Nakon pola godine od Riotine smrti, Ashley je maturirala kao najbolja ucenica u svojoj generaciji.
Trebala je odrzati govor iako je bilo pakleno vruce. Nije duljila jer su svi nestrpljivo cekali tulum koji ce organizirati jedan od ucenika.
''Svi mi imamo uspone i padove, svi smo napravili nesto zbog cega se ponosimo, ali i nesto sto nas tjera da se postidimo. Svi smo dozivjeli teske trenutke u zivotu, zato trebamo pamtiti samo one dobre i lijepe. Neki ljudi su nas napustili, a neki nas cuvaju iako nisu s nama. Sve nas je to potaklo da se promjenimo kao osobe, ali da budemo najbolji sto mozemo biti i da budemo zahvalni jer smo zivi i zdravi...'' nastavila je Ash svoj govor i na kraju rekla da ga posveciva Riot.
Kada je ceremonija zavrsila uzeli su svoje crvene kape i bacili ih u zrak.
...
''Sto zelis za rucak?'' upitao ju je njezno.
''Bilo sto, znas da volim kada kuhas.'' nasmijala se gospoda Simms.
Oboje su dozivjeli velike promjene nakon smrti njihove princeze. Vise su se posvetili jedno drugome, ona manje radi, ali zato joj je muz prestao piti. Nasao je posao u kvartovskoj trgovini, i tamo radi zadnja 2 mjeseca.
Iako im je dobro, svaku vecer su usamljeni iako zajedno zive. Nedostaje im njihova kcerka koju su obozavali, ali nisu to dovoljno pokazivali.
''Pravim ti lazanje.'' osmjehnuo se tuzno jer je znao o cemu razmislja.
Kratko ju je poljubio i poceo pripremati jelo.
...
''Hej gdje si bio?'' viknuo je Jinxx kada je usao u studio.
Ashley je shvatio da nesto nije u redu s njim, znao je da je to zbog nje. Oprezno mu je prisao i tiho progovorio.
''Andy saberi se. Uskoro dolazi agent mozda potpisemo za album. Molim te bar danas se nasmijesi.'' rukom ga je potapsao po ledima.
''Naravno. Budimo danas najbolji sto znamo.'' odgovorio je s osmijehom.
Nastavio je zivjeti, ali svijet nije bio isti bez njegove malene. Njen osmijeh popravio mu je dan, a poljubac je obrisao svaki problem, svaki sitnicu koja ga je mucila.
''Volio sam ju. Vise nego ikoga.'' prosaptao je i poceo pjevati.
...
Ljudi moji ovo vam je zadnje poglavlje i epilog u ovoj prici. Zelim vam se zahvaliti sto ste je citali, ostavljali komentare i vote. Vi ste mi bili jedan od razloga zasto sam stalno pisala nova poglavlja. Nadam se da ce vam se i ovo svidjeti. Love you all<3
YOU ARE READING
Killed by society (Croatian)
Romance"Zivot je tezak i onda umres'' umorno je odgovorila na njegovo pitanje. Zivot nije lagan i to je osjetila na vlastitoj kozi. Otac koji je zlostavlja, majka koja previse radi i ismijavanja u skoli doveli su Riot do tocke pucanja. Sve oko nje je nered...