ထူးျခားတဲ႔ကိုယ့္ခ်စ္သူ(Part-9)

1.1K 102 8
                                    

Zawgyi

စုန္႔လန္"ဒါနဲ႔ဒီကသခင္ေလးကဘယ္ထိေတာင္ခရီးဆက္ရမွာလဲ"
က်န္းခ်န္"ကူးစူးထိပါ လန္ဆရာျကီးဆီသြားရမွာ"
ေရွာင္ရွင္းခ်န္"ဆရာျကီးဆီကိုလား ဆရာျကီးကခုကူးစူးမွာမဟုတ္ဘူး ဒီမွာပဲက်ြန္ေတာ္တို႔နဲ႔တူတူဒီေရာက္ေနတာ"
က်န္းခ်န္"ဘယ္လို"
ေရွာင္ရွင္းခ်န္"ဟုတ္တယ္ က်ြန္ေတာ္ေျပာျပမယ္ ခုနကသခင္ေလးကဆရာျကီးတပည့္ေလသူကအစကလူသားပါ အကိုက္ခံလိုက္ရတာေျကာင့္ေျပာင္းလဲသြားခဲ႔တာ ဆရာျကီးကသူ႔ကိုေစာင့္ေရွာက္ထားတာ သူကဆိုးဆိုးရြားရြားျကီးမဟုတ္ပါဘူး သူ႔ကိုလျပည့္ညတိုင္းေသြးတိုက္ရတယ္ ဒါေပမယ့္က်ြန္ေတာ္တို႔ကလူေသြးမတိုက္တာေျကာင့္အားနည္းေနတာ သူတို႔ကဘယ္ေလာက္ပဲအားျကီးပါေစေန႔ခင္းဘက္ေတအျပင္သိပ္ထြက္လို႔မရဘူး ထြက္ရင္လဲခနပဲရတာ ဟိုသခင္ေလးက်ေတာ့ အားနည္းေနတာကို အျပင္ထြက္တာေျကာင့္အက္လိုျဖစ္သြားတာပါ"
စုန္႔လန္"ရွင္းခ်န္ ငါတို႔ဆရာျကီးဆီျပန္ရမယ္ ဆရာျကီးစိတ္ပူေနလိမ့္မယ္"
ရွင္းခ်န္"အင္း ျပန္ရေအာင္ ဒီကသခင္ေလးဆရာျကီးဆီသြားခ်င္တာဆိုရင္ က်ြန္ေတာ္တို႔နဲ႔လိုက္ခဲ႔လို႔ရပါတယ္"
က်န္းခ်န္"ေက်းဇူးပါ သခင္ေလးတို႔ က်ြန္ေတာ္လိုက္ခဲ႔မယ္"

က်န္းခ်န္လဲဆရာျကီးဆီကို ရွင္းခ်န္တို႔နဲ႔တူတူလိုက္လာခဲ႔တယ္

ရွင္းခ်န္"ဆရာျကီး ဧည့္သည္ပါလာပါတယ္"
လန္ဆရာျကီး"ဧည့္သည္?ဘယ္သူလဲ?"
က်န္းခ်န္"ဆရာျကီးကို ဂါရဝျပဳပါတယ္"
လန္ဆရာျကီး"က်န္းခ်န္ ဘယ္လိုျဖစ္ျပီးေရာက္လာတာလဲ"
က်န္းခ်န္"ေသြးစုတ္ဖုတ္ေကာင္မ်ိဳးႏြယ္နဲ႔ပတ္သက္ျပီး ေမးစရာရွိလို႔ပါ"
လန္ဆရာျကီး"ဒီအေျကာင္းေတကရွည္တယ္ အခုေတာ့နားလိုက္ပါဦး မနက္ျဖန္က်ရင္ေျပာျကတာေပါ့"
က်န္းခ်န္"ဟုတ္ကဲ႔ပါ ဆရာျကီး"

က်န္းခ်န္လဲတကယ္ကိုပင္ပန္းေနျပီမဟုတ္လား သူခရီးထြက္လာတာႏွစ္ရက္ရွိျပီေလ အက္ေတာ့အရင္ဆံုးနားဖို႔သူဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္

ရွင္းခ်န္"သခင္ေလးနားဖို႔က်ြန္ေတာ္လိုက္ပို႔ပါမယ္"
က်န္းခ်န္"ေကာင္းပါျပီ"

က်န္းခ်န္တို႔ထြက္သြားေတာ့မွ

စုန္႔လန္"လန္သခင္ေလးကိုရွာေတြ႔ခဲ႔ပါတယ္ ဆရာျကီး အခုေတာ့သတိေမ့ေနလို႔ သူ႔အခန္းမွာသမားေတာ္ကိုကုသခိုင္းထားပါတယ္"
လန္ဆရာျကီး"ေကာင္းျပီ"
******
ေရွာင္က်န္႔"က်ဲ က်န္းခ်န္ အဆင္ေျပရဲ႕လားမသိဘူး"
က်န္းရန္လီ"အဆင္ေျပမွာပါ က်န္႔က်န္႔ရဲ႕ အားခ်န္ကသူ႔ကိုသူဂရုစိုက္ႏိုင္ပါတယ္
ေရွာင္က်န္႔"ဟုတ္ပါတယ္ က်ြန္ေတာ္လဲဒီျမိဳ႕ေရာက္မွအလုပ္မရွိအကိုင္မရွိနဲ႔ အားေနေတာ့တာပဲ အမႈကလဲရွိရဲ႕သားနဲ႔ ဘယ္ကဘယ္လိုစံုစမ္းရမွန္းေတာင္မသိဘူး"
က်န္းရန္လီ"ဘယ္လိုျဖစ္လို႔လဲ က်န္႔က်န္႔ရဲ႕"
ေရွာင္က်န္႔"လူသတ္သမားကလူမွမဟုတ္တာ
က်န္းခ်န္ေျပာတာကေတာ့ ေသြးစုတ္ဖုတ္ေကာင္တဲ႔ သူလဲအတိအက်မသိေသးဘူး အက္တာေျကာင့္သူ႔ဆရာျကီးဆီသြားေမးတာ"
က်န္းရန္လီ"အင္း အမႈကေပၚမွာပါ က်န္႔က်န္႔ကေတာ္ျပီးသားပဲဟာ"
ေရွာင္က်န္႔"အက္လိုျဖစ္ပါေစဆုေတာင္းေနရတာ က်ြန္ေတာ္အျပင္ခနသြားလိုက္ဦးမယ္ က်ဲ"
က်န္းရန္လီ"အင္း"
ေရွာင္က်န္႔လဲ ညဘက္ဒီျမိဳ႕ေလးကလွတာေျကာင့္ အျပင္ေလ်ွာက္လည္ဖို႔ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္
ေရွာင္က်န္႔"အိုက္ယား ပ်င္းလိုက္တာ က်န္းခ်န္ကလဲျပန္မလာေသးဘူး အခုေတာ့တစ္ေယာက္တည္းေလ်ွာက္သြားေနရတယ္ သူမ်ားေတကေတာ့ဒီစံုစမ္းေရးမွဴ းအလုပ္မလုပ္ပဲအေလလိုက္တာမ်ားေနတယ္ အာ့ေျကာင့္အသတ္မခံရျဖစ္မယ္လို႔ထင္ေမေတာ့မွာပဲ"
ရိေပၚ"ေရွာင္က်န္႔!"
ေရွာင္က်န္႔"အေမ႔!!!!" "လန္႔လိုက္တာရိေပၚရာ အသက္ထြက္ေတာ့မလို႔"
ရိေပၚ"စံုစမ္းေရးမွဴ းျကီးကဘာေတစဥ္းစားေနလို႔ အသက္ထြက္မတတ္လန္႔ရတာလဲ ဒီတိုင္းေလးေခၚ လိုက္တ႔ဲဟာကို"
ေရွာင္က်န္႔"ဘယ္ေတာ့မ်ား အသတ္ခံရမလဲလို႔"
ရိေပၚ"ေရွာင္က်န္႔ကိုဘယ္သူကသတ္မွာမို႔လဲ"
ေရွာင္က်န္႔"လူသတ္သမားေပါ့ သူကစံုစမ္းေရးမွဴ းတိုင္းကိုသတ္ေနတာေလ"
ရိေပၚ"အက္လူကေရွာင္က်န္႔ကိုေတာ့ သတ္မွာမဟုတ္ပါဘူး"
ေရွာင္က်န္႔"ဘာလို႔လဲ"
ႊိရိေပၚ"ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလို႔ေလ"
ေရွာင္က်န္႔"အာ...ရိေပၚကလဲ အေကာင္းမွတ္လို႔နားေထာင္ေနတာ"
ရိေပၚ"က်ြန္ေတာ္ကတကယ္ေျပာတာ"
ေရွာင္က်န္႔"ဟုတ္ပါျပီ ဟုတ္ပါျပီ" "ဒါနဲ႔သူမ်ားေတကေတာ့က်န္႔က်န္႔ကို အလုပ္မလုပ္ပဲအေလလိုက္ေနတယ္ထင္ေနမွာပဲ"
ရိေပၚ"ဘာလို႔လဲ မထင္ပါဘူး"
ေရွာင္က်န္႔"ဟုတ္တယ္ေလ အျပင္ထြက္ျပီးေလ်ွာက္သြားေနတာကမ်ားေနတာ အခုထိလဲဘာတစ္ခုမွဟုတ္တိပတ္တိမသိေသးဘူး"
ရိေပၚ"ေရွာင္က်န္႔ရယ္ ဒီအမႈကအက္ေလာက္ထိလြယ္တဲ႔အမႈမွမဟုတ္တာ"
ေရွာင္က်န္႔"အက္တာေတာ့ ဟုတ္ပါတယ္ ဒါေပမယ့္လဲက်န္႔က်န္႔ကစံုစမ္းေရးမွဴ းေလ"
ႊရိေပၚ"ဟုတ္ပါျပီ စံုစမ္းေရးမွဴ းျကီး ေရွာင္က်န္႔ရယ္ က်ြန္ေတာ္တို႔ေစ်းထဲသြားျကမလား အက္ကညဘက္ဆိုေတာ္ေတာ္လွတယ္ေျပာတယ္"
ေရွာင္က်န္႔"အင္းသြားရေအာင္ ဒါနဲ႔ရိေပၚ မေရာက္ဖူးဘူးလား"
ရိေပၚ"ဟင့္အင္း က်ြန္ေတာ္ကအျပင္မွသိပ္မထြက္တာ"
ေရွာင္က်န္႔"ဘာလို႔ရိေပၚကအျပင္မထြက္တာလဲ"
ရိေပၚ"အရင္ကေတာ့အျပင္ထြက္စရာအေျကာင္းမွမရွိတာ အိမ္ထဲမွာေနတာမ်ားေတာ့ အျပင္ထြက္ရတာမျကိဳက္ဘူးေလ"
ေရွာင္က်န္႔"အခုက်ေတာ့ေရာ"
ရိေပၚ"အခုကအျပင္ထြက္စရာအေျကာင္းကရွိလာျပီေလ"
ေရွာင္က်န္႔"အယ္...ဘာအေျကာင္းလဲ ေကာင္မေလးေျကာင့္လား"
ရိေပၚ"မဟုတ္ပါဘူး ေကာင္မေလးမဟုတ္ဘူး ေကာင္ေလး"
ေရွာင္က်န္႔"ဟမ္"
ရိေပၚ"ဟုတ္တယ္ အက္တာေရွာင္က်န္႔ေျကာင့္ေလ"
ေရွာင္က်န္႔"အာ...ရိေပၚကလဲဘာေတေျပာေနတာလဲ"
ရိေပၚ"က်ြန္ေတာ္..."
ေရွာင္က်န္႔"ရိေပၚ Wow ဒီေနရာကေတာ္ေတာ္လွတာပဲ လာ လာ ေလ်ွာက္ျကည့္ရေအာင္"
ရိေပၚရဲ႕စကားေတကေတာ့ ေလထဲမွာသာေပ်ာက္ကြယ္သြားေတာ့သည္
ေရွာင္က်န္႔"wow တကယ္လွတာပဲ ရိေပၚ ငါတို႔ဟိုမုန္႔သြားစားရေအာင္"
ေရွာင္က်န္႔ ရိေပၚကလက္ညိွဳးထိုးျပတဲ႔ေနရာျကည့္ျပီး ေရွာင္က်န္႔ကိုျပန္ျကည့္ေတာ့မရွိေတာ့ သူ႔အခ်စ္ေတာ္ေလးကေတာ့မုန္႔ဆိုင္ဆီလွစ္ခနဲေရာက္သြားေတာ့တာပဲ
အက္ေန႔ကေတာ့ရိေပၚမွာ တရိေပၚတည္းရိေပၚေနတဲ႔ ေရွာင္က်န္႔ သြားရာေနာက္လိုက္ရတာေပါ့ သူ႔မွာေတာ့ လွတဲ႔ေနရာေလးကိုေငးေနတဲ႔ေကာင္ေလး မုန္႔စားေနတဲ႔ေကာင္ေလး ေရွာင္က်န္႔ကိုေငးရတာအေမာ ဒီယုန္ေပါက္ေလးဟာေလစံုစမ္းေရးမွဴ းမို႔လို႔ပဲ ဘယ္လိုေတာင္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတာလဲမသိ ေစ်းထဲကလူေတကလဲသူတို႔ကိုေငးလို႔ မိန္းကေလးေတဆိုလဲအထာေပးတဲ႔လူကေပးနဲ႔ ႏွစ္ေယာက္သားကေတာ့ပတ္ဝန္းက်င္ကိုသတိေတာင္မရအေငးေကာင္းေနတာ ေငးတယ္ဆိုလို႔တူတူေငးေနတာေတာ့မဟုတ္ဘူး တစ္ေယာက္ကမုန္႔ေတအရုပ္ေတကိုေငး တစ္ေယာက္ကေတာ့ထိုေကာင္ေလးကိုေငးနဲ႔ ဟုတ္ေတာ့ဟုတ္ေနတာပဲ(အစစ္မေတအတြက္မ်က္ရည္ႏွစ္စက္ 😂ကေတာက္)
------------
ဒါဒါေတဒီficကိုျကိဳက္ျကရဲ႕လားဟင္ ေျဖေပးျကပါဦးေနာ္

ထူးျခားတဲ႔ကိုယ့္ခ်စ္သူ(ထူးခြားတဲ့ကိုယ့်ချစ်သူ)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant