Merabaaaaa !
Bu bizim ilk kitabımız. Kitabımız diyorum çünkü 2 kişiyiz Ceren ve Helin. Yazım yanlışları olabilir. Dikkate almassınız umarım.Olumlu veya olumsuz bütün yorumlarınızı yazarsanız seviniriz.
HESCES FARKIYLA ..SAVAŞ ATEŞ: ben savaş ateş 19 yaşındayım. Esmer uzun saçlı,1.70 boylarinda psikopat ve sadistin tekiyim. Ailemin 2. çoçuğuyum. Bundan 10 yıl önce babamın annemi aldattigini ögrendigimiz gun abim o BABA kelimesini haketmeyen pisligi öldürdü. O gundem beri anneme bakmakta sorumluyum.
EYLÜL ATALAY: Ben eylül atalay. 16 yaşındayım. Esmer 1.60 boylarında, kumral saçlı baba parasi yiyen birisiyim. Şımarık bir kız olarak büyüdüm. Bunun sebebi de annem ve babamın işkolik olmasi galiba.d. Kısaca ATALAY HOLDİNG bana çalışıyo.
CİHAT (savaşın arkadaşı):Ben cihat 19 yaşındayım. 1.75 boyunda,esmerim. Psikopat ve sadistin arkadasıyım. Onun gibi psikopat ve sadist degilim.
DEMİR ATEŞ: Ben demir 30 yaşındayım. Savaşın abisiyim. 12 yıllık bir hapis cezam var. 10 yılını yattım. 2 yıl kaldı.Annem uğruna hayatımı verdim. Yine olsa yine veririm. Dışarıda bir olay olduğunda başında ben olurum. Kimseyle anlaşamayan bir yapım var. Genetik bence savaştada aynı özellik var.
İLKNUR ATEŞ: Ben savaş ve demirin annesiyim. 50 yaşındayım. Akciger kanseriyim.
GİRİŞ
Sabah yine o lanet alarm sesi ile uyandım.Cumanın verdiği huzurla gözlerimi açtım. Banyoda rutin işlerimi halledip kahvaltıya oturdum. İşe geç kalmanın verdiği heyecanla evden çıktım. Sokakta her zamanki gibi gerile gerile yürüyordum. İşyerinde aram kimseyle iyi değil. kovulacağım sanırım az kaldı. Işyerine geldiğimde sevgili patronum(!) beni kapıda karşıladı. Bağırarak pardon anırarak KOVULDUN dedi. Keltoşa gülümseyerek "tazminatımı" hazırla dedim.
Paramı aldıktan sonra kendimi ödüllendirmek için aksaray'daki bir bara gittim. Burası her maaşımı aldıktan sonra geldiğim tek yerdi.
İç ses:
-annen evde seni beklerken ne barı?
+bende bir erkegim ihtiyacımı karşılamam lazım.
-iyi bee ne halin varsa gör. Gelen kızı öncekiler gibi aci cektirme.İç sesin ağzına bir tane vurduktan sonra yanima gelen güzel sarışın orospuyu kucağım aldım.Biraz içtikten sonra kızı odaya götürdüm. Her zamanki gibi ereksiyona ulaşamıyordum. Her seferinde inşallah bu sefer olur diye dua ediyordum. Ama hicbirinde olmuyordu. Ereksiyona ulaşamamam beni deli ediyordu. Kızlara işkence yapıyordum. Bu sefer yine ulaşamadım. Cok sinirlenmiştim. Sinirden kızın saçlarını yoluyordum. Elimde bir tutam saçı kaldi. Sanırım benden kurtulursa saç ektirmek zorunda kalacak. O kadar guzel vücudu vardı ki hırsımdan, daha çok canını acıtıyordum. Madem ben yapamiyorum benden sonra da kimse yapmasin diye vazodaki taşları vajinasına doldurdum. Kız o kadar korkuyordu ki. Belkide zevk alıyordur. Acaba alıyormudur? Hırsımdan dövmeye başladım. Cok sıkılmıştım. Üstümü giydim. Tam çıkarken kız teşekkür etti. İlk defa onun gibi bir orospuyla karşılaşmıştım. Hangi kız bundan zevk alirdı ki ?
Birden annem aklıma geldi bugün ilaçların alıcaktım. Unutmuştum ilaç saati geçmeden evde olmam lazımdı. Eczaneye vardığımda reçeteyi karşımdaki kücük orospuya uzattım. Lanet olsun ki sesli düşünmüşüm. Ne olduysa karnımdaki acıyla inledim. Gözümü kapatmadan önce düşündüm son şey annemin ilaçları ve bunu yapanın onun yanına kalmayacağıydı!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU FARKLI
ChickLitAşka inanmayan sadist bir insanın aşık olması sizi büyüleyecek,şaşıracaksınız.Aşkın her türlü halini görüp imkansız aşklara inanacaksınız. Bir tesadüf hem bu kadar güzel hem de bu kadar berbat olabilirdi. İsterseniz gerisini ben anlatmıyim neler ola...