Pansy istui yksin kirjastossa ja lehteili Muistikatkokset ja niiden merkitykset nimistä paksua ja pölyistä opusta. Pöydällä hänen vieressään oli muita muistiin ja sen muunteluun liittyviä kirjoja, sekä öljylamppu, joka kilisi hiljaa siihen kohdistuvan tärinän vuoksi Pansyn kärsimättömyydestä heiluvan jalan hakatessa pöydän jalkaa. Hän yritti tosissaan keskittyä lukemaan noin neulanpään kokoista tekstiä, joka kuitenkin solahti tytön aivojen läpi jättämättä juuri minkäänlaista jälkeä.
Kello oli paljon, mutta kirjastossa oli silti runsaasti väkeä. Alituinen kuiske ja puheensorina häiritsivät Pansyn jo valmiiksi huonoa keskittymiskykyä, eikä lukemisesta meinannut tulla mitään.
Vartin kuluttua Pansy paiskasi kirjan kiinni ja päästi turhautuneen voihkaisun. Muutama ensiluokkalainen viereisestä pöydästä kääntyi pelästyneenä katsomaan ja tyttö näytti heille keskisormeaan. Kakarat painoivat heti päänsä takaisin omiin kirjoihinsa ja Pansy nousi tuoliltaan, pakkasi muutamat kirjoista laukkuunsa ja lähti kohti luihuisten oleskeluhuonetta.
Hän oli päättänyt ottaa ohjat omiin käsiinsä ja puuttua Dracon Harry Potter-pakkomielteeseen. Olihan Pansy jo kuitenkin kuudennella vuodellaan, ja muistinkäsittelyloitsuja käytäisiin seitsemännellä. Ei se siis kovin vaikeaa voisi olla. Pansy vain unhoituttaisi Potterin pois Dracon mielestä, eikä hänen tarvitsisi enää ikinä kestää pojan tunnepurkauksia taikka alituista kireyttä. Helppoa, ja yksinkertaista.
Pansy oli odottanut oleskeluhuoneen olevan jo lähes tyhjä, mutta kun hän saapui sinne, tuntui kuin koko tupa olisi vielä valveilla ja kasaantuneena takan ääreen. Joukon keskellä huispauskapteeni ja eräs toinen poika pelasivat räjähtävää näpäystä. Muutaman pojan kiihtyneestä kuiskeesta Pansy sai selville että pelin panoksena oli huispausjoukkueen kapteenius, voittaja saisi viran. Normaalisti Pansy olisi ollut hyvinkin kiinnostunut siitä kumpi pelin voittaa, mutta nyt hän vain paineli suoraan tyttöjen makuusaliin ja lysähti sängylleen. Hän päätti että oli opiskellut sille illalle jo aivan tarpeeksi, ja kävi suoraan nukkumaan.
Seuraavan päivän tapahtumat saivat Pansyn toteuttamaan suunnitelmansa pikemmin kuin oli aikonut. Hänellä ja Dracolla oli sovittuna treffit illaksi – jotka Pansy oli, uskomatonta kyllä, melkein unohtanut kun oli ollut niin uppoutunut muihin asioihin – mutta ne muistettuaan odottanut niitä kuin kuuta nousevaa. No, kesken päivällisen oli Draco tullut Pansyn luo ja selittänyt suu vaahdossa kuinka hän ja muutamaa muu typerä luihuispoika olivat kehitelleet loistavan juonen Potterin härnäämiseen. Tietenkin he aikoivat panna sen toimeen juuri tänä iltana, eikä Draco siksi valitettavasti pääsisi Pansyn kanssa treffeille.
*No sepä ihan helvetin hienoa* ajatteli Pansy raivostuneena Dracon lähdettyä ja lappasi munuaispiirasta suuhunsa. Juuri tämän takia hänen täytyisi unhoituttaa Draco. Poika ei itse ymmärtänyt millainen pakkomielle Harry Potter hänelle oli, joten oikeastaan Pansy tekisi hänelle vain palveluksen.
ESTÁS LEYENDO
pureblood - drarry
Romanceja niin kaikki muurit murtuivat, ja Harry rakastui. rakastui pehmeisiin suudelmiin, tarvehuoneen hiljaisuuteen ja takkatulen loisteeseen, muttei muka Dracoon koskaan kuitenkaan. tarinan juoni on inspiroitunut toisesta Drarry fanficista mitä rakastan...