Part ( 9 )

571 49 6
                                    

Zawgyi ver..

" Good Night Yoo "

Jeongyeon ပါးေပၚအနမ္းေႁခြလိုက္ရင္း ေျပာလိုက္ေတာ့ Jeongyeon ျပံဳးကာ Nayeon ရဲ႕ပါးေလးကိုျပန္နမ္းလိုက္ၿပီး..

" Good Night Yeonnie "

ကိုင္ထားတဲ့လက္ကို မျဖဳတ္ျဖစ္ၾကေသး.. အေတာ္ၾကာေတာ့မွ..

" မနက္ျဖန္မွ​ေတြ႔မယ္ Bye "

Jeongyeon ကားေလးထြက္သြားၿပီး ျမင္ကြင္းကေပ်ာက္ကြယ္သြားသည္အထိ ၾကည့္ၿပီးမွ တက္လာခဲ့လိုက္သည္..

" Hyunnie? "

အိမ္ထဲဝင္ဝင္ခ်င္း ႐ုပ္ေသႏွင့္ထိုင္ေနေသာ Dahyun ကိုျမင္လိုက္ရတာေၾကာင့္ ေၾကာင္သြားမိသည္..

" အာ! Unnie ျပန္လာၿပီလား "

" ဘာျဖစ္လို႔လဲ Im Na Young လာသြားတာလား? "

စိုးရိမ္တႀကီးေမးလာတဲ့ Nayeon ေၾကာင့္ Dahyun အတတ္ႏိုင္ဆံုးစိတ္ကို ေလ်ွာ့ခ်လိုက္ၿပီး ျပံဳးျပကာေခါင္းခါျပလိုက္ကာ ..

" မဟုတ္ပါဘူး.. Hyun တစ္ခုခုကိုေတြးေနမိတာပါ "

Nayeon ေျဖဖို႔အေတြးမရိွေသာ Dahyun ကိုဆက္မေမးေတာ့ပဲ သူမေဘးဝင္ထိုင္လိုက္ရင္း..

" အဟမ္း! Unnie Hyun ကိုေျပာစရာရိွတယ္ "

Dahyun ဆီက အေျဖစကားမၾကားရေသာ္လည္း မ်က္ခံုးပင့္ျပတာေၾကာင့္..

" Unnie နဲ႔ Jeongyeon တြဲေနၾကၿပီဆိုတာ ေျပာျပခ်င္လို႔ "

" တကယ္! "

Nayeon ျပံဳးကာေခါင္းၿငိမ့္ျပလိုက္သည္..

" Appa သိရင္ ျပႆနာထပ္႐ွာေတာ့မွာပဲ "

Dahyun ေျပာလာတဲ့စကားကို သူမေကာင္းေကာင္းသိပါတယ္.. သူမရဲ႕ အေဖဆိုတဲ့သူက ဒါမ်ိဳးေတြကို ကဲ့ရဲ႕သူ လက္မခံႏိုင္သူတစ္ေယာက္ဆိုတာ..

" အဓိက က Unnie နဲ႔ Yoo ကခ်စ္ေနရင္ပဲရၿပီေလ..ၿပီးေတာ့ Unnie တို႔ေတြအတူရင္ဆိုင္လို႔ရတာပဲေလ.. "

Nayeon ဆီကအခိုင္အမာ ေျပာလာတဲ့စကားေၾကာင့္ Dahyun Momo ကိုသတိရသြားသည္.. ဒီလိုစကားေတြက သူကိုယ္တိုင္ Momo ကိုေျပာခဲ့ဖူးသည္... ေနာက္ဆံုးေတာ့ သူ႔ကိုထားသြားခဲ့တာပဲေလ..

Nayeon ႐ုတ္တရက္ၿငိမ္က်သြား​ေသာ Dahyun ေၾကာင့္ စကားလမ္းေၾကာင္းလႊဲကာ..

Our Story [ Zawgyi + Unicode ]Where stories live. Discover now