Zawgyi ver..
" Unnie.. Hyun ျပန္ေရာက္ၿပီ "
Dahyun ညီအစ္မႏွစ္ေယာက္ေနတဲ့ တိုက္ခန္းေလးထဲဝင္ရင္း ေအာ္ကာေျပာလိုက္သည္..
" Aww.. မီးဖိုထဲလာခဲ့ "
Dahyun ကိုေက်ာေပးကာ ခ်က္ျပဳတ္ေနေသာ Nayeon ေဘးနားသြားကာ ဘာခ်က္ေနသလဲဆိုတာ ၾကည့္မိေတာ့..
" ေခါက္ဆြဲျပဳတ္? "
" အင္းေလ.. ေကာင္းေကာင္းေလးခ်က္ေကြၽးမလို႔ပဲ လုပ္ရင္းပ်က္သြားေတာ့ ေခါက္ဆြဲျပဳတ္ပဲ စားလိုက္ေတာ့ ေနာ္.."
Dahyun ေခါင္းၿငိမ့္ကာ ျပံဳးျပလိုက္သည္.. အနည္းဆံုးေတာ့ သူညစာကိုေခါက္ဆြဲျပဳတ္ေတာ့ စားရေသးသည္မဟုတ္လား..
" ေနာက္ႏွစ္လေလာက္ေနရင္ Jeongyeon Unnie ျပန္လာမွာဆို.. "
Dahyun သူမျပဳတ္ေပးေသာ ေခါက္ဆြဲျပဳတ္ကို စားေနရင္း ေမးလာေတာ့..
" အင္း..Jihyo ေျပာတာပဲ "
" Unnie ဘာလို႔ Jeong Unnie စာေတြကို Reply မျပန္တာလဲ.. "
" ဒီလိုပါပဲ.."
Nayeon ျပံဳးျပကာ မေရမရာေသာ အေျဖေပးလိုက္ေတာ့ Dahyun ကမ်က္ေမွာင္ၾကဳတ္ၿပီး ၾကည့္လာသည္..
" ဘာလဲ..စားစရာရိွတာစား.. "
Dahyun ဘာမွျပန္မေျပာေတာ့ပဲ ေခါက္ဆြဲျပဳတ္ကိုသာ အာရံုစိုက္ကာ စားေနလိုက္သည္..
တင္း..ေတာင္
Nayeon bell သံေၾကာင့္ စားေနရာကေနထကာ တံခါးသြားဖြင့္လိုက္သည္..
" ဟီး..Unnie "
" Tzuyu.. ဘာကိစၥရိွလို႔လဲ "
" Dahyun ဆီလာတာ..."
ေျပာၿပီးတာနဲ႔ ဝင္လာကာ မီးဖိုဘက္သြားသည္..
" Ya! ေလာ႐ွည္ ဘာလုပ္တာလဲ.."
Nayeon မီးဖိုဖက္ေလ်ွာက္လာရင္း Dahyun ရဲ႕ေအာ္သံကိုၾကားလိုက္ရေတာ့ ျပံဳးမိသည္.. ထံုးစံအတိုင္း Tzuyu နဲ႔ရန္ျဖစ္ျပန္ၿပီထင္တယ္..
" အာကြာ.. ငါ့ေခါက္ဆြဲကို နင္စားခ်င္ရင္ေျပာေလ ငါျပဳတ္ေပးမယ္.."
" နင္စားတာပဲငါစားခ်င္တာ မရဘူး.."
Dahyun သူမရဲ႕ေခါက္ဆြဲပန္းကန္ကို ဆြဲယူကာစားေနေသာ Tzuyuကိုၾကည့္ကာ မ်က္ေစာင္းခ်ည္း လိွမ့္ထိုးေနလိုက္သည္..