4

1.2K 60 9
                                    

Uyarı;Arkadaşlar yb atıcamda aklıma hiç bir şey gelmiyor. Ama Atzehare_00  sözüm var ;^; elimden geldiğince iyi yazmaya çalışıcam. İyi okumalar.

Nazi'nin gözünden;

Gitmesini istemiyordum çünkü yıllar sonra bana iyi davranan ilk ülkeydi... onu meşgul etmekte istemiyordum... kararsız kalmıştım...

Türkiye'nin gözünden;
Üzgün ve kararsız duruyordu. Eve gidip bitirmem gereken Dosyalar vardı. En iyisi Nazi'nin kalbinin zayıfladığını ve bayıldığını Japon İmparator'luğu ve İtalya İmparator'luğu söylemekti. Nazi'ye "Görüşürüz." Dedim. Oda yorgun ve mutsuz bir sesle "G-görüşürüz..." dedi. Onu yanlız bırakacağım için üzgündüm ama elinden bir şey gelmiyordu. Hastane odasının kapısından çıktım be hemen Japon İmparator'luğunu aradım.
Japon İmparator'luğu;Alo?
Ben;Alo? Japon İmparator'luğu?
Japon İmparator'luğu;Ah Türkiye. Bana Jİ diyebilirsin.
Ben;Um peki Jİ. Sana anlatmam gereken şeyler var...
Jİ;Dinliyorum..?
Ben;Bilmem bilir misin. Biz Türk devletleri belli günlerde bir araya gelip yemek yiyip konuşuruz. Yıkılmış olanlar dahil.
Jİ;Oh bunu bilmiyordum.
Ben;Evet... hep babamın evinde buluşur, konuşur ve yemek yeriz. Genellikle Lahmacun yeriz.
Jİ;Lahmacun? Oooo iyiymiş.
Ben:Eh evet... buluşmamız bittiğinde artan Lahmacunları bölüşüp evlerimize götürmeye karar verdik. Ben eve doğru giderken yolumun üzerinde Nazi'nin evi olduğu aklıma geldi. Ne zamandır görüşmüyorduk ve bu lahmacunlar bize bile fazlaydı. Onun evine lahmacun bırakmaya gittim. Evinin önüne geldiğimde çığlık, bağırma, inleme, ağlama sesleri geldi. Birden bir şeyin yere düşme sesi geldi ve sesler kesildi. Bende panik olmuştum ve Nazi'nin ilk dış kapısını sonrada onun odasının kapısını kırmıştım. Odasında halının üzerinde baygın ve gözler şişmiş ve morarmış bir şekilde duruyordu. Hemen ambulansı ve oğlunu aradım. Sonra hastaneye gittim ve doktorlara olanları anlattım. Bir süre sonra bana psikolojisi bozulduğunu ve intihara meyili olabileceklerini söyledi. Aynı zamanda kalbide zayıflamıştı. Şimdi onun yanından ayrılıdım çünkü işlerim vardı. Sizden istediğim İtalya İmparatorluğu ile beraber onla ilgilenin. Ziyaret saati 4 saat sonra başlar. Biriniz Nazi'yi evinden ağırlasın. En azından psikolojisi düzelene kadar.
Jİ;Tabi ki. Nazi'nin başının bunlar geldiğini bilmiyordum. Ben İtalya imparatorluğuna söylerim.
Ben;Teşekkür ederim Jİ.
Jİ;Rica ederim.
Ben Jİ'le konuşurken çoktan evime varmıştım. Evimin kapısını açtım. Kuzey açtı. Ben içeri girerken güzüm karşı daireye takıldı. Ora boştu. Acaba Nazi'yi oraya mı yerleştirsem? Sonra düşünürüz dedim ve içeri geçtim. Dosyaları ve evrakları okuyup imzaladım. Bugün stresli geçtiği için biraz yatağıma gidip kestirdim.





























>>>>>>>>>DEVAM EDİCEK<<<<<<<<

Melek ve Şeytan [CH]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin