Hastane çıkışına yürürken Türkiye'nin telefonu çaldı. Çalan kişiye baktığında yüzü asılmıştı. Aramayı reddedip ona mesaj yazmıştı. Kime ve ne yazdığını görememiştim. Telefonu hemen cebine koyup elimi tutup çıkışa doğru hızla adımlar atmaya başladı. Neden elimi tutmuştu ki? "Eee. Neden elimi tutuyorsun?" Dedim. Türkiye eline baktı. "WTF!" Bakışı attı ve sonra hemen elini çekti. "Ö-özür dilerim. Alışkanlık." Dedi. "İyide biz hiç el ele tutuşmayız ki?" Türkiye gülümsedi ve "Haha. Hayır. Ben arkadaş anlamındaki kız arkadaşlarımla el ele tutuşmaya alışmışım. O yüzden." Dedi. Bende ona "Arkadaş anlamındaki erkek arkadaşlarınınla elele tutuşuyor musun?" Dedim. "Hayır?" Dedi. Sonra arkamızdan bir ses geldi. "Kız gibi davrandığın için Türkiye'nin aklı kız arkadaşlarına gitti." Dedi. Türkiye ve ben şok olmuş bir şekilde arkamıza baktık. Arkamızda bir adet Malerika vardı. Ona "NE YANİ BEN TOPA MI BENZİYORUM!" Dedim. Oda "Evet. Topun öz oğlu gibisin. Türkiye senle konuşurken küfür etmemek için kendini zor tutuyor." Ben Amerika'ya öfke dolu bakışlar atarken o sadece sırıtıyordu. "BEN SADECE TÜRKİYE'NİN YANINDA NAZİK OLMAYA ÇALIŞIYORUM." Dedim. Amerika'da bir kahka attı ve "Tabi canım tabi." Dedi. Simirle hastaneden çıktım(9 saattir çıkamadınız ap hastaneden) Türkiye'de peşimden geldi.
Birazdan dersim var lütfen dua edin :") ve bundan sonra nazi veya Türkiye kız gibi davranmicak ve Nazi Türkiye'den büyük olucak. Böyle... ve sanırım önceki bölümü sevmedimiz. Yazmıyalı paslanmışım. Neyse. Umarım bu bölümü seversiniz. Kelime az oldu çünkü derste yazıyorum bunu .d vaktim olursa bir tane daha yb atarım. Sizi seviyorum bb💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melek ve Şeytan [CH]
Teen FictionMelekle bir şeytan aşık olabilir mi? Şeytanlar değişebilir mi? Şeytanların duygusu var mıdır? Bu iki canlı birbirini sevebilir mi?