Part ( 11 )

612 49 3
                                    

Zawgyi ver...

" Appa... Hyun ကို Unnie နဲ႔ေတြ႔ခြင့္ေပးပါ.. "

" Appa! "

အိမ္ေ႐ွ႕တြင္ ေအာ္ဟစ္ကာေျပာေနေပမဲ့ Dahyun ကို ဘယ္သူမွထြက္မေတြ႔ၾက..

" Kim Dahyun! မင္းျပန္ေတာ့.. "

Dahyun အိမ္ထဲမွထြက္လာေသာ Nayeon's Omma ေၾကာင့္ အားတက္သြားေပမဲ့ ေျပာလာတဲ့စကားေၾကာင့္ သူစိတ္ဓာတ္က်သြားရသည္..

" အန္တီ.. Hyun Unnie နဲ႔ေတြ႔ပါရေစေနာ္.. "

" Kim Dahyun.. မင္းကငါ့ဘဝကို ဖ်က္ဆီးလို႔မဝေသးလို႔ ငါ့သမီးဘဝကိုပါ ဖ်က္ဆီးမလို႔လား "

Unnie's Omma ဆီကစကားေၾကာင့္ Dahyun ျခံတံခါးကိုကိုင္ထားရာမွ လႊတ္လိုက္ၿပီး...

" အန္တီ ဘာေၾကာင့္ chaw ကို အန္တီ့ဘဝကို ဖ်က္ဆီးခဲ့ပါတယ္လို႔ ေျပာေနရတာလဲ? "

" မင္း Omma က ငါ့ေယာက်္ားကို မင္းေၾကာင့္ဆိုၿပီးအတင္း လက္ထပ္ခိုင္းခဲ့တာေလ.. "

မွားေနၿပီ..

" မဟုတ္.. "

" Kim Dahyun! မင္းငါ့အိမ္ကိုလာရဲေသးတာလား "

Na Young ထြက္လာတာေၾကာင့္ Dahyun လက္သီးဆုပ္ကာ..

" Appa က အရမ္းတစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္တာပဲ.. Omma က.. "

" Honey.. သမီးေလးကို သြားၾကည့္လိုက္ပါဦး... "

Dahyun စကားကိုျဖတ္လိုက္ၿပီး အန္တီ့ကိုထြက္သြားခိုင္းသည္.. Hk.. Appa က အန္တီ့ကိုေတာ့ အမွန္တိုင္းမသိေစခ်င္ဘူးပဲ..

" မင္း ဘာျဖစ္ခ်င္ေနတာလဲ.. မင္းအေမရဲ႕ အေမြကိုလိုခ်င္တာလား ငါေပးမယ္.. ငါ့မိသားစုကို လာမေႏွာင့္ယွက္နဲ႔ "

" ဟား..ဟား..ဟား... "

အိမ္ဘက္ထြက္သြားတဲ့ အန္တီရဲ႕ေက်ာျပင္ဟာေတာ္ေတာ္ေဝးေဝး ေရာက္မွ သူ႔ကိုအံႀကိတ္ကာ ေျပာလာေသာ Appa ေၾကာင့္ အားပါးတရရယ္မိသည္..

" Omma ရဲ႕အေမြကို chaw မမက္ဘူး.. Appa သာလိုခ်င္ေနခဲ့တာ.. ၿပီးေတာ့ မိသားစု hk.. ေတာ္ေတာ္ရယ္စရာ ေကာင္းတာေနာ္ Appa.. Kim Dahyun ဆိုတဲ့ chaw ကေရာ Appa သမီးမဟုတ္ဘူးလား.. Omma နဲ႔လက္ထပ္ၿပီးတာကို အေဝးထြက္သြားၿပီး Unnie ရဲ႕ Omma နဲ႔လက္ထပ္တယ္  ျပန္ေရာက္လာေတာ့ Omma ကကြာ႐ွင္းေပးတာကို Appa ကိုယ္တိုင္ပဲျငင္းဆိုၿပီး Omma နဲ႔ဆက္ေနခဲ့တာေလ .. ဘယ္လိုလုပ္ Omma နဲ႔ chaw ရဲ႕အျပစ္ျဖစ္သြားတာလဲ.. "

Our Story [ Zawgyi + Unicode ]Where stories live. Discover now