Yeni okuluma alışmıştım. Sınıftaki herkesle gayet iyi anlasiyorudum ki Tan'ın bizim sınıftan bi kızla görüştüğünü öğrenene kadar. Kızın adı Cerendi. Zaten hep Cerenlere gıcık olmuşumdur. Bunuda duyunca iyice bi sinir oldum ismine. Tamam kız güzeldi. Esmer, omzuna kadar siyah saçları ve yeşil gözleri vardı. Ama ben daha güzeldim sakın ego kasıyor falan demeyin. Arkadaşlarımın dediğine göre beni bırakıp cerenle birlikte olursa büyük bir salaklık yaparmış. Ona karşın bende kumral omzumla belimin tam ortasina kadar uzanan saçlarım, masmavi gözlerimle daha güzel olduğumu düşünüyordum. Kızla kavga etmiycektim. Hem kavga edersem iyice götü kalkardı. Tan ise benim kavgacı bir kız olduğumu düşünerek benden soğuyabilirdi. Beklemeye karar verdim
Ceren sürekli derslerde laf sokuyor. Ters ters bakıp gülüyordu. Ayrıca her teneffüs Tan'ın götünden ayrılmıyordu. Elimden Tan'ı almasına müsade edemezdim. Gidip konuşmaya karar verdim Ceren'le.
Yine ters ters bana bakarken. Ona doğru yürüyüp "canım noluyo" dedim. "Anlamadım" dedi alaycı bir ses tonuyla. "Ne demek istediğimi gayet iyi anladın bana bak bidaha ne Tan'la konusucaksin ne de bana bakacaksın anladın mı?" dedim. Gülüp "yapmazsam nolur yoksa Ekim'le olan ilişkinin ortaya çıkmasından korktuğun için mi -" derken. Ben iyice çığrından çıkarak "Sen ne söylediğinin farkında mısın Ekim benim arkadaşım Tan ise-" beni susturdu o devam etti. "Benim sevgilim" diye benim cümlemi tamamlayınca saçından tutup dizime doğru kafasını yaklaştırdım, ayağımı önce geriye sonra ileriye doğru iterek kafasına vurdum. Kafası kanamıştı. Tan o sırada sınıfın içine girerek. Ceren'in yanına gitti. "Canım iyimisin?" diyerek sarıldı ona. Banada ne yaptın diye baktı. Yanımda sadece bizim kızlar vardı. Onun dışında herkes sanki bana düşman olmuştu.
O gün yıkıldım. Tan'ın bana bunu yapması saçmaydı. Daha dinlemeden onun yanına gitmesi, gözümün önünde bana değilde ona sarılması Tan'a olan güvenimi sarmıştı.
Sonraki gün sabah sınıfa girip en arka sıraya geçip oturmuştum. Kimse bişey diyemiyordu dün olanlardan sonra bana. Kulaklığımı takıp sıraya yatmıştım. Kalktığımda yanımda Ekim vardı. Hiç konuşmamıştık. Sadece susup öyle bakmıştık birbirimize. "Deniz artık yeter biraz konuşalım mı?" dedi. "Ne hakkında" diye sordum. "Dün ne oldu herkes bunu konuşuyor, sen böyle bir kız değilsin bunu biliyorum" dedi. Bende ne olduysa anlattım. Beni çok fazla tanımasada bana inanmıştı. Kolunu omzuma atarak "boşver haketmiyordu o seni" dedi. "Ne demek oluyo mu şimdi ben onu çok sevmiştim hemde çok" diye atladım. "Deniz görmüyor musun Tan'ın sevgilisi var" dedi. Haklıydı haklı olmasınada gönül bu ya otada konuyo bokada yapıcak bişey yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonbaharda Aşk
Romanzi rosa / ChickLitSevebilir misin uzaktan birini? Elinin eline deymiyeceğini bile bile? Nefesini teninde hissetmeyeceğini bilerek. Gözlerinin gözlerine bakmayacağını bilerek. Ciğerinin onun kokusuyla dolmayacağını bilerek. Sevebilir misin uzaktan birini?