15.04.2019
Kochany, Alexandrze.
Wracaj już do mnie. Tęsknię i martwię się o Ciebie tak bardzo. Chcę, abyś był już przy mnie. Chcę poczuć Twój zapach. Przytulić się do Twojego torsu. Przespać chociaż pół nocy w Twoich ramionach. Mało sypiam odkąd wyjechałeś. Nadal nie umiem się przyzwyczaić, że Ciebie przy mnie nie ma. Prezes Miau mi nie wystarcza. Strach o Ciebie jest tak duży, że nie jestem w stanie tego opisać. Czasami całymi nocami wpatruje się w niebo z myślą, że śpisz pod tym samym niebem i widzisz te same gwiazdy co ja. Księżyc patrzy na Ciebie tak samo jak patrzy na mnie. Nie umiem poradzić sobie z uczuciem, że coś jest nie tak. Kocham Cię. Kocham Cię tak bardzo. Nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie. Nie chcę żyć bez Ciebie. Wierzę w to, że wrócisz. Musisz wrócić, bo ja sobie bez Ciebie nie poradzę.
Izzy jest coraz gorsza, a Simon nadopiekuńczy. Na szczęście dała namówić się na zdjęcie. Oczywiście w mojej srebrnej kredce. Ale muszę przyznać, wygląda w tym makijażu nieziemsko. Twoja mama ostatnio mnie odwiedziła. Strasznie się zdziwiłem. Porozmawialiśmy sobie. Oboje za Tobą tęsknimy. Jak wrócisz musimy do niej pojechać. Oczywiście najpierw nacieszymy się sobą, a później rozważymy podróże.Wróć do mnie.
Kocham Cię, Alexandrze,
Magnus.PS. Mam nadzieję, że zdjęcie Ci się podoba. Kocham.
CZYTASZ
Wróć do mnie || Malec
FanficListy pisane z miłości Listy pisane z tęsknoty Listy pisane do ukochanego Listy pisane ze strachu Kawałek papieru pomagający żyć Żyć i nie zginąć