဲသည်​လိုဆို​တော့လည်း အင်​ပေါ့ ...ပိုက်​ဆံက သူထုတ်​ပေးမှာကိုး...ဝယ်​ပေးတဲ့အချိန်​စောင့်​ရုံ​ပေါ့...

အရင်​လကလည်း မာမားဆီက ပိုက်​ဆံမ​တောင်းပဲ ကိုယ့်​ဘာသာကိုယ်​ချဲထိုး ဝယ်​ဖို့ စီစဉ်​ထားတာပဲ။ဘာထိုးရမှန်းမသိ​တော့ chansoo anni date ပဲ ယူထိုးမယ်​ဆိုပြီး မ​မေ့​အောင်​ရွတ်​တာပဲ...ရွတ်​ရင်းက 519 က​နေ ဘယ်​ပုံ 517 ဖြစ်​သွားမှန်းမသိဘူး။ ရက်​ဝေး​သေးတယ်​ဆိုပြီး မထိုးပဲ​နေလိုက်​တာ...လကုန်​မှာ ၃၁ဆိုပြီး​အေး​ဆေး​နေလိုက်​တာ...သူများ​တွေက ထိုးတာနဲ့ ထွက်​တာ လွဲတယ်​ဆိုမှ ချဲထိုးဖို့ သတိရတယ်​။ ကိုယ် ထိုးမယ့်​ဂဏန်းထဲက ထွက်သွားတာဆို​တော့​မျောက်​မီးခဲ ကိုင်​မိတာ​လောက်နဲ့ မက​တော့ဖူး​ခွေးက ငြုပ်သီးစားလိုက်မိသလိုပဲ ပူစပ်ပူ​လောင်နဲ့​...ဘယ်အဘသွားတရမှန်းကို မသိ​တော့...​စော​စောစီးစီးထိုးလိုက်ရင် ဘာဖြစ်​မှာလဲ ဆိုပြီး ရတက်​ပွေရတာ..။အဲတာVPN ဂြိုဟ်​မွှေတာ​ကြောင့်​...။ဒီလလည်း လဝက်​တစ်​ခါကို မှီ​အောင်​ထိုးဖို့ ဂဏန်းလိုက်​ရှာတာ အများကြီးပဲ...​ပေးသမျှကို မထိုးပဲစု​တောင်​all ver​အေး​ဆေးမှာလို့ ရ​လောက်​တဲ့အ​နေအထား...ဘုရားသိကြားမလို့ ဒို​ဂျောင်​ဆူးရဲ့​ကျေးဇူး​တော်​နဲ့ ပနံသင့်​ပြီး တစ်​ကွက်​ထဲတိတိကျကျထွက်​မှာ​လေးများ ရှိရင်​လက်​တို့ကြပါဦး အိတ်​ခ်ျ​ကစီ မမတို့ရယ်​...ထိုးမယ့်​နေရာက ယုံကြည်​ရပါတယ်​...ထိုးရမယ့်​ဂဏန်းမရှိ​သေးတာက ပြဿနာမို့ပါ...​ရေအိုး​တွေ့လျက်​နဲ့ ခပ်​သောက်​စရာ​ရေခွက်​ပျောက်​နေတဲ့​လောင်​ကျန်းရယ်​ပါ...

💗 Chansoo Ship Is Sailing 💗Where stories live. Discover now