6

972 59 48
                                    

Uyarı;İlk öncelikle bu kitapların neresini sevdiniz anlamadım ama büyük ihtimalle beni kırmamak için "Güzeldi bence/Güzeldi" yazıyorsunuz. Hepinize çok teşekkür ederim. İyi okumalar.

Yatağımda yanlız bir şekilde yatıyordum. Neden Jİ benden nefret etmeye başladı. Acaba ailesi ile ilgili sorunlar vardı veya çok yoğunken benimle ilgilenmekten mi gıcık olmuştu? Onla sırt sırta savaşmıştık... ve şimdi o benden nefret ediyor... canım bir şeye sarılıp ağlamak istiyordu. Hayvan olabilir peluş oyuncak olabilir benden nefret etmeyen bir ülke olabilir... ama bende hiç biri yok.  Kendimi aç hissediyordum. Uyumak istiyordum ana açlıktan olmuyordu. Birden kapı aniden açıldı. Korkmuştum. Diğer ülkelerin beni bu halde görmelerini istemiyordum çünkü ben... güçlü bir ülkeydim... kapıyı açan kişi elinde Tantuni olan bir adet Türkiye'ydi. Bana içten bir şekilde gülümsedi. Tam ağzımı açıcakken "Lütfen kendini yorma Nazi. Olayların hepsini biliyorum ve bu amına koduğum hastanesi yemek vermiyormuş." Dedi. Ona gülümseyip "Teşekkür ederim..." dedim. Acaba olayları Jİ mi İtalya İmparatorluğu mu yoksa olanları duymuş hastane çalışanı mı dedi? Ben bunları düşünürken Türkiye yanımdaki sandalyeye oturup kağıt poşetin içinden bi adet tantuniyi bana verdi. Güzel kokuyordu. Bir ısırık aldım. Tadı cidden nefisti. (Bende istiyorum🥺) Beraber yemek yedik. Sonra Türkiye lafa atladı. "Seni daha erken taburcu edmeleri için hastane çalışanları ile konuşucam. Sonra benim evimin karşısına taşınacaksın. Eşyaların yerleşene kadar benim evimde kalacaksın. Senin için uygun mu?" Dedi. Bu cümle karşında şok olmuştum. "Ama Türkiye senin kızın var. O rahatsız olabilir." Bu olayı Kuzey'le konuştum zaten. Oda kabul etti. Sen benim yatağımda yatarsın bende koltukta." Dedi. "Öyle şey olur mu? Ben yatarım koltukta." Dedim. Oda kızgın bir bakış atıp "Ben ne dersem o olucak anlaştık mı? Misafir sensin. Rahat ettirmem lazım." Dedi. "Ama-" dicekken Türkiye sözümü kesti ve "Üzgünüm sözünü kesiyorum ama benim kültürümde misafiri iyi ağırlamak var." Dedi. Ona gülümseyip "Tamam." Dedim. Oda bana gülümsedi. Yemeklerimizi yemeye devam ettik.









Uyarı;Bu bölüm bence diğerinden daha iyi oldu. Umarım beğenmişsinizdir. Görüşürüz.









>>>>>>>>DEVAM EDİCEK <<<<<<<<

Melek ve Şeytan [CH]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin