Zawgyi ver...Jeongyeon ေခါင္းကိုက္မႈနဲ႔အတူ အိပ္ရာႏိုးလာသည္.. ထိုစဥ္ သူ႔အိပ္ရာေဘးမွာတင္ထားတဲ့ ဖုန္းဆီက Message ဝင္သံေၾကာင့္ ညည္းညဴလိုက္ရင္း လွမ္းကာလိုက္သည္..
" ဘယ္သူလဲ? "
နံပါတ္အစိမ္းျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ ဘယ္သူဆိုတာေသခ်ာမသိေပမဲ့လဲ ဝင္ထားေသာ Message ကိုဖြင့္ၾကည့္လိုက္သည္..
" မျဖစ္ႏိုင္တာ ~Jihyo က Nayeon ကို.. "
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Dahyun သူမရဲ႕မ်က္ႏွာကို ထိေတြ႔ေနေသာ လက္တစ္စံုေၾကာင့္ အိပ္ေနရာမွႏိုးလာခဲ့သည္.. သူမ မ်က္ႏွာကိုထိေတြ႔ေနေသာ လက္ပိုင္႐ွင္ကိုၾကည့္လိုက္မိသည္..
" Unnie! ? "
" ႏိုးလာၿပီလား "
သူမကို ျပံဳးျပလာေသာ Momo ကိုၾကည့္ကာ သူမ ျပန္လည္ျပံဳးျပမိသည္.. သူမအတြက္ ခိုကိုးရာျဖစ္ေသာ Nayeon Unnie ကလဲ အခုခ်ိန္မွာ သူမကို မုန္းေနႏိုင္သည္.. ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႔ သူမကိုစြန္႔ခြာသြားေသာ ခ်စ္ရသူကို ဆြဲထားခ်င္ေနမိသည္..
" ေခါင္းကိုက္ေနေသးလား? "
Dahyun ေခါင္းခါျပရင္း Momo ရဲ႕ရင္ခြင္ေႏြးေႏြးထဲ ျပန္လည္တိုးဝင္လိုက္သည္..
" Unnie.. Hyun ကိုထပ္မထားသြားပါနဲ႔.. Hyun မွာ Unnie ပဲရိွေတာ့တယ္.. "
သူမ စကားအဆံုး ဦးေခါင္းထက္ကို ႏွစ္သိမ့္တဲ့အေနနဲ႔ အသာဖြဖြနမ္းလာေသာ Momo...
📲🎶🎵🎶
Dahyun ရဲ႕ဖုန္းျမည္သံေၾကာင့္ ႏွစ္ေယာက္လံုး ထလိုက္ၾကသည္..
" Hello Jihyo Unnie "
Momo တစ္ဖက္က ဘာေျပာမွန္းေသခ်ာ မၾကားရေပမဲ့ မ်က္ႏွာအမူအယာေျပာင္းသြားေသာ Dahyun ေၾကာင့္ မေကာင္းတာ ျဖစ္ေနၿပီ ဆိုတာ သူမ တြက္ဆမိလိုက္သည္..
" Nae.. Unnie.. chaw သြားလိုက္မယ္.. nae အဲ့ဘက္ကိုသြားၿပီးမွ Unnie ေျပာတဲ့ေနရာကိုလာခဲ့မယ္ "
ဖုန္းခ်လိုက္မွ Momo သူ႔ကိုၾကည့္လိုက္ၿပီး..
" ဘာျဖစ္လို႔လဲ? "
" Nayeon Unnie ကို Jihyo Unnie က ေခၚထုတ္လာေပမဲ့ Jeong Unnie က ဖုန္းမကိုင္လို႔တဲ့ "