Part ( 1 )

2.6K 108 3
                                    

Zawgyi ver...

မိုးမ်ား သည္းထန္စြာ ရြာသြန္းေနေပမဲ့လဲ ပန္းျခံက ခံုမွာထိုင္ေနတဲ့ ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ကေတာ့ ထဖို႔စိတ္ကူးမရိွသလိုပင္ ထိုင္ေနသည္ ...

" ဘာလို႔လဲ .."

သူမ ခ်စ္သူက ဒီေန႔လို သူမတို႔ရဲ႕ ၁ႏွစ္ျပည့္တဲ့ရက္ မွာ တစ္ျခား ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္နဲ႔အတူ လည္ပတ္ေနသတဲ့လား.. Hk သူမ ဒီေလာက္ ခ်စ္ေပးခဲ့တာကို သူက တစ္ျခားေကာင္မေလး တစ္ေယာက္နဲ႔  ေပ်ာ္ပါးေနသတဲ့လား..

သူမ  နာက်င္လြန္းလို႔ မိုးေရစက္ေတြနဲ႔အတူ မ်က္ရည္တို႔ကို လြတ္လပ္ခြင့္ေပးေနလိုက္သည္..
ရုတ္တရက္ သူမကိုယ္ေပၚ က်ေနေသာ မိုးစက္တို႔ ရပ္သြားတာေၾကာင့္  ေမာ့ၾကည့္လိုက္ေတာ႔ သူမနဲ႔ ေက်ာင္းယူနီေဖာင္း တူေသာ ေကာင္မေလးကို ေတြ႔လိုက္ရသည္...

" ေရာ့.. ယူထား "

သူမကို ထီးထိုးေပးၿပီး ေက်ာပိုးအိတ္ကို ေခါင္းေပၚတင္ကာ ေျပးထြက္သြားေသာ ထိုေကာင္မေလးရဲ႕ ေက်ာျပင္ကိုၾကည့္ကာ သူမႏႈတ္ခမ္းက ခဏမ်ွ တီးတိုးေရရြတ္လိုက္မိသည္က..

" Yoo Jeongyeon "

ေနာက္ေတာ့ သူေပးသြားတဲ့ ထီးကိုပိတ္လိုက္ၿပီး လက္ထဲဆုပ္ကိုင္ကာ အိမ္သို႔ျပန္လာခဲ့သည္.. ေဆာင္းေနလဲ မိုးကသူမတစ္ကိုယ္လံုး စိုရႊဲေနၿပီမလား..

" မိုးမိလာျပန္ၿပီ Omma အျမဲေျပာတာကို နားမေထာင္ဘူး သြား အဝတ္သြားလွဲ.."

Omma ရဲ႕ စိုးရိမ္တစ္ဝက္ ဆူမႈတစ္ဝက္ စကားေၾကာင့္ Nayeon ျပံဳးမိကာ Omma ကိုနမ္းလိုက္ၿပီး သူမအခန္းဆီ ေျပးဝင္လာခဲ့သည္..

သူက ဘာမို႔ ေၾကကြဲေနရမွာလဲ.. ခဏသာ shock ရသြားတယ္ ဆိုတာေတာင္ သူမ မုန္းသည္.. သစၥာမရိွတဲ့သူကို သူမ အမုန္းဆံုး..

လက္ထဲကထီးကို ေသခ်ာျပန္ၾကည့္လိုက္မိေတာ့ ထီးလက္ကိုင္နားမွာ JY ဆိုတဲ့ စကားလံုးကို ေတြ႔လိုက္သည္... Jeongyeon သူက သူမနဲ႔တစ္တန္းတည္းေပမဲ့ အခန္းကြဲတာေၾကာင့္ မ်က္ႏွာခ်င္းေတာ့ တစ္ခါမွ မဆိုင္ခဲ့ဖူးပါ..သူက ေက်ာင္းမွာေက်ာ္ၾကားတဲ့သူ တစ္ေယာက္.. ေက်ာ္ၾကားဆို သူမတို႔ႏိုင္ငံရဲ႕ နံပါတ္၁ လုပ္ငန္းစုရဲ႕ အေမြဆက္ခံသူတစ္ေယာက္ကိုး..

Our Story [ Zawgyi + Unicode ]Where stories live. Discover now