aktuální den: 04. 10. 2020
aktuální čas: 14:23:10
poslední aktualizace systému: 17. 12. 2017○○○
Tři roky se na tuto krásku prášilo. A víte kvůli čemu?
Kvůli mé prašivé lenosti a myšlenkovému bloku v páté kapitole, kterou jsem ani za boha nemohla dopsat. Nejhorší je, že vše, co mělo následovat po [5. kap.] jsem měla perfektně vymyšlené, sepsané na papíře do nejhloupějšího detailu.
V konečné fázi tento příběh nedozrál tak, abyste si mohli představit, kdo je Lady Maara, Hunter, co se stalo s Kirle, jak dopadne káva se Selie. Kdo jsou rebelové, jaký mají cíl.
Strašně mě to mrzelo a mrzí i doteď — že jsem byla tak hloupá. Nechtěla jsem tu pátou kapitolu smazat, chtěla jsem ji mít, ale rozhodně mě nenapadlo, že jsem mohla začít jinak. Tak, abych mohla pokračovat.
[[ To byla má chyba; v mém systému.
Vím, že mnoho čtenářů na pokračování čekalo. Ovšem tři roky jsou dost dlouhá doba. Je pozdě, abych pokračovala. Dopustila jsem, aby se na [chybu v systému] prášilo, aby hnila v zapomnění. Vlastně jsem se odpoutala i od samotného kyberpunku.
Ale jsem zpátky. Ne v podobě [chyby], ale její [sestry]. Sourozence, jehož obálka byla vytvořena úplnou náhodou v roce [2018] s názvem Hladoví ptáci v papírové kleci. Původně se mělo jednat o úplně jiný kyberpunk, z prostředí Prahy.
A pak jsem si vzpomněla na koncept, který na mě hleděl v dokumentech.
Po třech letech se vracím novou Chybou v systému — postavy jsou zachovány, stejně jako děj, ale svět a charakteristika postav je na mnohem lepší úrovni. Tři roky čtení a psaní, sledování filmů, seriálů — díky tomu všemu mohu příběhu Hladoví ptáci v papírové kleci dát mnohem živější podobu.
[[ To, co Chybě chybělo, byl život.
Takže ti, kteří čekali, můžete se tohoto světa vrátit. Vrátit se zpět tam, kde na vás vyskočil [error]; do světa neonek, robotů a mlživého města s hologramy na každém kroku.
[KONEC HOLOGRAFICKÉ ZPRÁVY]
// ÁDIN STRAUSS //
ČTEŠ
Chyba v systému
Fiksi Ilmiah2020 ________LITERÁRNÍ SESTRA S NÁZVEM "HLADOVÍ PTÁCI V PAPÍROVÉ KLECI" (@ALEXCOORNE) Svět, který je nyní znám, již neexistuje. Místo papírů jsou digitální hologramy, místo většiny policistů místa činu zabezpečují roboti. Za pomocí digitálních obraz...