En kille kom in, han var inte som dom andra männen. Han hade en vit kostym och hade ett konstigt leende. Det var girigt, han hjälpte Holly att sätta sig upp. Han tog stolen från väggen och satte sig framför henne. Han presenterade sig som chef, och sa att dom hade väntat på henne. Chefen hade blåa ögon och brunt hår, han såg ut att vara i 19 års åldern. Holly frågade honom "vad gör jag här" chefen svarade "du är här för att du är speciell, du ska hjälpa mig, du har kontroll över dom fyra elementen. Du ska använda dom och du ska arbeta för mig" Holly svarade "jag skulle aldrig arbeta för någon dom dig" Chefen sa "jodå det kommer du, om du inte gör det så kommer jag att skada alla som du håller kärt. Ska vi börja med killen, vad var det han hette... Cedrik va?"
Holly började bli rädd, hon tittade på honom förtvivlat och sa "du skulle bara våga rör honom inte!!" chefen tog upp en mobil och tittade på Holly, sedan så sa han, nästan utmanande "jag gör vad jag vill dessutom, vem är det som är fastbunden i en stol" Holly började få panik hon drog förtvivlat i repen, medans chefen pratade i telefonen. Hon kände hur henne bröst började svida och ett ljus började spridas från Holly. Hon hoppades att det inte skulle göra lika ont denna gång. Två sekunder senare så började vatten komma in rummet. Det var som om dom var under vattnet. Vattnet kom överallt, från taket, från golvet, från dörren, överallt. Chefen började märka det och vände sig om, mot Holly. Han såg att hon glödde, och att hennes ögon hade börjat skifta i rött. Han började rota i sin ficka efter något, och när han tog upp det så frös Holly till is. Det var en spruta, och ingen liten. Det fanns säkert 5 doser i en enda spruta. Han började gå mot Holly.
Holly kunde inte göra något, chefen kom fram till henne. Denna gången så stack han in sprutan i låret. Det sved som eld och Holly, skrek av smärta innan hon började känna hur hennes kropp domnade bort. Vattnet började rinna undan. Hennes huvud började bli så tungt att hon inte längre kunde hålla det upprätt.
Chefen slöt hennes ögon så hon inte kunde se något. Holly kunde varken se eller känna sin kropp, men hon kunde fortfarande höra. Hon hörde hur dörren öppnades och stängdes. Sedan så öppnades den igen, och hon kände hur repen lättade från hennes handleder sedan så somnade hon. Holly vaknade upp några timmar senare. Nu var hon inte längre i det konstiga rummet, nu var hon i sjukhusrummet istället. Cedrik låg bredvid henne han sov. Hon tittade upp mot klockan den visade 03:50.
________________________________________________________________________________
Del sex var nu klar hoppas ni gillade den, del 7 kommer upp inom några minuter. Ta hand om er <3
YOU ARE READING
Är jag annorlunda? (färdigskriven)
ParanormalHolly, en fjortonårig mobbad tjej. En dag fick hon nog och satte igång sina krafter, men det skulle visa sig få förödande konsekvenser. Holly blir en måltavla för högt uppsatta personer som vill utnyttja henne. Hon möter en pojke som säger sig kunna...