GRYFFİNDOR QUİDDİTCH
Ginny: Maçta hepimize başarılar! Halledeceğiz, bize inanıyorum.
Ron: Slytherin maçlarından nefret ediyorum.
Harry: Kazanması kolay oluyor.
Ginny: Harry haklı. Malfoy ile ilgili ne yapacağını çözdün mü?
Harry: Doğaçlama gideceğim sanırım, henüz bir karar vermedim.
Ginny: Dikkat et de götünde patlamasın.
Harry: Baş üstüne kaptan!
+44.... & HARRY
+44.... : Yarınki maçta başarılar dilerdim ama evime haksızlık olur skcmöwşf
+44.... : Dikkat et de Malfoy seni ezmesin, sadece bunu söyleyeyim.
Harry: Benim Malfoy'u ezeceğimi herkes biliyor, saçmalamayalım lütfen.
+44.... : Göreceğiz Potter.
Maç sabahı, 9.23
Draco: Başarılar Potter.
Draco: Snitchi yakaladığımda çok ağlama.
Harry: Hah! Komiksin Malfoy, seni bir böcek gibi ezeceğim sahada.
İkilinin arasında belki de değişmeyen tek şey Quidditch rekabetleriydi. İkisi de birbirini yenmek istiyordu deliler gibi.
Draco: Çok korktum Potter.
Harry aklına gelenle bir anda tuşlara dokunduğunu fark etti.
Harry: Malfoy, baksana, bana niye adımla seslenmiyorsun?
Draco bir an bilincini yitirecek gibi oldu heyecandan. Birine ilk adıyla hitap etmek büyük bir adımdı ve onlar bu adımı atıyorlar mıydı şu anda?
Draco: Sen niye hitap etmiyorsun?
Harry: Ne bileyim, yılların alışkanlığı işte.
Hamleyi Draco yaptı.
Draco: Bu alışkanlığı değiştirmeye var mısın?
Draco: Harry.
Harry: Elbette Draco, varım.
Quidditch maçı oldukça çekişmeli geçmesine rağmen snitchi tutan yine Harry Potter olmuştu. Çünkü Draco Malfoy'un dikkatini her şekilde dağıtabilen o küçük şerefsiz yine onun dikkatini dağıtmıştı.
Kuzgun karası saçının bir teli oynasa Draco iç çekiyor ve dikkatini tamamen kaybediyordu. Bu sayede kazanmıştı işte Potter. Asla iyi bir arayıcı olduğu için değil (!)
Karşısına sırıtarak dikildi. "Hah! Ben demiştim seni bir böcek gibi ezeceğim diye."
Draco buz mavisi gözlerini devirdi. "Sadece fevkalade şanslıydın Potter."
Harry'nin kaşları kalktı. "Ne oldu Draco? Hemen soy ismime geçiş yaptın."
Draco'nun yüzünde kaybetmesine rağmen bir sırıtış belirdi. "Amaan, unutuyorum hep." Sonra yan yana süpürgelerini omuzlarına atarak soyunma odasına ilerlediler. "Sence Hufflepuff maçını alır mıyız?" diye sordu Harry.
"Umarım almazsınız." Draco çapkınca sırıttı. "Bu yıl kupayı biz kazanalım."
"Çok beklersin Draco."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐏𝐀𝐏𝐀𝐑𝐀𝐙𝐙𝐈「ᴅʀᴀʀʀʏ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐏𝐀𝐏𝐀𝐑𝐀𝐙𝐙𝐈 𓆩*𓆪 Sekizinci yılları için Hogwarts'a dönen öğrencilerden Harry'yi hiç beklemediği mesajlar karşılayacaktı. ╔════════════╗ harry j. potter x draco malfoy audrisimpavi |...