Zawgyi
က်န္းရန္လီ"က်န႔္က်န႔္ ထြက္ခဲ့ေတာ့ေလ ထမင္းစားမယ္"
ေရွာင္က်န႔္"ဟုတ္ကဲ့"
ေရွာင္က်န႔္"ငါက်ဲကိုဘယ္လိုေျပာရမွာလဲ"
ေရွာင္က်န႔္လဲ စိတ္ကိုတည္ၿငိမ္ေအာင္ထားၿပီးထြက္ခဲ့ေတာ့တယ္
က်န္းရန္လီ"အားက်န႔္ က်ဲကိုတစ္ခုခုေျပာစရာမရိွဘူးလား"
ေရွာင္က်န႔္"ဗ်ာ ဟုတ္ ဟုတ္က်ဲ" "က်န႔္က်န႔္ေလ ဟို ဟို က်န႔္က်န႔္ေျပာရင္ က်ဲ စိတ္ဆိုးမွာလား"
က်န္းရန္လီ"ဒါေတာ့ က်န႔္က်န႔္စကားေပၚမွာမူတည္တာေပါ့"
ေရွာင္က်န႔္"ဟင္ က်ဲ..."
က်န္းရန္လီ"ဟုတ္ပါၿပီ စတာ စိတ္မဆိုးပါဘူး"
ေရွာင္က်န႔္"တကယ္ေနာ္"
က်န္းရန္လီ"အင္း တကယ္"
ေရွာင္က်န႔္"ဟိုေလ ဟို ရိေပၚနဲ႔က်န႔္က်န႔္က ခ်စ္ ခ်စ္သူေတပါ"
က်န္းရန္လီ"အင္း အက္တာကို က်ဲကိုမေျပာဘဲလ်ိႈ႔ဝွက္ထားတယ္ေပါ့ေလ"
ေရွာင္က်န႔္"မ မဟုတ္ပါဘူး က်ဲ က်ဲကိုေျပာရင္စိတ္ဆိုးမွာစိုးလို႔ပါ ၿပီးေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္လံုးက ေယာက်္ားေလးေတေလ အက္ေတာ့ က်ဲ..."
က်န္းရန္လီ"က်ဲ စိတ္မဆိုးပါဘူး ေယာ်္ားေလးေတျဖစ္ေတာ့ေရာဘာျဖစ္လဲ အခ်စ္ကအခ်စ္ပဲေလ က်န႔္က်န႔္သိထားရမွာက ေနာက္က်ဲကိုဘာကိုမွမေျပာဘဲမေနရဘူးေနာ္ အက္လိုမေျပာဘဲထားမွ က်ဲကစိတ္ဆိုးမွာ ဟုတ္ၿပီလား"
ေရွာင္က်န႔္"ဟုတ္ က်ဲ က်ဲကအေကာင္းဆံုးပဲ အာ့ေၾကာက့္က်ဲကိုခ်စ္ေနရတာ က်ဲကိုအခ်စ္ဆံုးပဲ"
က်န္းရန္လီ"ေတာ္ပါ တျခားလူကရိွေနၿပီးသားကို"
ေရွာင္က်န႔္"မဟုတ္ပါဘူး က်ဲကက်န႔္က်န႔္ရဲ့အခ်စ္ဆံုးပဲ"
က်န္းရန္လီ"အင္းပါ အင္းပါ ယံုေပးမယ္ေနာ္"
ေရွာင္က်န႔္"တကယ္ပါဆို"
က်န္းရန္လီ"အင္းပါ ဟုတ္ပါၿပီ စားစား"
ေရွာင္က်န႔္"ဟုတ္"ေရွာင္က်န႔္"ဒါနဲ႔က်ဲ မနက္ျဖန္က်ရင္က်န႔္က်န႔္ဓားပံုစံသိရေတာ့မွာ"
က်န္းရန္လီ"ဟုတ္လား က်န႔္က်န႔္"
ေရွာင္က်န႔္"ဟုတ္ အမႈတိုင္းက ပံုစံေတဒဏ္ရာေတၾကၫ့္ၿပီးပံုၾကမ္းဆြဲၾကၫ့္ထားတာ အက္တာ မနက္ျဖန္က်ရင္ရၿပီ"
က်န္းရန္လီ"အင္း အားက်န႔္ကေတာ္လိုက္တာ က်န္းခ်န္တစ္ေယာက္ေရာ ဘယ္လိုေတျဖစ္ေနၿပီလဲမသိဘူး"
ေရွာင္က်န႔္"ဟုတ္ပ လျပၫ့္ေန့အမွီျပန္လာပါေစပဲ ဆုေတာင္းတယ္"
က်န္းရန္လီ"အင္းေနာ္"
-------------------------
ရွင္းခ်န္"သခင္ေလးကူးစူးကိုသြားမလို႔ဆို ကြၽနမေတာ္ေနေကာင္းပါၿပီ သြားၾကမယ္ေလ"
က်န္းခ်န္"ျဖစ္ရဲ့လား ရွင္းခ်န္"
ရွင္းခ်န္"ရပါတယ္ ဒီထက္အခ်ိန္ၾကာေနရင္မေကာင္းဘူးေလ လျပၫ့္ညမတိုက္ခင္ဟိုကိုအေရာက္ျပန္ရမယ္မလား"
က်န္းခ်န္"အက္တာေတာ့ဟုတ္တယ္ ရွင္းခ်န္အဆင္ေျပရင္သြားၾကမယ္ေလ ၿပီးေတာ့ကြၽန္ေတာ့္ကိုက်န္းခ်န္လို႔ပဲေခၚပါ"
ရွင္းခ်န္"ေကာင္းပါ့မလား"
က်န္းခ်န္"ရပါတယ္ က်န္းခ်န္လို႔ပဲေခၚ မဟုတ္ရင္ကြၽန္ေတာ္လဲ ရွင္းခ်န္ကိုသခင္ေလးလို႔ပဲေခၚမွာ"
ရွင္းခ်န္"ဟုတ္ပါၿပီ က်န္းခ်န္"
စုန႔္လန္"ရွင္းခ်န္ မင္းကဒီေရာက္ေနတာကိုး ငါကေတာ့လိုက္ရွာလိုက္ရတာ"
ရွင္းခ်န္"ဆရာႀကီးဆီသြားၿပီးၿပီလား"
စုန႔္လန္"အင္း ဘယ္ေတာ့သြားၾကမွာလဲ"
ရွင္းခ်န္"ဒီေန့သြားၾကမလား"
က်န္းခ်န္"အင္း သြားမယ္ေလ"
ရွင္းခ်န္"စုန႔္လန္ လာ ခရီးအတြက္လိုအပ္တာေတသြားျပင္ဆင္ရေအာင္"
စုန႔္လန္"အင္း သြားမယ္"
စုန႔္လန္တို႔လဲ ျပင္ဆင္စရာရိွတာျပင္ဆင္ၿပီးခရီးထြက္ခဲ့ၾကတယ္
စုန႔္လန္"အခုကနည္းနည္းညေနေစာင္းၿပီဆိုေတာ့အဆင္ေျပတယ္ ဒါေပမယ့္မနက္က်ရင္လန္သခင္ေလးကအဆင္ေျပပါ့မလား"
က်န္းခ်န္"ဟုတ္သားပဲ ငါမစဉ္းစားမိလိုက္ဘူး ဒီလိုလုပ္ ငါတို႔အခုျမန္ျမန္သြားၾကမယ္ ေနရာတစ္ခုခုရွာၿပီးတည္းၾကမယ္ မနက္ျဖန္ဒီခ်ိန္ေလာက္ျပန္ထြက္ၾကမယ္ ဒါေပမယ့္ျမန္ျမန္သြားမွရမယ္"
ရွင္းခ်န္"ရေလာက္ပါတယ္ ငါတို႔ျမန္ျမန္သြားရင္ေရာက္ႏိုင္တယ္ အက္ေလာက္မေဝးဘူးေလ"
စုန႔္လန္"ေျပာေနတာၾကာတယ္"
စုန႔္လန္ကေတာ့ ျမင္းကိုဒုန္းစိုင္းစီးၿပီးထြက္သြားေတာ့တယ္ ရွင္းခ်န္တို႔ကလဲထို႔နည္းတူပင္ေနာက္ကလိုက္ေတာ့သည္
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ထူးျခားတဲ႔ကိုယ့္ခ်စ္သူ(ထူးခြားတဲ့ကိုယ့်ချစ်သူ)
VampirZawgyi Vampireျဖစ္တဲ႔Yiboကလျပည့္ညတိုင္းေသြးဆာတာေျကာင့္လူရဲ႕သန္႔စင္တဲ႔ေသြးကိုေသာက္သံုးရတယ္ သူေသြးစုပ္လို႔ေသသြားတဲ႔လူေတရဲ႕အမႈကိုလိုက္စံုစမ္းရတဲ႔XiaoZhanကိုသတ္ပစ္ဖို႔ခ်ဥ္းကပ္ရာကXiaoZhanကိုျမင္ျမင္ခ်င္းခ်စ္မိသြားတဲ႔Yiboသူ႔ရဲ႕အေျကာင္းေတြကိုဖံုးကြယ္ျပီး X...