Nazi'nin gözünden;
Türkiye görüşürüz diyip gitmişti. Gitmese keşke... ama yapıcak bir şey yok. Kızı ve kardeşleri vardı ve işleri... benden daha önemli işleri... hemşireden telefonumu istedim. Telefonumu verdi ve odadan çıktı. İnternetten gezerken babamdan mesaj geldi. "Nazi. Senin Türkiye ile çoçukluk fotoğrafların var. Atayim mi saklar mısın?" Yazmıştı. Hemen "Saklarım" yazdım. Babamda "Tamam..." yazdı. Türkiye ile çoçukken çok oyun oynardık. Hafifçe gözümde canlanıyordu. Ama tam hatırlamıyordum. Sonra telefonu bir kenara koyup gözlerimi hafifçe kapattım ve uyudum. Rüyamda partiye gidiyordum. Partide bisürü kişi vardı. Bende insan halindeydim. Orda yakın bir arkadaşım vardı ama kim olduğunu bilmiyordum. Ben parti evinin dışındaydım. Sonra arkadaşım gelip benle konuşuyordu. Yakalamaca oynamıştık. Koskoca adam olmamıza rağmen çoçuklar gibi oynuyorduk. Sonra arkadaşım üstüne düşmüştü. Elleri önde olmasa kafa kafaya tokuşturacaktık. Yüzümüz çok yakındı. Uzun ama kısa bir andı. Bitmesini istemeyeceğim bir andı. Arkadaşım Azerbaycan'nın kahve renkli gözlü versiyonuydu. Burnu ve yanakları kızarmıştı.Azerbaycan'a benzediği için tedirgindim... sonra üstümde kalktı ve ikimizde hiç bir şey olmamış gibi parti evinin oraya gidip eğlenmiştik. Tuhaf bir rüyaydı... ardından seslerle irkildim. Gelenler Jİ ve ananaslı pizzaydı.
Jİ;Merhaba Nazi. Bu durumda olduğunu bize Türkiye dedi. Seni yanlız bırakmak istemediğini ama işleri yüzünden bırakmak zorunda olduğunu söyledi.
Beni yanlız bırakmak istememiş olmasına sevinmiştim.
Jİ;Mutlumu oldun lan sen?
Ben;E-evet... beni ziyaret etmeniz beni çok mutlu etti.Dedim ve gülümsedim. Bunca yıldır gelmiyorlardı. Şimdi mi geleseleri gelmişti. Aslında onlara kızgındım ama hiç gelmeyebilirlerdi.
Jİ;Ee. Daha kaç gün burda kalacaksın?
Nazi;Bügünde burda kalıp yarın çıkıcam.
Jİ;Tamam.
Nazi;Pizza kafa sen ayakta kaldın. Sana sandalye isteyelim mi?
İtalya İmparatorluğu;Gerek yok "CÂNİ."Nazi'nin gözünden;
Câni..? Eskiden bu lakaba bayılırdım. Bana kendimi güçlü hissettirirdi. Ama şimdi... cidden kalbim kırıldı ve neden Jİ bu kadar mutlu davranıyor? O... o nefret ettiği kişilere öyle davranırdı. Amerika gibi...Ben;Jİ. Eğer benden nefret ediyorsan benimle ilgilenmek zorunda değilsin. Ben alışıyım.
Jİ;Aww... Tamam bay bay Nazi. Cheenlem'e kadar yolun var.
Dedi ve sandalyeden kalkıp hızlı adımlarla odadan çıktı ve kapıyı çarptırıp çıktı. İtalya İmparatorluğu şaşırmıştı. Jİ'nin arkasından bakıyor bide bana bakıyordu.İtalya İmparatorluğu;Senden nefret ettiğini nasıl bildin?
Ben;Jİ normalde ciddi bir kadındır. Sadece sevdiklerine karşı mutlu ve nefret ettiklerine karşı mutlu davranırdı. Sevdikleriyle içten konuşur. Sevmediklerine psikopat gibi gülümser ve gözleri bir yere dalar. Hem yapmacık konuşmasındanda anlayabilirsin.İtalya İmparatorluğu üzgün duruyordu ve karasız. Ona gülümseyip "Jİ'nin yanına git." dedim. Şok olmuştu. Sonra bana "Sen..?" Dedi. Bende "Bana bir şey olmaz sen git." Dedim. Bana gülümseyip Jİ'nin arkasından gitti. Ve bir kez daha yanlız kalmıştım...
Uyarı;Neden bilmiyorum ama bölüm bok gibi oldu. Hiç beğenmedim ama sabah sabah aklıma bu kadar şey geldi. Bölümün kötü olmasına gıcık oldum. Umarım siz beğenirsiniz. Beğeneciğinizi sanmıyorum ama olsun ve telefonumun şarjı ve derslerim bitsin yb atıcam söz. Hatta bir gün 3 veya 2 yb'yi üstüste atıcam. Sizi seviyorum. Bb.
>>>>>>>>>DEVAM EDİCEK <<<<<<<<
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melek ve Şeytan [CH]
Teen FictionMelekle bir şeytan aşık olabilir mi? Şeytanlar değişebilir mi? Şeytanların duygusu var mıdır? Bu iki canlı birbirini sevebilir mi?