Zawgyi ver. .
Jihyo ေန႔လည္စာ စားၿပီးကတည္းက ေပ်ာက္သြားေသာ Jeongyeon ကို လိုက္႐ွာေနသည္..
" ဒီ Yoo Jeongyeon ဘယ္ေရာက္သြားတာလဲ.. တကယ္ပါပဲ.. "
Jihyo ပါးစပ္က တီးတိုးေျပာေနရင္း ေက်ာင္းေဆာင္ အေပၚထပ္ဆီ တက္ေနစဥ္ အေပၚကဆင္းလာတဲ့ ေက်ာင္းသူတစ္ေယာက္နဲ႔ ဝင္တိုက္မိသည္..
" အ! "
" ရလား.."
ဖင္ထိုင္ရက္ က်သြားေသာ အသားျဖဴျဖဴေကာင္မေလး ကိုဆြဲထူၿပီး ေမးလိုက္ေတာ့ ဘာမွျပန္မေျပာပဲ ေခါင္းၿငိမ့္ျပကာ အလ်င္အျမန္ေျပးထြက္ သြားျပန္သည္..
" က်စ္.. ဒီေန႔မွ ဘာေတြျဖစ္ေနမွန္းကို မသိပါဘူး.. "
Jihyo ဆက္သြားဖို႔ရန္ ေျခလွမ္းရံုရိွေသး အေပၚကေနဆင္းလာတဲ့ Nayeon နဲ႔ Jeongyeon ကို ေတြ႔လိုက္ရသည္.. ရယ္ေမာကာ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ စကားေျပာရင္း သူ႔ကိုေက်ာ္ကာ သြားၾကသည္...
Jihyo's pov / အခုငါ လစ္လ်ဴ႐ႈခံလိုက္ရတာလား? /
" Ya! Yoo Jeongyeon! "
Jeongyeon သူ့အေနာက္နားကေန အသားကုန္ ေအာ္ေခၚလာတဲ့ Jihyo ကို အသာငဲ့ၾကည့္လိုက္ၿပိီး ဘာလဲ ဆိုတဲ့ သေဘာျဖင့္ ေခါင္းဆတ္ျပလိုက္သည္..
" နင္! "
" ဒါဆို Yoo ငါသြားလိုက္ေတာ့မယ္ေနာ္ ေနာက္ေန႔မွ ေတြ႔ၾကတာေပါ့ .. Jihyo ya သြားၿပီေနာ္ .."
Nayeon သူမ ေဘးက Jeongyeon ကို ျပံဳးျပလိုက္ရင္း Jihyo ကိုပါ ႏႈတ္ဆက္ကာ ထြက္လာခဲ့လိုက္သည္..
" Yoo Jeongyeon နင္ အရမ္း အရမ္း ထူးဆန္းေနတယ္.. "
ေလွကားထစ္ေပၚ Jeongyeon ထိုင္ခ်လိုက္ရင္း လက္ေခ်ာင္းေတြကို ေဆာ့ကာ..
" ငါအဲ့ေလာက္သိသာေနလား.. "
" အင္း.. နင္အရင္က သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ခ်င္လို႔ နင့္ကို မိတ္ေဆြ လာဖြဲ႔တဲ့ သူေတြကိုက် အျမဲ ျငင္းဆန္ေနၿပီးမွ Nayeon ကိုက် နင္ကိုယ္တိုင္ အရင္ မိတ္ေဆြ သြားဖြဲ႔ခဲ့တယ္ေလ.."
Jihyo လဲ သူ႔နည္းတူ ေလွကားထစ္ေပၚ ထိုင္ခ်ရင္း ေမးခြန္းျပန္ထုတ္လိုက္သည္..
" ငါကိုယ္တိုင္လဲ မသိဘူး.. သူ႔ကိုေတြ႔ဖူးတာ မေန႔ကမွဆိုေပမဲ့ ငါ့စိတ္က သူ႔ရဲ႕အနီးနားကိုပဲ သြားခ်င္ေနမိတယ္.. "