!?

67 7 0
                                    

DOLO ကလာ​ေနၿပီ​ေနာ္​...ပတ္​ႀကီး အပ္​ပုဒိတ္​​ေမ်ွာ္​​ေနတဲ့သူ​ေတြ ​ေမ့​ေနမွာ စိုးလို႔ သတိလာ​ေပးတာ...26 ရက္​​ေန႔ၿပီးရင္​ 27 ရက္​​ေန႔ဗ်...​ေမ့​ေနၾကသလားလို႔..."လတိုင္​းရဲ႕ ၂၇ ရက္​မွာ ​ေတြ႔ၾကမယ္​ဆိုတဲ့" တစ္​​ေယာက္​ကို ​ေမ့​ေနမွာ စိုးလို႔...ကိုယ္​့ဘာသာ DOLO ထြက္​တုန္​း​ေလး ​ေအး​ေအးခ်မ္​းခ်မ္​းနဲ႔ သီခ်င္​းနား​ေထာင္​ၾကပါဦး...​

​ေျပာမယ္​့သာ ​ေျပာရတာ သီခ်င္​းစထြက္​ကတည္​းက ​ေလာင္​​ေနရမယ္​လို႔ ​ေလာင္​က်န္​းက​ေတာ့ ခံစားမိ​ေနတယ္​....ဒီလို႐ွိတယ္​​ေလ...SSFW က ​သ​ေဘာထားကို ​ေမးတဲ့ သီခ်င္​းမ်ိဳးဆိုရင္​ ႐ိုစီ က အ​ေျဖ​ေပးတာမ်ိဳး ျဖစ္​လိမ္​့မယ္​လို႔ ထင္​​ေနတာပဲ...SSFW မွာ "Find me like four seasons and no need to rush " ဆိုၿပီး "သူ႔ကို လာ႐ွာ​ေပးပါ...အလ်င္​လိုစရာ​ေတာ့မလိုပါဘူး..." ဆိုတဲ့ စာသားပါတယ္​မလား....႐ိုစီ မွာက်​ေတာ့ " အ​ေဝးႀကီးမသြားပါနဲ႔...ဒီအတိုင္​း​ေလး ႐ွိ​ေန​ေပးပါ...​ေဘဘီ..." ဘလာဘလာ ဆိုတာ​ေလး နား​ေထာင္​လိုက္​ရတယ္​​ေလ...

ဆို​​ေတာ့ ဒိုပုစု တပ္​ထဲမွာ႐ွိတုန္​း ပတ္​ႀကီးက အ​ေျဖစြတ္​​ေတာင္​းတယ္​​ေပါ့​ေလ...​ေနာက္​​ေတာ့ အၾကံမ​ေသးတဲ့ ဒိုအ​ေသး​ေလးက ကလဲ့စား​ေခ်တဲ့ သ​ေဘာနဲ႔ ပတ္​ႀကီး တပ္​ထဲဝင္​မွ အ​ေျဖ ျပန္​​ေပးတယ္​​ေပါ့​ေလ...teaser​ေလး နား​ေထာင္​ၿပီး​ေတာ့ ကိုယ္​့ရဲ႕ ​ေရဒါက အသိ​ေပးလာတာက ဒီႏွစ္​​ေယာက္​က အျပန္​အလွန္​ အခ်စ္​စမ္​း​ေနပါသတဲ့... ဒီ​ေသး​ေသး​ေလး နား​ေထာင္​ၿပီး​ေတာ့​ေတာင္​ ​ေသး​ေသး​ေလးစာ အႀကီးႀကီး ​ေလာင္​ၿမိဳက္​သြားတယ္​​ေလ...တစ္​​ေယာက္​တည္​း ႀကိတ္​​ေလာင္​​ေနလို႔​ေတာ့ မျဖစ္​ဘူးမလား...အားလံုးဝိုင္​း​ေလာင္​ရ​ေအာင္​ လာ႐ိႈ့တာပါ​ေလ...စိတ္​မ​ေကာင္​း​ေပမယ္​့  မနက္​ျဖန္​ သီခ်င္​းနား​ေထာင္​ရင္​း ​ေလာင္​ရသလို သဘက္​ခါက်ရင္​လည္​း ​ေလာင္​ၿမိဳက္​ၾကရမွာပါ...

စိတ္​မ​ေကာင္​း​ေပမယ္​့  မနက္​ျဖန္​ သီခ်င္​းနား​ေထာင္​ရင္​း ​ေလာင္​ရသလို သဘက္​ခါက်ရင္​လည္​း ​ေလာင္​ၿမိဳက္​ၾကရမွာပါ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
💗 Chansoo Ship Is Sailing 💗Where stories live. Discover now