red

28 4 0
                                    

!! Enyhén elvont tartalom, van akinek felkavaró lehet szóval saját felelősségre olvasd el!!















Egy csepp bor landolt a tökéletesen mázolt fehér csempére, ami egy vörös foltot hagyott maga után. A szín felemelő volt a nő számára, eszébe juttatta azt folyadékot ami az ember szervezetében csordogál.
Megnyalta ajka zúgát és szeme felfelé konyult. Nevető ráncai megjelentek és egy halk sóhaj hagyta el hangszálait. Kiverhetetlen volt az az emlék ami előidézte a szín jelentését számára.

A vér, ami oly lassan folyik le áldozatai torkán.
A vér, ami oly rideg de mégis pompás a maga módján.

Ráfektette ujjait a fagyos kamra kilincsére, majd lenyomta azt és elé tárult gyönyörűen borzasztó alkotása.
Egy férfi ült a pókhálókkal szőtt sarokban, mozdulatlanul akár egy játék baba. Egy holmi rongy volt, aki már nem szívta be a dohos levegőt ami a helységben körözött. Íriszei tágak voltak, tekintete üvegesen üres volt mint egy átlátszó pohár ital nélkül. Piros hegek éktelenkedtek csupasz bőrén, hatalmas foltok feje tetején. A nő közelebb sétált és egyik ujját végig szántotta a rothadó tetemen, majd belerúgva a testbe kilépett onnét.
Hangosan csapódott az ajtó de ő megvonta vállát, felkapta a férfi bőréből készült kézi táskáját és kilépve a nagyvilágba egy cél lebegett szeme előtt.

Újra. Alkotni...






















Veszélyesen gyönyörű nő volt, aki a gonosz feleségeként járt a Földön.















esocseppek

 RÓZSATENGER Donde viven las historias. Descúbrelo ahora