Mady-in P.O.V.
Još jedan dan još jedna gluma. Opet dolazim u školu i opet je "sve uredu", niko ništa ne primećuje i niko niakda neće videti onu moju stranu koja je duboko u meni. Srećem se sa mojom najboljom drugaricom, ona de veoma dobra i draga osoba baš onakva kako se kaže "hug person" :) Nju obožavam jedinjo noj dajem da vidi neki pravi deo mene. Moja maska devojke koju boli kurac za sve je jako uverljiva ali ispod te maske se ne vidi moje lice, lice nežne devojke koja samo želi da ima ljubav. Čak i kada sam je imala ja sam to odgurnula od sebe nisam ni dala dečku vremena da nešto doživimo.
I evo je "hug person" opet me grli samo se nasmejem, ona se zove Megy, mislim da za nju jedino mogu reći da je volim. Pitate se zašto? E pa da vam kažem ja imam roditelje koje je nemoguće zadovoljiti, sestru iako je mlađa me uvek nalupa, nisam tako jaka kao što izgledam, roditeljima nikad ne bih mogla da se suprotstavim,a ako bih sestri uzvratila ja bih dobila od roditelja. Megy je moj spas da ne poludim, mislim ni ostali nisu loši sa svima sam ja dobra ali nikada ne bih mogla bez nje.
U ovom trenutku smo pri kraju prvog polugodišta drugog razreda. Svi su ludi svi brinu za ocene, ja ne zbog mojih me takođe svi smatraju za štrebera i ono smešno je jer meni ne treba uopšte puno da naučim, i nekad ne mogu da poverujem kako neki ne mogu da shvate nešto prosto.
~~~~~~ Kraj polugodišta
Evo dolazim da pokupim svoje ocene koje su "dokaz" moje pameti kako moji meni jako dragi roditelji kažu, ali ja se ne slažeem sa njima. Mislim i Ajnštajn je imao 2 iz fizike, a postao je čuveni fizičar, ne? :D Kada nam je razredni starešina održao govor, koji su svi "slušali". Otišli smo u kafić kod škole da bismo proslavili ovu pobedu, prošli smo bez kečeva na polugodištu što je neverovatan uspeh. Kada smo završili svako je otišao na svoju stranu. :( Bilo je to tužno zato što se nikad nisam ni sa kim čula preko raspusta jednostavno ako se ne bi našli ja ne bi ništa ni čula, ali uzbudljiv deo zbog kog se radujem raspustu je to što idemo na zimovanje. Ovo idemo je moja porodica i ja, tome se ne radujem koliko i snegu i skijanju (obožavam sneg *.*).
Došla sam kući sve po starom svi kući, smor jednostavno. Samo sam produžila do moje sobe i gledala filmove do kasno u noć...
****NOVA GODINA*****
Za mene to je još jedno beznačajan događaj koji nije potreban da se slavi mislim preživeo si godinu ideš iz početka koji je fazon u proslavljanju toga.
Naravno sama sedim u svojoj sobi zatvorena unutra, jedem čips i gledam Notebook. More suza sam isplakala dok sam gledala inače da je neko pored mene i da sa mnom gleda ja bih kritikovala svu patetiku u filmu, takva sam.
Sat je otkucao ponoć i izašla sam iz sobe samo da bih videla vatromet, ja sam ustvari jedno malo dete :DD, da ga nema ne bi me niko iz sobe izvukao. Želju koju sam zamislila je da nađem dečka kojeg ću voleti, a ne odbaciti. To je bila jedna, a druga je bila da mi se desi nešto loše u cilju da izgubim pamćenje i počnem drugačiji život posle toga pošto kažu da kada zaboraviš nešto, desiti se nešto, nikad više nećeš imati isti život. To je bila druga po rdu zato što ipak može da ti se desi nešto drugo što ne bi mogao ni da zamisliš da može da ti se desi.
~~~~~~Par dana kasnije
Sada pomažem mami da spremimo stvari za zimovanje, kada to uradimo idemo na spavanje i ustajemo rano da bismo na vreme stigli. Išli smo na Alpe, tamo je najbolji sneg. Uzuđenje je preveliko. Inače sa nama idu i neki tatini prijatelji koji imaju dva sina koji su godinu stariji od mene, gde god da smo zajedno oni me uvek zajebavaju, ali ajde i to preživljavam.
~~~~~~ZIMOVANJE xDD
Konačno stigli smo u hotel u kom ćemo biti narednih 10 dana, ja sam završila u sobi sa onom dvojicom idiota, iako su stariji od mene oni su takvi kreteni i retardi i perverzni do bola, ne znam kako ću preživeti ovo...
Dok sam vozila ili stojala stalno sam se slikala, ispadam debil, ali to sam ja šta sad. Imala sam bar 200 slika :P
Tu je sve bilo super, sneg, planina, odmor, nema škole, prosto super. Ova dvojica su mi nešto bila sumljiva, bili su jako mirni, za njih, ali nisam mogla ni da zamislim šta će se desiti za samo kratko vreme....
________________________________________________________________________________
Evo i prvi nastavak nadam se da će vam se svideti podelite moju priču i vote-ajte (ako se tako piše) i recite ako je glupo ili kako nešto da izmenim u nastavku :)
Imate pesmu sastrane :)
YOU ARE READING
People change
FanfictionPeople change, things go wrong. Shit happens, but life goes on.