Salut tuturor! Imi pare rau ca inca nu am publicat urmatorul capitol, doar ca am as dorii sa scriu cateva capitole despre cum e viata Mirandei la o scoala de baieti si vroiam sa va stiu parerea, daca vreti sa le scriu ca sa stiti cum s-au imprietenit toti si cum a decurs relatia ei cu TJ chiar daca s-a incheiat(momentan). Imi pare rau ca nu am decis sa le scriu de la inceput aceste lucruri, doar ca nici eu nu sunt o scriitoare foarte buna, am doar 16 ani, sunt o adolescenta si viata la liceu e complicata stiti si voi, mai ales ca am presiune asupra mea atat de la parinti, cat si de la profesori, ca sa fiu cea mai buna si sa invat mereu, iar daca invat tot timpul nu am timp sa scriu si imi pare foarte rau pentru ca voi trebuie sa asteptati atat de mult timp pentru un capitol. In marea majoritate incep un capitol la scoala in ora de informatica, vreau sa termin toate cartile si am sa le termin, doar ca daca voi va presati indirect sa scriu un capitol, o sa fie mult mai greu pentru mine.
In legatura cu celelalte carti ale mele, pentru cei care le cititi, sper sa pot publica in curand, desii o sa dureze ceva timp pentru ca nu vreau sa fac aceleasi prostii ca si aici, sper doar sa aveti destula rabdare cu mine si sa imi fiti alaturi pentru ca am nevoie de sustinerea voastra.Cam asta e tot ce vroiam sa va spun, va astept parerile si ne auzim in curand cu urmatorul capitol! Va astept parerile si despre faptul ca am schimbat atat coperta, cat si numele cartii, care sper sa va placa.
CITEȘTI
The light within her
FantasyCând nu poți face diferența între adevăr și minciună totul devine complicat. Atunci când prietenii devin dușmani, iar dușmanii devin aliați, linia ce desparte binele și răul devine inexistentă.