Zawgyi
XiaoZhanတစ္ေယာက္အိပ္ရာကႏိုးလာေတာ့ေရခိ်ဳးျပီး ျမိဳ႕ေလးထဲပတ္ျပီးစံုစမ္းဖို႔အျပင္ထြက္လာခဲ႔တယ္ အရင္ဆံုးသူေစ်းထဲမွာသြားစံုစမ္းတယ္ ေစ်းထဲေရာက္ေတာ့မေန႔ကအန္တီကိုေတြ႔တာနဲ႔သူလဲအက္အန္တီဆီသြားလိုက္တယ္
XZ"အန္တီ ေရာင္းေကာင္းရဲ႕လား"
ေဟာ့ေမ"ဒီလိုပါပဲသားရယ္ ေရာင္းေကာင္းတယ္လို႔လဲမဟုတ္ပါဘူး"
XZ"အန္တီအလုပ္မရႈပ္ဘူးဆိုရင္က်ြန္ေတာ္အမႈနဲ႕ပတ္သက္ျပီးေမးျကည့္လို႔ရမလား"
ေဟာ့ေမ"ရတယ္သားေလး ေမးေလအန္တီသိသေလာက္ေျဖေပးမယ္"
XZ"ဟုတ္ကဲ႔ အန္တီ ဒီျမိဳ႕ေလးထဲမွာေလ အက္အမႈနဲ႕ပတ္သက္ျပီး နဲနဲထူးျခားတဲ႔လူေတဘာေတရွိလား"
ေဟာ့ေမ"ထူးျခားတဲ႔လူရယ္လို႔ေတာ့မရွိပါဘူးသားရယ္ ခ်န္ခ်င္ျမိဳ႕ေလးထဲကလူေတကသေဘာေကာင္းျပီးေဖာ္ေရြျကတယ္"
XZ"aww" "ဒီအမႈကေလဘယ္ကေနဘယ္လိုစျဖစ္လာတာလဲ"
XZ"အန္တီ့ေယာက္်ားကပထမဆံုးေသဆံုးသူေပါ့ ဒီအမႈနဲ႕ပတ္သက္ျပီး ဒါနဲ႔ေလ အန္တီတို႔လမ္းစြန္ကအိမ္ကသခင္ေလးစေျပာင္းလာျပီး ပထမဆံုးလျပည့္ညမွာပဲစျဖစ္တာ ဒါေပမယ့္အက္သခင္ေလးကအျပင္ေတဘာေတသိပ္ထြက္ေလ့မရွိဘူး ျပီးေတာ့သူကအမႈနဲ႕ပတ္သက္ျပီးလဲကူညီေပးတတ္တယ္ အက္တာေျကာင့္သူမျဖစ္ႏိုင္ေလာက္ဘူးထင္တယ္ တိုက္ဆိုင္တာေနမွာပါ"
XZ"ဟုတ္" "ဒါနဲ႔အန္တီ့ေယာက္်ားေသဆံုးမႈနဲ႕ပတ္သက္ျပီး ဆက္ေျပာျပပါဦး'
ေဟာ့ေမလဲသူသိသေလာက္အကုန္ေျပာျပလိုက္တယ္
XiaoZhanလဲေဟာ့ေမကိုေမးစရာရွိတာအကုန္ေမးျပီး ႏႈတ္ဆက္ကာထထြက္မည္အလုပ္ လူတစ္ေယာက္နဲ႕တိုက္မိျပီး ေျခေထာက္ယိုင္ကာလဲက်ေတာ့မည့္အခ်ိန္မွာ လူကိုခါးကေနလွမ္းထိန္းေပးတဲ႔လက္တစ္စံုေျကာင့္မလဲက်ခဲ႔
ေဟာ့ေမ"ဝမ္သခင္ေလး"
XZ"ေတာင္း ေတာင္းပန္ပါတယ္ က်ြန္ေတာ္မျမင္လိုက္လို႔"
YB"ရပါတယ္ က်ြန္ေတာ္ကေတာင္းပန္ရမွာပါ"
XZ"ရပါတယ္ ျပီးေတာ့ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဟုဆိုကာXiaoZhanရယ္ျပလိုက္ေတာ့ Yiboမွာ မတ္တပ္ေမ့လို႔
XZ"သခင္ေလး သခင္ေလး"
XiaoZhanေခၚလိုက္မွ အသိျပန္ဝင္လာျပီး
YB"ဗ်ာ"
XZ"ဘာျဖစ္သြားတာလဲ"
YB"ဘာ ဘာမွ မ မျဖစ္ပါဘူး"
Yiboတစ္ေယာက္စကားေတလဲအထစ္ထစ္အေငါ့ေငါ့
YB"ဒါ ဒါနဲ႕ဒီကသခင္ေလးက စံုစမ္းေရးမွဴ းအသစ္လား"
XZ"ဟုတ္ပါတယ္ က်ြန္ေတာ့္နာမည္ XiaoZhanပါ"
YB"ဟုတ္ က်ြန္ေတာ္ကWang Yiboပါ"
XZ"ဒါနဲ႕မေန႔ကသခင္ေလးကို မေတြ႔မိပါဘူး"
YB"ဟုတ္တယ္ က်ြန္ေတာ္ကအျပင္သိပ္မထြက္ေတာ့ မသိလိုက္လို႔" "ျပီးေတာ့က်ြန္ေတာ့္ကိုသခင္ေလးလို႔မေခၚပါနဲ႔လား Yiboလို႔ပဲေခၚပါ"
XZ"ဟုတ္ပါျပီ က်ြန္ေတာ့္ကိုလဲ က်န္႔က်န္႔ ျဖစ္ျဖစ္ XiaoZhanျဖစ္ျဖစ္ေခၚႏိုင္ပါတယ္"
Yibo"ဟုတ္" "အမႈစံုစမ္းတာနဲ႕ပတ္သက္ျပီးလိုအပ္တာေတရွိရင္ေျပာပါေနာ္ က်ြန္ေတာ္တတ္ႏိုင္သေလာက္ကူညီပါ့မယ္"
XZ"ဟုတ္ကဲ႔ အာ့ဆိုက်ြန္ေတာ့္ကိုသြားခြင့္ျပဳပါဦး"
YB"ေကာင္းပါျပီ"
ВЫ ЧИТАЕТЕ
ထူးျခားတဲ႔ကိုယ့္ခ်စ္သူ(ထူးခြားတဲ့ကိုယ့်ချစ်သူ)
Про вампировZawgyi Vampireျဖစ္တဲ႔Yiboကလျပည့္ညတိုင္းေသြးဆာတာေျကာင့္လူရဲ႕သန္႔စင္တဲ႔ေသြးကိုေသာက္သံုးရတယ္ သူေသြးစုပ္လို႔ေသသြားတဲ႔လူေတရဲ႕အမႈကိုလိုက္စံုစမ္းရတဲ႔XiaoZhanကိုသတ္ပစ္ဖို႔ခ်ဥ္းကပ္ရာကXiaoZhanကိုျမင္ျမင္ခ်င္းခ်စ္မိသြားတဲ႔Yiboသူ႔ရဲ႕အေျကာင္းေတြကိုဖံုးကြယ္ျပီး X...