Türkiye'nin gözünden;
Nazi uykuya dalmıştı. Acaba kaç gündür belki yıldır yanlızdı? Nazi çocukken hiç böyle değildi. Biz onla yakalamaca oynarken düşmüştüm ve dizim kanamıştı. Ağlamaya başladığımda panik olmuştu. Hemen babamı çağırmıştı. Ondan sonra korkudan bir daha benle yakalamaca oynamadı. O günden sonra beraber resim çizmeye başlamıştık. Bana resim çizmeyi o öğretmiş ve alıştırmıştı. Sonra birden... değişti... cani bir iblis oldu ve şu an o yıkılmamış olsa ben yıkılacaktım... genede ona yardım etmek istiyorum. Eski günleri tekrar yaşamak istiyorum. Birden telefonum çaldı. Nazi uyanmasın diye hemen açtım.
Ben;Alo?
?;NERDESİN SEN?!
Ben;Sanada merhaba Amerika.
Amerika;Bana patron diceksin yada efendim!
Ben;Kalsın
Amerika;TÖRKİ!
Ben;Ne var! Bak Almanya'ya çok gıcık oldum ve öfkemi birinden çıkarmam lazım o kişi olmak istiyor musun?
Amerika;HAH! Hiç güleceğim yoktu. Benden nasıl sinirini çıkarıcan.
Türkiye;Sarhoşken pikaçu kıyafeti giyip, "BEN PİKAÇUYUM" dediğin video'yu internette atabilirim?
Amerika;F*CK! Her neyse nerdesin sen?
Ben;Nazi'nin yanında. Sana söyledim sende "he he tağm" dedin ya.
Amerika;Owww. Tımam görüşürüz.
Telefonu kapattım çünkü onla hiç konuşasım yoktu. Naziye baktım. Onun çocukluğunu görüyordum. Çok masum duruyordu. Acaba Almanya ona ne demişti? Baya üzgün gözüküyordu. Ona son bir kez baktım ve uyanacak gibi durmuyordu. Bende telefonu alıp Azerbaycan'a "Bugün geç gelebilirim" diye mesaj attım. Oda "Neden?" Diye mesaj attı. Bende " Sonra anlatırım. Söz" yazdım. Oda "Peki" yazdı. Sonra Nazi'ye baktım. Cidden güzel bir yüzü vardı. Onun fotoğrafını çektim. Bir şeylerin fotoğraflarını gizlice çekmeyi severim. Sonra kulaklık takıp müzik dinledim. Sonradan nedensizce Nazi'nin elini okşadım. İstemsizce gülümsedim ve sandalyede rahat bir pozisyon alıp gözlerimi kapatıp kendimi müziğe bıraktım. Sonra bir kadın gelip ziyaret saati bitti dedi. Ben belki durmak istiyorum soran yok tabi. Elimi hafifçe nazinin elinden çektim. Uyanmasın diye dua ederken tabi ki uyandı. Uykulu gözlerle ilk baba bakıp sonra hemşireye baktı. Tekrardan bana baktı ve "Umm... saat kaç?" Dedi. Hemşire "16:26 bay nazi" dedi. Nazi "sana mı sordum göt bakışı attı"
Ben;Ziyaret saati bitmiş nazi. Gitmem lazım. Görüşürüz kendini yorma
Nazi;Umm-!>>>>>>>>>DEVAM EDECEK<<<<<<<<
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melek ve Şeytan [CH]
Teen FictionMelekle bir şeytan aşık olabilir mi? Şeytanlar değişebilir mi? Şeytanların duygusu var mıdır? Bu iki canlı birbirini sevebilir mi?