Harrypotter Slughorn beni sevdiği için şanslıyım ;)
ginnyweasley, hermionegranger, pansyparkinson ve diğer 6.450 kişi beğendi.
Dracomalfoy: Slughorn bizi sevdiği için şanslısın Potter, fotoğrafı ben çektim.
Harrypotter: haklısın Malfoy, bu kadar iyi fotoğrafçı olduğunu nereden bilebilirdim ki?
Pansyparkinson: iyi çıkmışsın Potter.
Hermionegranger: @pansyparkinson keşke İksir dersinde de fotoğraftaki kadar iyi olsa.
Ginnyweasley: her zamanki gibi on numara!
Paparazzi: sen sus Weasley! @ginnyweasley
Ronweasley: @paparazzi sen kimsin be?
Paparazzi: En büyük hayranınım, beni sevene kadar seni takip edeceğim, senin paparazin olacağım ;)
Harrypotter: @paparazzi off yine mi sen!
Dracomalfoy something old.
Harrypotter, pansyparkinson, blaisezabini ve diğer 1.230 kişi beğendi.
Harrypotter: tıpkı senin gibi yaşlı bunak!
Dracomalfoy: @harrypotter bu hayatın boyunca yaptığın ilk espri miydi Potter?
Pansyparkinson: AĞĞĞĞ MİNİK KALBİMMM!!!
Blaisezabini: Her zamanki yakışıklılık.
Paparazzi: Mükemmel gözüküyorsun Malfoy!
Dracomalfoy: @paparazzi sen de kimsin??
ALTIN ÜÇLÜ
Ron: DİKKAT DİKKAT! KENDİNE PAPARAZZİ DİYEN SAPIK DRACO MALFOY DEĞİLMİŞ.
Hermione: Zaten Malfoy olduğunu düşünen yoktu Ron.
Ron: Şey... Ben düşünmüştüm.
Harry: Saçmalama Ron. Zaten aptalca bir eğlence olduğuna eminim. Birileri benimle kafa buluyor.
Hermione: Niye? Birinin senden hoşlanması bu kadar mı imkansız?
Harry: Erkek birinin, evet.
Hermione: Erkek olup da senden hoşlanan çok kişi vardır Harry! Sen yakışıklısın, cesursun ve eğlencelisin. Kim senden neden hoşlanmasın?
Ron: Pekâlâ... Sanırım burası kıskanmam gereken yer.
Harry: RON!
Hermione: RON!
Ron: Şaka şaka. Üstüme gelmeyin.
Ron: Ayrıca Malfoy senden hoşlanmadığı için şanslıyız Harry, onunla ömür geçmez.
Bir an onu savunma ihtiyacı hissetti Harry. Malfoy ile vakit geçirmek o kadar da kötü sayılmazdı.
Harry: O kadar da kötü bir insan değil. Eğlenceli sayılabilir hatta.
Harry: biraz.
Ron: Harry? Düşündüğüm şey mi geliyor yoksa?
Harry durakladı. Kalbi bir an hızlanmıştı. Ron'un neyden bahsettiğini çok iyi biliyordu çünkü. Kaşlarını çattı hemen, kalbinin hızlanması hoşuna gitmemişti.
Harry: Saçmalama Ron! Birinden hoşlanmadan onun iyi biri olduğunu düşünemez miyim?
Ron: Tamam, tamam bir şey demedim.
Merhabaaa!
Hemen iki dakika anlamayan için Harry'nin esprisini açıklıyorum. Old İngilizcede yaşlı ve eski anlamını taşır. Draco eski anlamında kullanıyor ama Harry onunla dalga geçmek için yaşlı anlamında kullanıyor.
Evet, bölüm bu kadardı. Arada böyle Instagram bölümleri yapacağım beğenir misiniz sizce?
Yakında tekrar görüşürüz! Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐏𝐀𝐏𝐀𝐑𝐀𝐙𝐙𝐈「ᴅʀᴀʀʀʏ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐏𝐀𝐏𝐀𝐑𝐀𝐙𝐙𝐈 𓆩*𓆪 Sekizinci yılları için Hogwarts'a dönen öğrencilerden Harry'yi hiç beklemediği mesajlar karşılayacaktı. ╔════════════╗ harry j. potter x draco malfoy audrisimpavi |...