[ 17 ]

33 8 10
                                    

  ☽︎ the cemetery ☾︎

Άλεξ pov

Προσπαθώ να καταλάβω τι ακριβώς γίνεται όμως δεν μπορώ να καταλάβω .

Ο άρον έχει εξαφανιστεί , η χλόη με τον Φίλιππο έχουν πάρει μια βαλίτσα μου και την γεμίζουν με τα αντικείμενα μου .

Ο Φίλιππος τραβάει ένα συρτάρι με εσώρουχα και μένει εκεί για μερικά δευτερόλεπτα , μετά παίρνει όσα μπορεί και τα πετάει μέσα στην βαλίτσα .

<< τι γίνεται ? >> κάνω μια παύση << έχει κάποιος την καλοσύνη να μου πει ???? >> .

Ο Φίλιππος με τραβάει κοντά του από το χέρι και με κοιτάει στα μάτια και χάνομαι στο χρώμα των δικών του .

<< πάμε >> είπε και με τράβηξε προς την έξοδο , κατεβήκαμε κάτω με την χλόη να μας ακολουθεί με την μια βαλίτσα .
Βγαίνουμε στο γκαράζ και εκεί περίμενε ο Άαρον μέσα σε ένα μαύρο τζιπ .
Με βάζουν να κάτσω στο πίσω μέρος και μπαίνουν και οι υπόλοιποι , ο Φίλιππος δίπλα μου

<< θέλω να μάθω τι συμβαίνει >> λέω και γυρνάνε όλοι να με κοιτάξουν ..... το σκέφτονται αλλά δεν λένε κάτι

<< Αλέξις τίποτα δεν είναι όπως νομίζεις ότι είναι , ο μανθος δεν είναι οατερας σου ..... >> έμεινα με το στόμα ανοιχτό δεν ξανά μίλησα στην υπόλοιπη διαδρομή ....

Ένιωσα το χέρι του Φιλίππου να τυλίγει το Μπούτι μου , λύγισα τον κορμό μου και έβαλα το κεφάλι μου στον ώμο του . Καθώς με πήρε ο ύπνος ....

[ ... ]

Άκουσα την μπροστινή πόρτα του αυτοκίνητου να κλείνει με δύναμη και πετάχτηκα , το κεφάλι μου κοίταζε έξω και είχα το σώμα μου γυρισμένο στον Φίλιππο , με είχε αφήσει να κοιμηθώ επάνω του  .

Γύρισα τον κοίταξα για ένα λεπτό και μετά άνοιξα την πόρτα να βγω . 

Ο αέρας χτύπησε επάνω στο δέρμα μου και ένα κύμα τρόμου και αβεβαιότητας με κατεκλεισε .

Αναρωτιέμαι πού με έχουν φέρει , μπροστά μου ξεπροβάλλει ένα τεράστιο σπίτι διπλάσια από την έπαυλη , όμως σχεδόν εγκαταλελειμμένο .

Έκανα να πάω μπροστά και ένα χέρι τυλίχτηκε επάνω μου και ήταν η χλόη .

Με κοίταει με τα μπλε της μάτια , αυτά τα κόκκινα μαλλιά δεν με αφήνουν να αλλάξω το βλέμμα μου. 

« πρέπει να μιλήσουμε , υπάρχουν πράγματα που πρέπει να καταλάβεις »

Την κοίταξα λοξά και έφυγα προς την μεριά του σπίτιου , όμως δεν μπήκα μέσα .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 19, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐧𝐢𝐠 𝐈𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐫𝐚𝐲Where stories live. Discover now