Matt
İçimden ‘ Lara’yı düşünmeyeceğim, Lara’yı düşünmeyeceğim ’ diye tekrar ediyordum.Büfeden tabağıma birkaç yiyecek aldım.İştahım nedense azalmıştı.Halbuki iki saat önce kurt gibi açtım.Tabağımı alıp şöyle bir masaları kolaçan ettim.Radarıma masada tek başına oturmuş yemekten ufak parçalar alarak yiyen bir kız gördüm.Yan oturduğundan sadece sağ profili gözüküyor, beni görmüyordu.Biraz sonra karşısına Kemal’in kızı Merve geçti.
Türkiye’ye gide gele Türk kızlarının adetini öğrenmiştim.Hoş İngiliz kızları da pek farklı değildi fakat onlar olayları ince ayrıntıya girmeden anlatır ve olayları sıcağı sıcağına aynı gün birbirlerine aktarmazlardı.Gülümsedim.Lara çok heyecanlıydı.Sürekli bir gülümseme halindeydi.Birbirlerinin tabaklarına baktılar,sonra tekrar konuşmaya başladılar.Yemekten konuştuklarını anladım.Bravo bana.
Lara bir şey söylemek istiyor da nasıl başlayacağını bilmiyor gibiydi.İçimi garip bir merak sardı ve yanlarına gidip Fransız’ı oynamaya karar verdim.Yüzüme sevecen turist gülümsememi yerleştirip Lara’nın yanına oturdum.Lara nefes alıp tam konuşacakken oturmam ile bana döndü.Yüzünde hem şaşkınlık hemde yine mi sen bakışı vardı.Gülümsememe sinir olduğunu biliyordum.Sanırım sinirlenmek ona çok yakışıyordu.
Lara
Gene belaya çattım.O anlamasa bile yanımdayken onun hakkında konuşamazdım.Tamda dedikodumun üzerine gelmişti.Ben bu adamdan kurtulamayacak mıydım ?
“(Fransızca) iyi akşamlar hanımlar ” dedi.Ağzımı açacaktım ama kendime engel olup Merve’ye döndüm.
“ Geldi oturdu yanımıza adama bak ya.Şeytan diyor it sandalyeden düşsün.” dedim.
Merve sus pus oldu.Benim sözlerimle gözleri büyümüş sanki korkuyordu.Ama neden korktuğunu anlamadım.
“Ne oldu Merve ? Rengin gitti. İyi misin ? “ dedim.Yüzünü ayrıntılı incelemeye başladım.Gözleri bir bana, bir fransıza kayıyordu.Dönüp Fransıza baktım.Aniden içimden gülmek geldi ama bozuntuya vermedim.Adını öğrendim ama hala Fransız diyordum.İlahi ben.
Tekrar Merveye döndüm.”Sen bu fransızı tanıyorsun değil mi ?” dedim.
Merve başıyla onaylayarak “ Bbbbbeen, eeeevvet, ta.. ta.. ta..nıyorum” dedi.Mervenin beti benzi kalmamış bembeyaz olmuştu.Korktum.
”Sen hiç iyi değilsin bacım, bekle sizin köy doktorunu alıp hemen geliyorum.Sen otur burada kıpırdama sakın.” dedim ve kalkıp revire koşmaya başladım.Beş dakika önce gülüştüğüm kız, fransızın gelmesiyle allak bullak oldu.İlginç.Bugün Kemal amcada iyi değildi.Sanırım dedektiflik yapmam gerekecekti.Bu fransızda bir şeyler vardı ve bende onu bulacaktım.Nokta.
Matt
‘ Sandalyeden itmek ha ? Senin gibi güzel bir bayana hiç yakıştıramadım.’ diye içimden geçiriyordum.Aynı zamanda çokta keyiflenmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKBAZI
RomanceHİKAYENİN KİMLİĞİ Hikayenin Adı : Aşkbazı Hikayenin Türü : Tarihi Aşk ve Günümüz Karışımı, Romantik Komedi Hikayenin Yayın Tarihi : 25 Mayıs 2011 [ İlk Hikayemdir. ]