Part 2

92 4 0
                                    

Mady-in P.O.V.

Iz prošlog dela...

Tu je sve bilo super, sneg, planina, odmor, nema škole, prosto super. Ova dvojica su mi nešto bila sumljiva, bili su jako mirni, za njih ali nisam mogla ni da zamislim šta će se desiti za samo kratko vreme....

Novi dan i ovi su me opet gurnuli na kraj kreveta, da ne pomislite da spavam sa njima, ne! Kreveti su spojeni i oni mene uporno guraju na kraj, jedno jutro sam pala sa kreveta...

Danas je sneg padao i baš je bilo lepo, ova dvojica su svo vreme za mnom išla i nešto su se domunđavali, mislila sam da će da me zagnjure u sneg ali ništa se nije desilo, što je bilo veoma čudno...

Vratili smo se u hotel i ja sam otišla kod roditelja u sobu da se istuširam zato što bi mi ovi idioti ušli u kupatilo. Kada sam obavila to ušla sam ponovo u sobu i videla sam Johna (jedan od one dvojice, a drugi se zove Jack) koji je sedeo na krevetu i smeškao se, nisam shvatila šta se dešava dok me Jack nije uhvatio sa leđa dok sam ulazila u sobu. Ja kao ja sam počela da se otimam jer su mi često ovo radili, mislim uhvatime sa leđa i gleda da li ću se osloboditi ali obično ne uspem pa me pusti, ritala sam ga i udarala dok nisam ostala bez snage i mislila sam da će kao i uvek da me pusti ali nije.

Ja: Jack kretenu pustime više niste zanimljivi ni ti ni John, znate da sam slabija od vas. - već sam bila popizdela dok je on išao prema krevetu.

Jack: Evo sad ću te pustiti što si tako ne strpljiva. - spustio me na krevet, ali mi je uhvetio ruke i dignuo ih mi je gore iznad glave.

Ja: Jack šta radiš? Pusti me! - on mi se samo nasmejao u lice, odjednom strah je prošao mojim telo toliko sam se uplašila šta su sad namerili. 

John: Smiri se Mady sada tek krećemo da se zabavljamo. - nisam znala šta im je na pameti ali sam počela da vrištim. - Jack začepi joj usta! - tada mi je jack stavio neku majicu ili tako nešto u usta prvo sam počela da se davim ali sam se smirila i počela da dišem na nos.

Jack: Ovo će ti se svideti. - rekao mi je sa odvratnim osmehom na licu.

John je krenuo da mi skida odeću i ja sam počela da se ritam bio mi je odvratan, a Jack me je grubo ljubio po vratu i ostavljao takozvane ljubavne ugrize od kojih me je boleo vrat, ovo je bio samo početak nečega čega sam se najviše bojala i izgleda da mi se ostvarila moja tako divna želja od Nove godine...

______________________________________________________________________________

Evo i drugi nastavak nadam se da vam se sviđa :D

People changeWhere stories live. Discover now