Groblje je bilo puno raznih, nepoznatih ljudi koji su dosli posljednji put ispratiti Riot.
Ashley je ostala zbunjena brojem ljudi jer nitko od njih nije ni poznavao njenu prijateljicu. Ti nepoznati nosili su takoder crninu, ali nesto je odudaralo od obicne odjece za sprovod, to je bio natpis na majicama ispisan bijelim tiskanim slovima.
Pisalo je 'Ponekad toliko boli da moramo dici ruke od vlastitog zivota. Stop bullying.'
Kada ih je ugledala sve sa svijecama koje gore i crnim ruzama u rukama zaplakala je, jer je shvatila koliko je Riot zapravo postala vazna. Mozda njena Smrt upozori druge, mozda se nesto promjeni.
Svi su odrzali kratke govore srocene u nekoliko jednostavnih recenica. Nije bilo potrebno previse govoriti kada je Riot sada mogla znati sto osjecaju u svojim srcima.
Stavljali su lijes u grob. Bio je prekrasan, od masovnog crnog drva i izrezbaren inicijalima osoba koje su pokojnici bile vazne u njenom zivotu.
Majka joj se pocela bacati po podu, vicuci i cupajuci travu dok je prljavim rukama brisala lice. Bilo ju je tesko gledati tako napacenu i slomljenu. Otac joj je tiho tjesio majku, pustio je samo jednu suzu kada je cuo da su spustili lijes. Ashley je prva bacila crnu ruzu. A ruza je bas poput Riot nestala u crnilu groba. Zauvijek.
Andy je pjevao 'Lost it all'. Suze su klizile dok je hrapavim glasom pokusavao dovrsiti pjesmu.
Nije bila sigurna je li to istina, ali cula je da se skroz slomio nakon sto je ona umrla. Bila je vazan dio njegovog zivota.
''Moje malene vise nema. Moje ljubavi, moje srece. Sada su je tama i zemlja zauvijek progutali. Nadam se da si nasla mir. Volim te." pomislio je i prestao pjevati.
...
Bacio je ruzu, a kada se osvrnuo shvatio je da je ostao sam. Svi su vec otisli.
"Kako samo vrijeme brzo prolazi'' promrljao je bezvoljno i ponovno pogledao spomenik.
Bio je crn, ne prevelik vec srednje velicine. Riot bi ga obozavala sigurno. Sjetno se nasmijao kada je shvatio da ga ona nikada nece moci vidjeti. Na krajevima bile su dvije ruze s trnjem. To je na nekakav nacin opisivalo njen zivot; od pocetka je osjetila samo trnje, ali je sada osjetila mekocu i ljepotu ruze.
''U spomen na voljenu kcer, prijateljicu i djevojku.'' procitao je na glas.
Nije ni osjetio da je pocela padati kisa. I nebo je isplakalo svoje suze za njom. Okrenuo je leda grobu, pustio suzu i otisao.
CITEȘTI
Killed by society (Croatian)
Dragoste"Zivot je tezak i onda umres'' umorno je odgovorila na njegovo pitanje. Zivot nije lagan i to je osjetila na vlastitoj kozi. Otac koji je zlostavlja, majka koja previse radi i ismijavanja u skoli doveli su Riot do tocke pucanja. Sve oko nje je nered...